עדשות קנון

nike air

New member
עדשות קנון

שלום לכולם, בכוונתי לקנות רפלקסית דיגיטלית של קנון דגם EOS 300D ,עכשיו רציתי לדעת אם אני יכול להשתמש בעדשות AF של קנון( שמשמשות לצילום ברפלקס אנאלוגית) ברפלקסית הדיגיטלית(באמצעות מתאם או משהו) ,אם זה אפשרי האם זה כדאי והאיכות אותה איכות כמו מעדשה ייעודית לדיגיטלית ? תודה ..
 
יש ויש.יש עדשות ותיקות איכותיות

מאוד,אין צורך אפילו לבצע חידוד לתמונה,מרוב שהיא חדה,(למשל 1.4\50 או 1.8\85 או 2.8\135 ,L4\70-200 ,..ויש אחרות,חדשות,ש'לא עברו את המבחן'. בקיצור:תלוי בעדשה. לקנון יותר מ60 עדשות - אז לאילו מהן התכוונת בדיוק?שם דגם מדויק אם אפשר.
 

nike air

New member
אני התכוונתי...

התכוונתי האם יש באופן כללי את האופציה להשתמש בעדשות AF ברפלקסית דיגיטלית (כמובן עדשות קנון )
 

nike air

New member
ג'ז פוטו

תראה אני די חדש בעסק ואני אפשט את השאלה כדי שאבין טוב - בוא נגיד שיש לי מצלמה רפלקסית דיגיטלית 300D של קנון עם עדשת הקיט. עכשיו אני מעוניין לקנות עדשה עם טווח מורחב יותר,אז האם מישהו שמוכר מצלמה רפלקסית אנאלוגית של קנון עם העדשה המורחבת שאני מחפש - אז האם העדשה שלו תתאים לי לדיגיטלית? והאם צריך מתאם לזה ? תודה וסליחה על הבורות הקלה
 

arnond

New member
בעקרון כן

כל זמן שהחיבור של העדשה מסוג EF, כלומר קנון אוטופוקוס, העדשה תתחבר לגוף. אבל, יש עדשות ישנות של סיגמא (למשל) שלא יודעות "לדבר" עם גופים חדשים ולכן צריך לוודא לכל עדשה בנפרד. ארנון
 
פשוט יותר - בבקשה

אם מדובר בעדשת קנון EF משהו אז כן - אמור להתאים. איך יודעים? כשאתה הולך לרכוש\לראות,מביאים את המצלמה,מרכיבים עליה את העדשה המדוברת,ומפעילים בתוכנית שאתה מכיר. אמור לעבוד 'חלק',בדיוק כמו עם עדשת הקיט,פוקוס והכל. חוסר תאימות מתבטא ב: המצלמה קופאת,כאילו נכבית,לא ניתן לשוט בה או להפעיל בכלל,או מסך הנתונים (מאחור,מעל המסך להצגת התמונות)מהבהב בטירוף, כלומר-המצלמה 'השתגעה'. לא להיבהל. יכול לקרות,במיוחד עם יצרנים אחרים,דגמים ותיקים יותר,אפילו עדשות קנון ותיקות מ א ו ד (שיוצרו לפני 15 שנה,לערך)שלא נשמרו היטב. או אפילו בעדשה,שקיבלה מכה וכמובן התיפקוד שלה לקוי. לראות שממקד בדיוק על מה שכיוונת-לא פחות ולא יותר:מורידים למחשב ובודקים.
 
למעלה