עד כאן קווי הלילה העירוניים בבאר שבע. מישהו אמר צפוי?

מצב
הנושא נעול.
עד כאן קווי הלילה העירוניים בבאר שבע. מישהו אמר צפוי?

עד כאן קווי הלילה העירוניים בבאר שבע. מישהו אמר צפוי?
הודעת דף הפייסבוק של קווי הלילה:
ינשופים שימו לב!
במהלך סוף השבוע הקרוב (30.10.14) תופסק פעילות הקווים הפנימיים בבאר שבע (110,111,112) עקב ביקוש נמוך מאוד של נוסעים לשירות.
שאר הקווים לבאר שבע וממנה ממשיכים לעבוד כרגיל.
מפתיע פה מישהו?
 

olli3

New member
מנהל
נדחה לשנה הבאה. מודע לכך מזה חודש וחצי.

עד כאן קווי הלילה העירוניים בבאר שבע. מישהו אמר צפוי?
הודעת דף הפייסבוק של קווי הלילה:
ינשופים שימו לב!
במהלך סוף השבוע הקרוב (30.10.14) תופסק פעילות הקווים הפנימיים בבאר שבע (110,111,112) עקב ביקוש נמוך מאוד של נוסעים לשירות.
שאר הקווים לבאר שבע וממנה ממשיכים לעבוד כרגיל.
מפתיע פה מישהו?
נדחה לשנה הבאה. מודע לכך מזה חודש וחצי.
עקב צוק איתן ההשקה של קווי הלילה בבאר שבע הייתה בעייתית. ניסו לקדם אותם במשך החודשיים האחרונים אך זה לא ממש עזר. שנה הבאה הם יופעלו עם תחילת החופש הגדול כשככל הנראה יכול שינוי בקו לרמות שיסע דרך הביג.
 
אוקי, כבר נשמע יותר טוב.

נדחה לשנה הבאה. מודע לכך מזה חודש וחצי.
עקב צוק איתן ההשקה של קווי הלילה בבאר שבע הייתה בעייתית. ניסו לקדם אותם במשך החודשיים האחרונים אך זה לא ממש עזר. שנה הבאה הם יופעלו עם תחילת החופש הגדול כשככל הנראה יכול שינוי בקו לרמות שיסע דרך הביג.
אוקי, כבר נשמע יותר טוב.
עצם זה שלא מוותרים על זה סופית זה כבר טוב, חייבים אבל לעשות פרסום מאסיבי וסימון פרסומות בתחנות (ולא סתם את המספר).
מה שכן, אני לא מקבל כ"כ את התרוץ. כצפוני, אני זוכר טוב מאוד כמה "ביקוש" היה על קו 207 מנשר לחיפה.
האוטובוסים נסעו ריקים לחלוטין ברוב נסיעתם, וגם בימי שישי מלבד הנסיעות האחרונות והראשונות הם נסעו עם מספר חד ספרתי של נוסעים אם לא 0. ועובדה שככה השאירו את הקו לפעול 3 שנים תמימות...
 

Ofekalef1

New member
ההשקה באמת לא הייתה מוצלחת

עד כאן קווי הלילה העירוניים בבאר שבע. מישהו אמר צפוי?
הודעת דף הפייסבוק של קווי הלילה:
ינשופים שימו לב!
במהלך סוף השבוע הקרוב (30.10.14) תופסק פעילות הקווים הפנימיים בבאר שבע (110,111,112) עקב ביקוש נמוך מאוד של נוסעים לשירות.
שאר הקווים לבאר שבע וממנה ממשיכים לעבוד כרגיל.
מפתיע פה מישהו?
ההשקה באמת לא הייתה מוצלחת
ואפילו אנשים קרובים אליי (שאני מדבר איתם על זה כל הזמן
) שואלים אותי לפעמים "תגיד, יש קווי לילה בבאר שבע?".
&nbsp
היו אמנם מספר אוטובוסים עירוניים שצבעו אותם כולם בשחור עם סמלים של קווי לילה וכו', אבל בלי שום אזכור שמדובר בקווי לילה בב"ש (אני מוכן להתערב על כך שאין אדם אחד שראה את זה וחשב שזה אומר שיש קווי לילה בבאר שבע).
&nbsp
בנוסף, אני יכול גם להגיד ששמעתי לא מעט אנשים שאומרים שזה מפדח לנסוע מהפורום עם אוטובוס...
&nbsp
מעניין אם תהיה דרישה בשנה הבאה.
 

אבישי ק

New member
בחיפה זה עובד לא רע,

ההשקה באמת לא הייתה מוצלחת
ואפילו אנשים קרובים אליי (שאני מדבר איתם על זה כל הזמן
) שואלים אותי לפעמים "תגיד, יש קווי לילה בבאר שבע?".
&nbsp
היו אמנם מספר אוטובוסים עירוניים שצבעו אותם כולם בשחור עם סמלים של קווי לילה וכו', אבל בלי שום אזכור שמדובר בקווי לילה בב"ש (אני מוכן להתערב על כך שאין אדם אחד שראה את זה וחשב שזה אומר שיש קווי לילה בבאר שבע).
&nbsp
בנוסף, אני יכול גם להגיד ששמעתי לא מעט אנשים שאומרים שזה מפדח לנסוע מהפורום עם אוטובוס...
&nbsp
מעניין אם תהיה דרישה בשנה הבאה.
בחיפה זה עובד לא רע,
הרבה צעירים מברכים את הקווי לילה במיוחד בחמישי שישי שבת
לפחות עשו משהו טוב אחד באיזור
ושאני לא אשכך שהמטרונית עובדת גם בלילה שלדעתי משפר את התדמית של הסרדינית.
 

Ofekalef1

New member
כן, מעניין איך הייתה ההשקה של הקווים בחיפה וכמה שימוש היה

בחיפה זה עובד לא רע,
הרבה צעירים מברכים את הקווי לילה במיוחד בחמישי שישי שבת
לפחות עשו משהו טוב אחד באיזור
ושאני לא אשכך שהמטרונית עובדת גם בלילה שלדעתי משפר את התדמית של הסרדינית.
כן, מעניין איך הייתה ההשקה של הקווים בחיפה וכמה שימוש היה
בהתחלה (כלומר כמה זמן לקח לזה לתפוס).
בכל מקרה, אי אפשר בהכרח להסיק מעיר אחת לעיר שנייה, בגלל אופי אחר של אנשים.
&nbsp
 
בחיפה קווי הלילה לא מתוכננים לבליינים בלבד

בחיפה זה עובד לא רע,
הרבה צעירים מברכים את הקווי לילה במיוחד בחמישי שישי שבת
לפחות עשו משהו טוב אחד באיזור
ושאני לא אשכך שהמטרונית עובדת גם בלילה שלדעתי משפר את התדמית של הסרדינית.
בחיפה קווי הלילה לא מתוכננים לבליינים בלבד
קווים 200 ו 210 וכן קו 1 של המטרונית פועלים כל לילה ולא רק בלילות שבין חמישי לשישי ושבת לראשון.
קווי הלילה בחיפה (גם אלה שפועלים רק בסוף השבוע) פועלים באופן כזה שהן המסלולים שלהם והן התדירויות שלהם בשני הכוונים מתאימים לכלל האוכלוסיה.
וכמובן - בחיפה קווי הלילה פועלים גם בימי שישי מה שמקנה להם סיכוי הרבה יותר גבוה להיות מוכרים בקרב צעירים.
בשאר המדינה קווי הלילה פועלים באופן כזה שבשעות הלילה המוקדמות יותר הם פועלים בכוון אחד (למוקדי בילוי) ובשעות המאוחרות יותר בכוון חזרה (ממוקדי הבילוי) ולא פועלים בימי שישי.
לכן בחיפה יש לקווים הפועלים בלילה מראש סיכוי הרבה יותר גבוה להצליח.
הלוואי שהתפיסה של קווים הפועלים בלילה בחיפה תאומץ גם בשאר המדינה.
 

אבישי ק

New member
אנשים סומכים רק על מה שהוא קבוע

בחיפה קווי הלילה לא מתוכננים לבליינים בלבד
קווים 200 ו 210 וכן קו 1 של המטרונית פועלים כל לילה ולא רק בלילות שבין חמישי לשישי ושבת לראשון.
קווי הלילה בחיפה (גם אלה שפועלים רק בסוף השבוע) פועלים באופן כזה שהן המסלולים שלהם והן התדירויות שלהם בשני הכוונים מתאימים לכלל האוכלוסיה.
וכמובן - בחיפה קווי הלילה פועלים גם בימי שישי מה שמקנה להם סיכוי הרבה יותר גבוה להיות מוכרים בקרב צעירים.
בשאר המדינה קווי הלילה פועלים באופן כזה שבשעות הלילה המוקדמות יותר הם פועלים בכוון אחד (למוקדי בילוי) ובשעות המאוחרות יותר בכוון חזרה (ממוקדי הבילוי) ולא פועלים בימי שישי.
לכן בחיפה יש לקווים הפועלים בלילה מראש סיכוי הרבה יותר גבוה להצליח.
הלוואי שהתפיסה של קווים הפועלים בלילה בחיפה תאומץ גם בשאר המדינה.
אנשים סומכים רק על מה שהוא קבוע
אם זה לא קבוע הם לא ישתמשו
לדוגמא האוטובוסים
מכיוון שלא ניתן באמת לדעת מתי האוטובוס יגיע
השימוש בכלי תחבורה זה נמצא בירידה
לעומת כלים אחרים שעובדים בזמנים קבועים
אם לדוגמא בכל הארץ האוטובוסים בקווי הלילה היו נוסעים הלוך ושוב בזמנים קבועים 7 ימים בשבוע
אנשים היום מתחילים לשתמש בהם יותר
המחשבה של המשתמש היא פשוטה
אם אני נניח רוצא לנסוע לפאב ונניח פתאום חברים שלי שינו את דעתם ונשארים בבית אני צריך לדעת שקיימת האפשרות לחזור
והסיבה השניה
אם אני רגיל לצאת למקום מסויים בימי שישי עם רכב אז גם בחמישי אני אסע עם רכב
לפעמים, או יותר נכון תמיד, הדת מערפלת טיפה את המחשבה.
 
זה לא קשור רק לדת

אנשים סומכים רק על מה שהוא קבוע
אם זה לא קבוע הם לא ישתמשו
לדוגמא האוטובוסים
מכיוון שלא ניתן באמת לדעת מתי האוטובוס יגיע
השימוש בכלי תחבורה זה נמצא בירידה
לעומת כלים אחרים שעובדים בזמנים קבועים
אם לדוגמא בכל הארץ האוטובוסים בקווי הלילה היו נוסעים הלוך ושוב בזמנים קבועים 7 ימים בשבוע
אנשים היום מתחילים לשתמש בהם יותר
המחשבה של המשתמש היא פשוטה
אם אני נניח רוצא לנסוע לפאב ונניח פתאום חברים שלי שינו את דעתם ונשארים בבית אני צריך לדעת שקיימת האפשרות לחזור
והסיבה השניה
אם אני רגיל לצאת למקום מסויים בימי שישי עם רכב אז גם בחמישי אני אסע עם רכב
לפעמים, או יותר נכון תמיד, הדת מערפלת טיפה את המחשבה.
זה לא קשור רק לדת
אין קשר בין דת לבין הפעלה דו-כיוונית סימטרית בלילות חול.
אין קשר בין דת לבין הפעלה בלילות א'-ד' ולא רק בלילות ה' ו-ש'.
אי ההפעלה בלילות שבת (בין שישי לשבת) זה רק היבט אחד בתפיסה המעוותת של משרד התחבורה כלפי תחבורה ציבורית בלילות.
 

אבישי ק

New member
גם נכון, ההפעלה האי סימטרית היא תמוהה

זה לא קשור רק לדת
אין קשר בין דת לבין הפעלה דו-כיוונית סימטרית בלילות חול.
אין קשר בין דת לבין הפעלה בלילות א'-ד' ולא רק בלילות ה' ו-ש'.
אי ההפעלה בלילות שבת (בין שישי לשבת) זה רק היבט אחד בתפיסה המעוותת של משרד התחבורה כלפי תחבורה ציבורית בלילות.
גם נכון, ההפעלה האי סימטרית היא תמוהה
אני בטוח שמי שהגה את הרעיון בטוח שזה הדבר הכי גאוני שחשבו עליו
אין שום היגיון בתחבורה ציבורית אי סימטרית
זה פשוט מייתר אותה
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה