עד ליום 1.12.14 כל נוסעי רכבת ישראל עוברים לכרטיס רב קו

מצב
הנושא נעול.

Ofekalef1

New member
עד ליום 1.12.14 כל נוסעי רכבת ישראל עוברים לכרטיס רב קו

עד ליום 1.12.14 כל נוסעי רכבת ישראל עוברים לכרטיס רב קו
לא תתאפשר קניית כרטיסים פרט לכרטיס בודד.
כך לפחות הבנתי מהאתר.
 

Ofekalef1

New member
חייב להגיד שזה דיי מבאס.

עד ליום 1.12.14 כל נוסעי רכבת ישראל עוברים לכרטיס רב קו
לא תתאפשר קניית כרטיסים פרט לכרטיס בודד.
כך לפחות הבנתי מהאתר.
חייב להגיד שזה דיי מבאס.
מילא אם זה היה חוסך מקום, אבל כאן עדיין יש סכנה שמדי פעם הכרטיס יפשל (וכאן מסתכנים בפספוס רכבת...), ועכשיו אצטרך להסתובב עם שני רב קווים במקום עם אחד.
 

amit1270

New member
למה שניים?

חייב להגיד שזה דיי מבאס.
מילא אם זה היה חוסך מקום, אבל כאן עדיין יש סכנה שמדי פעם הכרטיס יפשל (וכאן מסתכנים בפספוס רכבת...), ועכשיו אצטרך להסתובב עם שני רב קווים במקום עם אחד.
למה שניים?
 
ניתן לשים עד 2 פרופילים בכרטיס אחד

חייב להגיד שזה דיי מבאס.
מילא אם זה היה חוסך מקום, אבל כאן עדיין יש סכנה שמדי פעם הכרטיס יפשל (וכאן מסתכנים בפספוס רכבת...), ועכשיו אצטרך להסתובב עם שני רב קווים במקום עם אחד.
ניתן לשים עד 2 פרופילים בכרטיס אחד
 

Ofekalef1

New member
איך עושים את זה?

ניתן לשים עד 2 פרופילים בכרטיס אחד
איך עושים את זה?
אני זוכר שכשרציתי למלא ברב קו הקופאית אמרה לי שאני יכול או להנפיק אחד חדש או לעשות איזושהי פעולה עליו כך שיהיה בו פרופיל סטודנט, אבל לא הבנתי האם זה ימחק לי את פרופיל התלמיד משם או לא.
&nbsp
אני פשוט הולך לעמדה ומבקש שיוסיפו לי פרופיל? וכשאבקש להטעין כרטיסיה במטרודן זה לא יטעין לי בטעות פרופיל סטודנט?
 

נתנאל531

Active member
למי זה מפריע שיהיו כרטיסיות נייר ברכבת

עד ליום 1.12.14 כל נוסעי רכבת ישראל עוברים לכרטיס רב קו
לא תתאפשר קניית כרטיסים פרט לכרטיס בודד.
כך לפחות הבנתי מהאתר.
למי זה מפריע שיהיו כרטיסיות נייר ברכבת
הרי אין קשר למהירות העלייה על הרכבת, ורב-קו לא נותן שום יתרון על פני כרטיסיות הנייר.
 
זו מדיניות כוללת של משרד התחבורה להשאיר מחוץ לרב-קו רק

למי זה מפריע שיהיו כרטיסיות נייר ברכבת
הרי אין קשר למהירות העלייה על הרכבת, ורב-קו לא נותן שום יתרון על פני כרטיסיות הנייר.
זו מדיניות כוללת של משרד התחבורה להשאיר מחוץ לרב-קו רק
כרטיסי נסיעה בודדים (וללא מעברים חופשיים) לנוסעים מזדמנים.
הכיוון הכללי הוא גם לצמצם את השימוש בכרטיסיות ולעבור לערך צבור (שטרם נכנס לשימוש ברכבת).
 

25306yosef

New member
זו מדיניות כוללת של חברת עדליא.

זו מדיניות כוללת של משרד התחבורה להשאיר מחוץ לרב-קו רק
כרטיסי נסיעה בודדים (וללא מעברים חופשיים) לנוסעים מזדמנים.
הכיוון הכללי הוא גם לצמצם את השימוש בכרטיסיות ולעבור לערך צבור (שטרם נכנס לשימוש ברכבת).
זו מדיניות כוללת של חברת עדליא.
חברת עדליא היא זו שמנהלת את התחבורה הציבורית בישראל.

משרד התחבורה הוא לא יותר מאשר חותמת גומי.

אם באמת משרד התחבורה היה מנהל את התחבורה הציבורית בישראל, המצב היה אחרת לחלוטין והיתה גם תאימות מלאה ואחידה בין כל מפעילי התחבורה הציבורית ובכל האזורים בארץ ובכל סוגי הנסיעה וללא יוצא מן הכלל. כלומר, אם רכשתי כרטיס נסיעה אצל חברה א', הייתי יכול להשתמש בכרטיס זה גם בכל חברה אחרת וללא כל הגבלה וללא יוצא מן הכלל ובתנאי וכרטיס הנסיעה תקף ולא נוצל עדיין, מה שנקרא אחידות ותאימות מלאה בין כל המפעילים וללא יוצא מן הכלל. (כרטיס נסיעה שרכשתי ממיטב כספי עבור נסיעה ברכבת מתחנה א' לתחנה ב', אמור לאפשר לי גם נסיעה באוטובוס בין שני היעדים הנ"ל...). אבל יש כאלה אינטרסנטים שהלוקסוס הזה לא מוצא חן בעיניהם.
 
בלי חברת עדליא היינו תקועים עשר שנים מאחור

זו מדיניות כוללת של חברת עדליא.
חברת עדליא היא זו שמנהלת את התחבורה הציבורית בישראל.

משרד התחבורה הוא לא יותר מאשר חותמת גומי.

אם באמת משרד התחבורה היה מנהל את התחבורה הציבורית בישראל, המצב היה אחרת לחלוטין והיתה גם תאימות מלאה ואחידה בין כל מפעילי התחבורה הציבורית ובכל האזורים בארץ ובכל סוגי הנסיעה וללא יוצא מן הכלל. כלומר, אם רכשתי כרטיס נסיעה אצל חברה א', הייתי יכול להשתמש בכרטיס זה גם בכל חברה אחרת וללא כל הגבלה וללא יוצא מן הכלל ובתנאי וכרטיס הנסיעה תקף ולא נוצל עדיין, מה שנקרא אחידות ותאימות מלאה בין כל המפעילים וללא יוצא מן הכלל. (כרטיס נסיעה שרכשתי ממיטב כספי עבור נסיעה ברכבת מתחנה א' לתחנה ב', אמור לאפשר לי גם נסיעה באוטובוס בין שני היעדים הנ"ל...). אבל יש כאלה אינטרסנטים שהלוקסוס הזה לא מוצא חן בעיניהם.
בלי חברת עדליא היינו תקועים עשר שנים מאחור
ולא היה בכלל מאגר נתונים משותף בין החברות. כל חברה היתה מתנהלת בצורה אוטונומית, כמו דן ואגד בזמנו. אם משרד התחבורה היה מנהל את העניינים בעצמו, זה היה סיוט.
משרד התחבורה היה עושה את מה שאתה מתאר אולי עוד חמישים שנה.
 

OrenAvidan

New member
אני מודה שלא ידעתי את זה.

זו מדיניות כוללת של חברת עדליא.
חברת עדליא היא זו שמנהלת את התחבורה הציבורית בישראל.

משרד התחבורה הוא לא יותר מאשר חותמת גומי.

אם באמת משרד התחבורה היה מנהל את התחבורה הציבורית בישראל, המצב היה אחרת לחלוטין והיתה גם תאימות מלאה ואחידה בין כל מפעילי התחבורה הציבורית ובכל האזורים בארץ ובכל סוגי הנסיעה וללא יוצא מן הכלל. כלומר, אם רכשתי כרטיס נסיעה אצל חברה א', הייתי יכול להשתמש בכרטיס זה גם בכל חברה אחרת וללא כל הגבלה וללא יוצא מן הכלל ובתנאי וכרטיס הנסיעה תקף ולא נוצל עדיין, מה שנקרא אחידות ותאימות מלאה בין כל המפעילים וללא יוצא מן הכלל. (כרטיס נסיעה שרכשתי ממיטב כספי עבור נסיעה ברכבת מתחנה א' לתחנה ב', אמור לאפשר לי גם נסיעה באוטובוס בין שני היעדים הנ"ל...). אבל יש כאלה אינטרסנטים שהלוקסוס הזה לא מוצא חן בעיניהם.
אני מודה שלא ידעתי את זה.
נכנסתי לאתר שלהם ומסתבר שעשרות פרוייקטים לאומיים מנוהלים על ידם.
&nbsp
מעניין איזה אינטרס או גוף עומד מאחורי הדבר הזה שגוף כזה קטן ולא מוכר מנהל כלכך הרבה דברים שקשורים לכל תחומי החיים שלנו...
&nbsp
תודה!
 

25306yosef

New member
ואתה גם מוזמן להתרשם מאתר האינטרנט הבא:

זו מדיניות כוללת של משרד התחבורה להשאיר מחוץ לרב-קו רק
כרטיסי נסיעה בודדים (וללא מעברים חופשיים) לנוסעים מזדמנים.
הכיוון הכללי הוא גם לצמצם את השימוש בכרטיסיות ולעבור לערך צבור (שטרם נכנס לשימוש ברכבת).
ואתה גם מוזמן להתרשם מאתר האינטרנט הבא:
אם באמת משרד התחבורה היה מנהל את התחבורה הציבורית בארץ ולא משמש כחותמת גומי עבור חברת עדליא, היינו רואים שימוש באתר האינטרנט הנפלא הזה (יש לגלול מטה למשרד התחבורה) גם לצורך מכירת כרטיסי נסיעה ו/או תשלום עבורם.
 
חברת עדליא היא קבלן ביצוע של משרד התחבורה

ואתה גם מוזמן להתרשם מאתר האינטרנט הבא:
אם באמת משרד התחבורה היה מנהל את התחבורה הציבורית בארץ ולא משמש כחותמת גומי עבור חברת עדליא, היינו רואים שימוש באתר האינטרנט הנפלא הזה (יש לגלול מטה למשרד התחבורה) גם לצורך מכירת כרטיסי נסיעה ו/או תשלום עבורם.
חברת עדליא היא קבלן ביצוע של משרד התחבורה
כל מה שהחברה הזו עושה היא עושה ברשות ובסמכות של משרד התחבורה.
אפילו מכרזים שהיא מפרסמת מתפרסמים באתר משרד התחבורה.
התיאור הנכון הוא שמשרד התחבורה מנהל את התחבורה הציבורית בישראל - הן ישירות בעצמו והן באמצעות קבלנים, כמו חברת עדליא.
אבל משרד התחבורה הוא המנהל.
ולגבי חוסר האחידות, חברת עדליא לא אשמה בכך, אלא משרד התחבורה והמפעילות (כולל המפעילה שאתה כל כך אוהב ואולי במיוחד המפעילה שאתה כל כך אוהב).
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה