עד כמה אנחנו מפרגנים לבן הזוג

עד כמה אנחנו מפרגנים לבן הזוג

בשבת קיבלתי מחמאות על איך שאני נראית זוהרת (ירדתי במשקל), ומייד הודעתי בשמחה שהאחראי לזה הוא בן הזוג שלי שעושה לי טוב, המחמיא אמר לי שאני ממש עושה לו צמרמורת , כי הרבה זמן לא שמע מישהי שמחמיאה כך לבן הזוג שלה, עד כמה יוצא לכם להחמיא לבן הזוג בפומבי?
 

החתולית

New member
כמה שיותר ../images/Emo13.gif

מלבד העקיצות הקטנות שאנחנו עוקצים אחד את השניה ולהפך, אנחנו מפרגנים ללא הרף - על המראה, על הבגדים, על האהבה, על המיוחדות - על הכל. בלי לפרגן זה ממש לא שווה
 
אני מחמיאה כל הזמן...

מאז שאני מכירה את עצמי איתו האמת שזה מכל לבי !!! תמיד בעיניי הוא הסקסי המושלם האבא האולטימטיבי לילדי הוא בעל מסור נאמן ואוהב איך אפשר שלא להחמיא לו תשע שנים של אהבה מיוחדת ואני והוא עדין מרגישים אותה כמו בהתחלה.
 

azaria

New member
אני לא מהמפרגנים הגדולים, ובכל זאת

מפרגן לחצי המוצלח שלי לא מעט. עזריה (עכשיו בטח היא תבוא ותפרגן לי שאני שקרן וגוזמאי ולעולם לא מפרגן בגרוש...
 
אני מתקמצנת אבל כשמגיע מגיע

בעלי לעומת זאת הרבה הרבה הרבה יותר קמצן (רק במחמאות- בכספים הוא לא סופר) וכשהוא מחמיא אני מודאגת או תוהה שמא הוא צוחק עלי
 

azaria

New member
לא חוכמה! מתקיים גם בצורה ריקה.

ולמאותגרי הלוגיקה שבכם... לקיים משהו בצורה הריקה זה משהו כזה: "לקיים" משפט משמעותו שהמשפט יהיה "נכון". משפט תנאי שבנוי כך "אם A אז בהכרך גם B" ניתן "לקיים" בשני אופנים. הדרך הרגילה והברורה היא במקרים שבאמת כל פעם ש A נכון אז אין ברירה ו B חייב להיות נכון. הוא פשוט לא יכול להיות משהו אחר. למשל... אם היום יום שני אז מחר יום שלישי. או אם ייגמר הדלק המכונית לא תוכל לנסוע. דרך נוספת "לקיים" משפט תנאי שכזה (להזכירכם: אם A אז B) במקרים ש A בכלל לא נכון. זה נראה קצת מבלבל אבל תחשבו על זה מן הצד השני. כלומר איך מוכיחים שהמשפט אינו נכון? פשוט, מראים דוגמא נגדית. כלומר מקרה שבו A אבל בכל זאת לא B. למשל... אם יורד גשם אז אני נרטב. זה לא בהכרך נכון. כי אולי אני לובש מעיל? אולי יש לי מטריה? אולי יורד גשם בארץ אחרת וכאן יבש? וכו וכו (למעשה מספיקה דוגמה סותרת אחת) ועכשיו... אם המשפט שלי מכיל A כזה שפשוט אינו נכון? אז אי אפשר להראות דוגמא נגדית. ולכן המשפט שלי אינו "לא נכון". וכמובן ש "אינו לא נכון" זה בעצם "נכון" (בדיוק כמו ששלילי כפול שלילי= חיובי במספרים, כך זה גם כאן) רוצים דוגמאות? אם השמש תיקפא - אני צינצנת. אם 4 הוא איזוגי - חזירים יעופו. אלה משפטים שמתקיימים בצורה ריקה. עד כאן לוגיקה למתחלים א' 101
 

החתולית

New member
אתה כנראה ממש רוצה לריב איתי

הודעה מלאה לוגיקה ומספרים, יכולה לעשות לי רק רע. אתה לא יודע שיש בפורום הזה יותר אנשים הומניים מאשר ריאליים ? למה אתה מכניס את עצמך לפינות ומסבך עצמך בצרות ? אם אני אצליח להבין מה הוא רצה להגיד בהודעה הזאת - הוא צנצנת
 
לפי הבנתי בלוגיקה, זה אומר שהבנת.

ולתרגום בגוף הסרט: מה שעזריה רצה להגיד הוא שכאשר אמרתי "כשמגיע - מגיע," זה אומר באותה מידה שאם למישהו אף פעם לא מגיע - אז לא מגיע... או במילים אחרות, אין מה לפרגן למי שלא מגיע לו פירגון. למה הוא חשב שהוא צריך להגיד את זה, זו כבר לא שאלה של לוגיקה. (עולה בדעתי שמא מההודעה הזו אפשר לחשוב שאני לא מפרגנת לבן זוגי...)
 

החתולית

New member
שאני אשתוק, נכון ?

אני עם אנשים לוגיים מדי מעדיפה לא להסתבך, אז אני עושה ככה עם הפה (דמיינו) ושותקת לגמריי. (אני יודעת שקשה לכם להאמין, אבל בחיי שאני שותקת)
 
בתור זאת שהתחילה את ה"מגיע מגיע"

האם אני אמורה להבין שאני לא מקבל פרגון בחזרה כי כניראה לא מגיע . הא? לא! בגלל שדברים שאני עושה מובנים מאליהם - כמו השמש הזורחת (בשבילך עזריה- A ). כלומר- אם הכביסה נקייה מקופלת בארונות, הבית נקי הילדים מתוקתקים לא חסר כלום במקרר- ככה זה (בשבילך עזריה B )
 
אני חושבת שאת אמרת בעצמך

לפני כמה הודעות - הוא לוקח אותך ואת התפקוד שלך כמובנים מאליהם. זו קינתן של נשים ואמהות מזה דורי דורים (מה שלא אמור לנחם אותך). אני חושבת שהדרך היחידה לשנות את המצב היא לדבר על זה. להגיד לאדון הנכבד, ראה, הכביסה לא מכבסת את עצמה, לא מתקפלת בדרך פלא ולא הולכת לארונות בעצמה; האוכל לא קונה את עצמו ולא מתבשל מעצמו וגם הבית, הפלא ופלא, לא מתנקה לבד. זה אני עושה את כל זה בדי עמל - ויהיה לי מאד נעים אם מדי פעם תגיד לי על זה מילה טובה! דווקא בעניין הזה מצבי טוב משלך, כי הכביסה שלי כמעט אף פעם לא מקופלת, וגם אם היא מקופלת היא אף פעם לא בארונות; הבית נקי רק אם העוזרת הייתה השבוע ולא חסר כלום במקרר זה שאלה של טעם. כך שאצלנו מחמאות על מצב הבית זה דבר שכאשר מגיע - אכן מתקבל... הבעיה שלך היא שאת כנראה מחזיקה את העניינים טוב מדי. דברי איתו, נוגה. אין דרך אחרת. ואם את אומרת שגם את קצת קמצנית בפירגונים - תלמדי גם את עצמך לתת מחמאות תדירות יותר. יש לזה דיבידנד גדול ומיידי.
 

bluli

New member
תחזוקה...

קרן קראתי רק עכשיו אבל איזה יופי לקבל תגובה על כל תחזוקת ה בית המבאסת לעיתים וסתם שוחקת בדרך כלל...
 
../images/Emo132.gif יו, עזריה סיבכת אותי לגמרי

הולכת לפתוח
מתמטיקה מהתיכון בכדי לפתור את הבעיה שלך.... נראה לי שזה מזג האויר היבש , ייבש קצת את התאים האפורים מזמן אמרתי שאני רוצה כבר גשםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם !!!!!
 

azaria

New member
איזה יופי! כיוונתי לדעת גדולים!

אני עד שכתבתי את הסיבוך שלמעלה במו מקלדתי וישר ממוחי הקודח. והנה לאור הודעתך שאת מחפשת בספרים, ניגשתי לחפש באינטרנטנט. ומה מצאתי? שבויקיפדיה כתוב כמעט מילה במילה כמו שאני כתבתי. עד כדי דוגמאות כמעט זהות.
 
למעלה