עוברים דירה

עוברים דירה ../images/Emo108.gif ../images/Emo82.gif

שלום, אני והחתולה שלי עוברות דירה, ויש לי כמה שאלות כדי להערך לזה, אשמח לטיפים... מדובר בחתולה בת 7.5, שעברה דירה איתי בגיל שנה והיה לה מאוד קשה- יללות, הסתגרה בעצמה וכו'. עכשיו אנחנו עוברות למקום קטן יותר, ובעיה נוספת היא שזה חדר על גג, והיא למעשה תוכל להיות בחדר איתי או בדירה עצמה למטה, אני פוחדת לאפשר לה להיות בגג, אבל המעבר בין החדר לדירה הוא דרך הגג- אין דלת ישירה. עוד נתון, לא יודעת כמה הוא חשוב- אבל אנחנו עוברות לדירה באותה שכונה. אז כמה שאלות: ראשית, האם בהתחלה לסגור אותה רק בחדר, גם אם היא תבכה? ויש המלצות לגבי הגג? כדאי להימנע מחתול על גג, נכון? ולגבי הארגז שלה- זה ארגז סגור. האם כל הזמן צריך שהוא יהיה בחדר או שאפשר להוציא אותו חלק מהזמן? כמה שאלות, אני דאגנית...
 
למעלה