פורומים ופוליטיקה
אביתר חברי היקר משכבר הימים מוזמן לנהוג ככל העולה על רוחו (במסגרת החוק והאתיקה המקובלת, כמובן) עם זאת, למען ההבהרה, הריני להצהיר בזאת שמכיוון שבראייתי אין ספק בכך שרכבות (נוסעים או משא) הן באופן עקרוני תחבורה ציבורית, אין בכוונתי להעביר איזו מהפעילות הפורומית הרכבתית שלי לפורום הציוד הכבד, שכבודו וכבוד המשתתפים בו במקומם מונח, הווה אומר, פורום התחבורה הציבורית ממשיך להיות מבחינתי הבמה העיקרית והמרכזית למתן תשובות ופרסום שאלות ונתונים בנושא הרכבות בארץ, בעבר, בהווה ובעתיד. ומשפט לגבי פוליטיקה - פוליטיקה נמצאת בכל אשר אני פונים בחיינו, בין אם בתקציבי משרד התחבורה ובין אם בהחלטה של אדם כזה או אחר היכן להשקיע את מרצו וזמנו בפרסום משנתו. עם זאת, על מנת לשמור על עצמנו כחברה ´תרבותית´, אנחנו חייבים לשמור על הכבוד והקבלה ההדדית (ותאמינו לי שאני יודע בדיוק כמה זה קשה לקבל את הזולת במקרים רבים) ואנחנו חייבים לשמור על החוקים שמכתיבה החברה, או לפעול בדרכי נועם ושלום לשנותם. צריך גם לזכור שלכולנו יש רגשות שלפעמים מתפרצים (וחבריו הרבים והטובים של אביתר יוכלו לספר לכם על הטמפרמנט שלו) ושכולנו בסופו של דבר בני אדם שונים אבל שווי זכויות. לפיכך ובהתאם לזאת, אני קורא לאביתר בפומבי למנוע את ´הפילוג בעם´ ולשמור על ´אחדות לאומית´ על-ידי המנעות מ-´מהלכים מסוכנים של הפרדה´. (( ההנחה העקרונית שלי מתעלמת כמובן מהעובדה שרכבות תעשייתיות - גם קווים של מאות ק"מ של מסילה תקנית שמובילים בחודש יותר מטען ממה שכל רכבת ישראל מובילה בשנה - אינם עונים להגדרה של ´תחבורה ציבורית´, אבל הנוחות מחייבת אותי לעשות את ההכללה הזו ))