חייב להגיד שזה דיי מבאס.עד ליום 1.12.14 כל נוסעי רכבת ישראל עוברים לכרטיס רב קו
לא תתאפשר קניית כרטיסים פרט לכרטיס בודד.
כך לפחות הבנתי מהאתר.
למה שניים?חייב להגיד שזה דיי מבאס.
מילא אם זה היה חוסך מקום, אבל כאן עדיין יש סכנה שמדי פעם הכרטיס יפשל (וכאן מסתכנים בפספוס רכבת...), ועכשיו אצטרך להסתובב עם שני רב קווים במקום עם אחד.
במטרודן אני צריך פרופיל תלמידלמה שניים?
אתה סטודנט וגם תלמיד תיכון?במטרודן אני צריך פרופיל תלמיד
אבל ברכבת אין הנחה לתלמיד אז אני צריך פרופיל סטודנט.
די נדיר...
נכון, זה ספציפית חסרון בשבילידי נדיר...
אני מניח ששאר הנוסעים לא יצטרכו שני כרטיסים.
ניתן לשים עד 2 פרופילים בכרטיס אחדחייב להגיד שזה דיי מבאס.
מילא אם זה היה חוסך מקום, אבל כאן עדיין יש סכנה שמדי פעם הכרטיס יפשל (וכאן מסתכנים בפספוס רכבת...), ועכשיו אצטרך להסתובב עם שני רב קווים במקום עם אחד.
איך עושים את זה?ניתן לשים עד 2 פרופילים בכרטיס אחד
במטרודן וגם במכונות האוטומטיות שאפשר להטעין בהןניתן לשים עד 2 פרופילים בכרטיס אחד
למי זה מפריע שיהיו כרטיסיות נייר ברכבתעד ליום 1.12.14 כל נוסעי רכבת ישראל עוברים לכרטיס רב קו
לא תתאפשר קניית כרטיסים פרט לכרטיס בודד.
כך לפחות הבנתי מהאתר.
זו מדיניות כוללת של משרד התחבורה להשאיר מחוץ לרב-קו רקלמי זה מפריע שיהיו כרטיסיות נייר ברכבת
הרי אין קשר למהירות העלייה על הרכבת, ורב-קו לא נותן שום יתרון על פני כרטיסיות הנייר.
זו מדיניות כוללת של חברת עדליא.זו מדיניות כוללת של משרד התחבורה להשאיר מחוץ לרב-קו רק
כרטיסי נסיעה בודדים (וללא מעברים חופשיים) לנוסעים מזדמנים.
הכיוון הכללי הוא גם לצמצם את השימוש בכרטיסיות ולעבור לערך צבור (שטרם נכנס לשימוש ברכבת).
בלי חברת עדליא היינו תקועים עשר שנים מאחורזו מדיניות כוללת של חברת עדליא.
חברת עדליא היא זו שמנהלת את התחבורה הציבורית בישראל.
משרד התחבורה הוא לא יותר מאשר חותמת גומי.
אם באמת משרד התחבורה היה מנהל את התחבורה הציבורית בישראל, המצב היה אחרת לחלוטין והיתה גם תאימות מלאה ואחידה בין כל מפעילי התחבורה הציבורית ובכל האזורים בארץ ובכל סוגי הנסיעה וללא יוצא מן הכלל. כלומר, אם רכשתי כרטיס נסיעה אצל חברה א', הייתי יכול להשתמש בכרטיס זה גם בכל חברה אחרת וללא כל הגבלה וללא יוצא מן הכלל ובתנאי וכרטיס הנסיעה תקף ולא נוצל עדיין, מה שנקרא אחידות ותאימות מלאה בין כל המפעילים וללא יוצא מן הכלל. (כרטיס נסיעה שרכשתי ממיטב כספי עבור נסיעה ברכבת מתחנה א' לתחנה ב', אמור לאפשר לי גם נסיעה באוטובוס בין שני היעדים הנ"ל...). אבל יש כאלה אינטרסנטים שהלוקסוס הזה לא מוצא חן בעיניהם.
אני מודה שלא ידעתי את זה.זו מדיניות כוללת של חברת עדליא.
חברת עדליא היא זו שמנהלת את התחבורה הציבורית בישראל.
משרד התחבורה הוא לא יותר מאשר חותמת גומי.
אם באמת משרד התחבורה היה מנהל את התחבורה הציבורית בישראל, המצב היה אחרת לחלוטין והיתה גם תאימות מלאה ואחידה בין כל מפעילי התחבורה הציבורית ובכל האזורים בארץ ובכל סוגי הנסיעה וללא יוצא מן הכלל. כלומר, אם רכשתי כרטיס נסיעה אצל חברה א', הייתי יכול להשתמש בכרטיס זה גם בכל חברה אחרת וללא כל הגבלה וללא יוצא מן הכלל ובתנאי וכרטיס הנסיעה תקף ולא נוצל עדיין, מה שנקרא אחידות ותאימות מלאה בין כל המפעילים וללא יוצא מן הכלל. (כרטיס נסיעה שרכשתי ממיטב כספי עבור נסיעה ברכבת מתחנה א' לתחנה ב', אמור לאפשר לי גם נסיעה באוטובוס בין שני היעדים הנ"ל...). אבל יש כאלה אינטרסנטים שהלוקסוס הזה לא מוצא חן בעיניהם.
ואתה גם מוזמן להתרשם מאתר האינטרנט הבא:זו מדיניות כוללת של משרד התחבורה להשאיר מחוץ לרב-קו רק
כרטיסי נסיעה בודדים (וללא מעברים חופשיים) לנוסעים מזדמנים.
הכיוון הכללי הוא גם לצמצם את השימוש בכרטיסיות ולעבור לערך צבור (שטרם נכנס לשימוש ברכבת).
חברת עדליא היא קבלן ביצוע של משרד התחבורהואתה גם מוזמן להתרשם מאתר האינטרנט הבא:
אם באמת משרד התחבורה היה מנהל את התחבורה הציבורית בארץ ולא משמש כחותמת גומי עבור חברת עדליא, היינו רואים שימוש באתר האינטרנט הנפלא הזה (יש לגלול מטה למשרד התחבורה) גם לצורך מכירת כרטיסי נסיעה ו/או תשלום עבורם.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.