עד משכן הכנסת עם צימוקים ובחזרה

Tal Ai

New member
עד משכן הכנסת עם צימוקים ובחזרה

בחירות 2013

ביום שלישי, 22/1, יוקדש עמוד הבית של תפוז לקידומי תוכן בנושא הבחירות. לאו דווקא פוליטיקה ומפלגות, אלא גם תכנים שעוסקים בנושא בעקיפין. למשל, אם יש לכם המלצה על רשומה שקראתם או כתבתם העוסקת בסרט שקשור לבחירות, סיפור משעשע מהתקופה בה אתם ועמיר פרץ חלקתם חטיף אנרגיה או רעיון למשהו נחמד שאפשר לעשות ביום השבתון הזה שנפל לרובנו באמצע השבוע - פרגנו קישור.


תחרות "עד הירח ובחזרה"

שימו לב, התחרות נמשכת עד יום חמישי ה-24/1. זה אומר שיש לכם די זמן להחליט למי אתם מצביעים בקלפי, לממש את זכותכם הדמוקרטית, ואז עוד יומיים שלמים להפגיז ברשומה מהממת עם הסיפור הכי מוצלח שלכם על משהו רומנטי או מטורף שעשיתם למען בן/בת הזוג (או שהוא/היא עשו למענכם). זכרו - הסיפור שיוכיח לנו שכשאוהבים אפשר להגיע עד הירח ובחזרה יזכה באירוח בצימר בקתות טליה, כולל ארוחת בוקר ועיסוי זוגי בספא. שווה, לא? אז יאללה, לכתוב, ולא לשכוח להוסיף את התגית עד הירח ובחזרה כדי להכניס את הרשומה שלכם לתחרות.


ט"ו בשבט מגיע!

בסוף השבוע יחול ראש השנה לאילנות (ויום הולדתה של הכנסת שתתרענן בקרוב בח"כים חדשים. שוב קישור חצי-מאולץ המאיץ בכם ללכת ולממש את זכותכם להצביע!) - וזה הזמן לכתוב על נטיעות, צמחים, טבע, פירות יבשים וכל מה שקשור לט"ו בשבט. הוסיפו לרשומותיכם את התגית טו בשבט (ללא גרשיים!) כדי שיהיה קל למצוא אותה בין כל הרשומות על הבחירות לרשומות התחרות...
 

תזזאטית

New member
בחירות ותעמולות.....


.איך אמרת? זה צריך להיות קשור לנושא ?
אז אני חושבת שזה בהחלט קשור


בחירות

הפעם הם צודקים ...לא השינוי ההוא! .. אבל בהחלט חייבים שינוי בממשלה!
 
למעלה