עד מתי נסבול את הסצנות של אוליביה|ב

munahila

New member
עד מתי נסבול את הסצנות של אוליביה|ב

הסצנות האלו בין חיים למוות הפכו לממש מגוחכות... היום הביאו למשחק אורח את נתן,האיש בעל תלתלי הזהב או שמא תלתלים לבנים...מה זה אמור להביע?!
הלוואי ואיזו
הייתה באה ולוקחת את אוליביה...לצערי זה לא יקרה בסופו של דבר.חבל!
 

רונית1

New member
באמת שיעמום אמיתי והיה מגוחך השיחה

בין מלקום לנייט שברגע שהחליטו על התפילה, רק הושיטו את היד ודלת הכנסיה נפתחת.
 

Dawn12

New member
נראה לי שבכנסייה

כשנייט הביט למעלה (יענו לישו) הוא הסתכל בעצם על הטקסט שאותו הוא דקלם כל כך "יפה". אם חשבנו שהטקסטים של קאסי הם קיצ'יים להחריד, זה כלום לעומת נייט. "אבא, אפשר לעשות עוד משהו לעזור לאמא? אני רוצה להתפלל!" כן, בטח. זה בדיוק מה שילד בגיל שלו היה אומר בזמן שאמא שלו גוססת בחדר ליד.
זה רק אני או שאוליביה נראית קצת מסוממת באזור ה"מעבר" שבו היא נמצאית? אני מתחיל לחשוד בניית'ן.
וחוץ מזה, היה גם את הציטוט הבלתי נשכח של דרו: "Olivia, I want to dance with you" זה בסדר שהתפוצצתי מצחוק כשהיא אמרה את זה?
קצת קשה להאמין אבל יש עוד עלילות בסדרה חוץ מזו של אוליביה, והשאר באמת טובות לשם שינוי. היה מאוד משעשע לראות את מק ובילי מעמידים פנים שהם לא היו ביחד לפני חצי דקה. ראול: "מאק, תגידי שלום למארח..." מאק: "היי בילי" בילי: "היי מאק"
GBJ ממשיך לספק דרמות קטנות אצל הצעירים וכאבי ראש גדולים לג'יל, שהיתה נפלאה בפרק, במיוחד בשיחה הקצרה שלה עם ג'ק. מה שכן, באמת לא ברור לי למה מפריע לה שמאק החליטה לנטוש את הפרוייקט? בשלב מסויים היא אפילו הציעה את ג'יי טי וריאנה לפרסומת בטלוויזיה, אז למה היא לא חשבה עליהם לכאן?
 
אוליביה...

אגב לא רק היום הביאו נייתן הוא היה בעוד פרקים של "בין החיים למוות" של אוליביה הזאת נמאס מזה משגעים לנו את השכל בשאלה האם היא תחייה או תמות (למזלנו יש את הספוילרים שמצילים אותנו מזה) לפעמים בצח''מ הם שמים את הקטעים הכי הזויים שאני לא יודע מאיפה בא להם הרעיון לשים את זה...
 

Pete® Pan

New member
../images/Emo45.gif ../images/Emo5.gif../images/Emo153.gif../images/Emo46.gif

זה היה זוועת עולם...! מה זה הגועל נפש הזה?! הסצינות האלה משעממות רצצצח!
 
למעלה