עד מתי?

עד מתי?

גרושים כבר שלוש וחצי שנים, נפרדנו לפני כשבע אבל להבין שהבנים שלו בני השבע ושהשמונה וחצי זקוקים לו וצריכים אבא של אמצע שבוע צריכים קשר שוטף וקבוע איתם ולא אבא של פעם בשבועיים, איך גורמים לו לעמוד בקשר,להתמיד בו. ויתרתי על ימים קבועים, ויתרתי על שעות קבועות, רק על מנת שיתמיד וישמור על הקשר עם הילדים, אבל גם בזה הוא לא עומד, התחלתי לשקול לפנות לארכאות . ידעתי שברגע שיוולד לו עוד ילד זה יקרה שהקשר יעלם ויגווע, הבעיה שאחד הילדים קשור עליו בעוותות והחוסר באב ממש צועק אצלו למרחקים. יוצר בעיות שיצריכו טיפול יסודי ועמוק. מה עושים... למישהו יש רעיון רק על תגידו לי לשוחח איתו...כי כבר שוחחתי, צעקתי, בכיתי, ועירבתי גם עו"ס שהיא פקידת סעד לחוק הנוער ע"מ שתסביר לו את הנזק שהוא עושה לילדיו.
 

maof

New member
חיוכים ../images/Emo24.gif

אני מבין את התסכול שאת נמצאת בו אבל... אין לך דרך ללמד אותו להיות אבא, הזמן יעישה את שלו והבנים יעשו את החושבים שלהם לבד, זה כפי הניראה הרגע שהואט יצטער על תקופה שעברה...ואולי לא. תשאלי את עצמך אם יכולה לחיב מישהו לעשות משהו בניגוד לרצונו ? מעוף
 

רות 2

New member
עשית ... שוחחת..צעקת.. בכית

ו........נתקלת באטימות ...... כל שנישאר זה ........לשוחח ,להרגיע ,להיות אוזן קשבת,לילד ולתת לילד הכלי העצמאי ליצירת קשר (כלומר להציע לו להתקשר כל מתי שבא לו... להסביר שיש לדבר עם אבא על מה מפריע לו ומה רוצה ..... המסר בסופו של דבר הוא שאת אינך יכולה גם אם את רוצה .... להיות אחראית על הקשר או המגשרת בין רצון הילד לאטימות האב ) אין טעם להילחם בתחנת רוח .... חיוכים ......אינך יכולה לכפות קשר אינך יכולה באותה המידה טאטא מתחת לשטיח מה שהילד בסופו של דבר מרגיש / ירגיש באשר ליחסו של האב את יכולה לתת רק מה שאת מסוגלת ........... במקרה של הילד הזה יותר אוזן קשבת יותר חיבוק ויחד עם זאת את בעצמך צריכה ללמוד להפסיק לטאטא מתחת לשטיח לצייר תמונה יפה מתוך גוננות ........ זו המציאות של הילד ועם זה עדיף שיתמודד מעכשיו ,כי אם לא תעשי זאת עבורו אז הטיפול היסודי והעמוק שאת מדברת עליו יהיה גם לשחרר אותו מצמר הגפן שאת מנסה באמהות גדולה לעטוף אותו היום ........
 
האמיני לי

שהילד שהיה ילד של אבא לאחרונה לא בדיוק שש ללכת עליו, אני ממש לא עוטפת בצמר גפן אני מאוד ברורה ומאוד אמיתית, הילד יודע שכשהוא מבטיח להגיע זה לא תמיד קורה, כשהוא אומר שהיבוא בשעה 16:00 אם יגיע בשעה 15:30 זה עוד טוב... לא מטאטא שום דבר , נכון מנסה לעטוף אותו ואת אחיו אבל זה בגלל שיש להם חסך באב ולא בגלל שמנסה ללגונן או להסתיר הכל גלוי ופתוח. הילד יכול להתקשר לאביו מתי שמתחשק לו הוא יודע את המספר בעל פה,לאחרונה הפסיק להתקשר בתדירות גבוהה אני רואה את זה מחשבון הטלפון שירד פלאים.
 

Ima Adama

New member
עשי קודם לעצמך סוויץ

כי מן הסתם את וודאי מעבירה לו את התחושות והמחשבות שלך על העניין. אז אל תדברי עם האבא... אבל בהחלט יכולה לחשוב על דמות גברית במשפחה או בסביבה הקרובה, אליה הילד יכול להתקרב ולהוות מעין תחליף. אם לא אז דרך הגן\בי"ס לבקש חונך ואז גם ממך ירד קצת המטען ותתנקו מ"עולו" של זה:)
 
הילד כברא מצא לעצמו תחליפים

האח גדול , ובן הזוג שלי הם התחליף האמיתי והיום יומי לילדים
 

Ima Adama

New member
יופי

תראי, קצת עצוב לנו כהורים לראות את הילדים הצעירים מתמודדים עם קשיים כאלה אין מה לדבר, זו חתיכת התמודדות אבל בחיים כמו בחיים - מה שלא ניתן לשינוי אפשר רק ללמוד להשלים ולחיות עם העובדות בשלום. מה שחשוב שאת תמלאי בשבילו יציבות, תמיכה ואהבה ואין לי ספק שהם ישמשו לו בסיס רגשי טוב.
 

d a n i e l s 5

New member
עצוב....

אבל כנראה שבאמת אי אפשר להכריח מישהו להיות אבא . זה חייב לבוא ממנו , מתוכו...... מקווה שבשביל הבן שלך ....שמשהו אצל האבא יזוז וישתנה.... וכמה שיותר מהר .
 
אב השנה

צריך פשוט לראות את הילד כשהאבא מגיע כדי להבין למה כל כך קשה לי עם העניין. לעומת זאת הבן הצעיר מבקש לא ללכת עליו, ואיתו.
 
הי חיוכים

יודע אישית עד כמה את נקרעת ומתלבטת. יודע שזו לא את, שזה הילד שאת נלחמת בשבילו. ויודע גם שיש בעיות שלא משתפים בהם פורום כזה או אחר, אם חלק - לא כולן, ברור- מהתגובות באות ממקום פטרוני מחנך ומזלזל, בעיקר כשהמגיבים - מעניין, רובם גברים - לא מכירים את העניין מקרוב, ומעדיפים לחשוב שזו את עצמך, ולא הילד. אולי משום כך גם כדאי לחשוב פעמיים מה לשתף בפורום, ומה לא. ובעיקר יודע שלפעמים אין מה לומר, חוץ מ
. ואולי לא באמת צריך יותר.
 
כוכב יקר../images/Emo24.gif

יודע זו היתה בדיוק התגובה של איש שטח היום למקרא הדברים שהגיבו לי פה, כנראה שצריכה להבין שהמקום השתנה והוא כבר אינו מה שהיה, ויש דברים שאסור לעלות פה. זה לא שיש לי בעיה כל שהיא עם זה שמישהו יאמר לי שאני עושה טעויות, אבל לבקר אותי על העובדה שאני רוצה שהלילד יהיה קשר קבוע ורציף עם אביו זה כבר יותר מידי גם עבורי. בכל אופן תודה איש יקר. לוקחת את דבריך מלב ללב.
 
ולעומת זאת...

היו שענו לך נקי מבלי לעשות טוויסט לדברייך. כומו רות למשל...ועוד. 'סתכלי ותראי רק מה מתאים לך... כל היתר...שהתעוותה להם העצם של האצבעון מחוסר סידן באונה... סבתא שלי הייתה אומרת על כך בחיוך מבטל... "נו...אז אר הוט גיזוקט"...(נו...אז הם אמרו
)
 

° זואי °

New member
אני חושבת שזה ענין של מטרה

מה בעצם המטרה בהעלאת שאלה כזאת לפורום? האם היא כדי שיחזקו רק את דעתם ויגידו לך רק מה שאת רוצה לשמוע ושאת צודקת בדרכך, או כדי לשמוע דעות של אחרים ולקחת משם רק מה שמתאים לך ולמצב שלך עם הילד? אם זה הראשון, מסכימה עם איש הכוכבים ואיש שטח, אין טעם להעלות את השאלה. אם זה השני, אז יש טעם להעלות את השאלה ואז צריך ללמוד להוציא את העיקר מהטפל, לא לקחת ללב הודעות שלא מתאימות לך וכן ללמוד מהודעות שמתאימות גם אם הם לא בדיוק לפי הדעה שלך. לא תמיד דעות נכונות של אנשים הם דעות שנעים לנו לשמוע. אבל אם לפעמים נקשיב ונחפש למרות שזה כואב, איפה הם צודקים, נוכל להתקדם הלאה. לפעמים אנשים טועים ונותנים לך דעות בכלל לא בכיוון, אבל שוב, להעלב מהן זה טיפשי, הם טועים, זה לא נכון, אז מה יש כאן להעלב? אם הולכים אחרוה להודעות ישנות וישנות מאוד רואים שפורום נשאר בדיוק כמו שהיה פעם, אולי חלק מהאנשים שונים, אולי הדינמיקה קצת שונה, אבל התשובות נשארו אותו הדבר, חלקן תומכות ומחבקות, חלקן הודעות של פוצי מוצי, חלקן נוקבות, חלקן קשות אבל בכיוון, חלקן לא בכיוון בכלל וחלקן מעליבות.
 
זה לא אתה. זה כולם מסביבך שדפוקים

טוב לוקחת ממה שאת כתבת... ואוליאת צודקת ואולי לא , אני את שלי למדתי...
 

d a n i e l s 5

New member
היי כוכב ...מה זה השטויות האלה ?

טוב ...לא ממש שטויות , סתם רציתי לעורר פרובוקציה בכותרת :))) ולעניין , מסכימה עם כל מה שכתבה זואי .....ומוסיפה , באה אשה (זה ממש לא רלבטני שאתה או אני "יודעים אותה אישית" ) מספרת את הסיפור שלה מראה לנו את "המטבע " שלה . ומסיימת בשאלה: " מה עושים... למישהו יש רעיון " וכל אחד עונה לפי הבנתו את הכתוב, לפי הבנתו את החיים, לפי ראות עיניו , וכל תשובה לגיטימית כאן מבחינת הכותב .....אתה/היא יכול לבחור את מה שנכון ורלבנטי לך ....או לשבת בבית ולהתעצבן ולהגיד "אוףףף איזה שטויות , אין להם מושג מה הם אומרים " ונכון אולי אין להם מושג כי הם לא מכירים את כל הסיפור, נכון הם לא מכירים "מידע אישי" כמוך והם גם לא אמורים ...ולפעמים טוב שכך . אתה יודע מה....גם אני כשהגעתי לכאן , התיחסתי לכתובים AS-IS ובהרבה מאוד מקרים למדתי על הכותב רק מתגובות של המכירים אותו ......ופתאום הבנתי שמה שכתבתי הוא רחוק מאוד ממה שבאמת קורה בשטח .....או לחילופין מהתגובות של פותח ההודעה הבנתי שיש עוד הרבה מעבר לכתוב (לראיה תמיד אמרתי איזה כייף לעצבן כאן אנשים , ככה אתה לומד עוד ועוד מעבר להודעה הפותחת ) . ולסיכום ......התגובות לא בהכרח מגיעות ממקום פטרוני ומחנך..... אני יכולה להבין את הכעס שלך כי אתה "מכיר את העניין מקרוב" להבדיל מכמה מהמגיבים .....אבל אין באמת סיבה לכעוס :))) וואחד מונולוג דפקתי כאן ....רק הצלחת לעצבן אותי :))))))))))
 
למעלה