עד כמה אתם נחשפים בעולם הוירטואלי?

טל205

New member
עד כמה אתם נחשפים בעולם הוירטואלי?

סומכים על האדם שמסתתר אחרי הניק או שלא נפתחים אליו? יש לכם סיפור מעניין? נתקלתם בשקרנים? הפסדתם מזה משו? יצא לכם משו טוב מחשיפה?ניפגשתם עם ניקים? אמור לי מהו ניקך ואומר לך מי אתה...
 
המממ...

2 פגישות עם ניקים מתפוז היו לי.מאחד יצא קשר אוהב של שנה וחצי עם בחור מראשון לציון ופגישה נוספת עם אדם שסמכתי עליו מאוד לפני וגם אחרי שנפגשנו...נפגשנו רק פעם אחת אבל הקשר היה יותר אינטנסיבי מזה (סמכתי- בלשון עבר כמובן) האם פגשתי בשקרנים? כן..הבחור השני איתו נפגשתי..הסתבר שאני סמכתי עליו כשמהצד השני הוא עשה דברים אחרים עם המידע ששיתפתי אותו לגביו..ושיקר לי כשאני חשבתי שאין סיכוי שהוא יעשה לי את זה .. חוץ מהשניים האלו לא פגשתי ניקים ולא אפגוש עוד תודה לאל..(לפחות חושבת כך אבל הכל פתוח)
 

טל205

New member
אז חשיבתך השתנתה

בעקבות פגישת ניקים.אני מכיר המון שנחלו כוויה ולא מוכנים לחזור על אותה טעות..
 
לא כך כתבתי

על הראשון איני מתחרטת...הוא נצור בליבי ונשארנו חברים טובים. לגבי השני- מתחרטת זו לא מילה מדוייקת.. האמנתי בו,האמנתי לו אז אולי צריך להודות שיצאתי מטופשת ותמימה אבל מתחרטת? הממ לא. זה לימד אותי לקח חשוב..והלקח הוא לא ``לא לפגוש ניקים`` אלא- ``פגוש ניק אך אל תהיה נאיבי לחשוב שדבריו אמת במאת האחוזים...``
 

טל205

New member
כבדהו וחשדהו

כבר אמרו זאת חזל.. קחי את זה איתך לכל חייך! אצלי זה כלל.
 
ככה...

באופן כללי אני סומך על האדם שנמצא מאחורי הניק. לפעמים קורה שבהתחלה אני לא נפתח עד הסוף, מצד שני קרה לי שנפתחתי מהר מאוד עם אנשים מסויימים...הכל תלוי בתחושה שלי לגבי אותו אדם. נתקלתי בשקרנים, לא הפסדתי כלום. יצא לי משהו טוב מחשיפה, אמנם לא נפגשנו אבל אנחנו חברים טובים ואני מת עליה. יצא לי להפגש עם כמה אנשים במסגרת מפגש פורום ומעט מעבר, שום דבר רציני לא יצא ולא יכל לצאת(טוב מאוד שכך)
 
פחחחחח לעצמי מותר לי לעשות אאוטינג?

דיברתי על עצמי אז אפשר להוריד את הדגל לחצי התורן..אף אחד לא עושה אאוטינג לאיש
 

טל205

New member
אני אוסר עלייך

לעשות אאוטינג גם לעצמך! אאוטינג מביא מזל רע..
 
לי יצאו מתפוז לפחות 2 ידידי אמת

ככה שכן, יש גם אנשים טובים בפורומים מסתבר. אני די נחשפתי כבר בפורומים השונים ולא מסתתר..
 

ש חף

New member
טל

בזמן האחרון אתה שומר על האאוטינג פה אני חושבת שאתה צריך לנהל
ולעניין השרשור - לספר את הדברים המעניינים זה באמת אאוטינג אז אני רק אגיד שיצא מזה בעיקר חוויות (חלקן נעימות וחלקן פחות) וקשר חברי אחד מיוחד של כמה שנים כבר.
 

טל205

New member
חחח למה לנהל?

אם אפשר לנהל תמנהל? חחח.. אני קורא לך לחזור לכס המלכות! אני צריך עזרה ממך אבל לא אגיד מה כדי לא לעשות אאוטינג חחח.. מי המציא תמילה הזו?
 

ש חף

New member
אותי אי אפשר לנהל...

טוב לי ככה,כאחד העם
גם אני צריכה משו להתייעץ בנושא שאתה מבין בו בטוח אם אתה לא נרדם כמו כל מוצ"ש - זה הזמן
 

טל205

New member
כתבתי לנהל מנהל

ולא מנהלת... נושא שאני בטוח מבין.. וואי יש המון(גאוותן).. הצלחת לסקרן אותי.אשלח מסר
 
למעלה