עדן טל חי וקיים

עדן טל חי וקיים

שלום לכולם שמי עדן טל אני חי וקיים ולא קרה לי כלום זאת היתה שמועה זדונית על מותי מצד הדודה המטומטמת שלי בגלל סיכסוך במישפחה. ולהלן הסיפור האמיתי: הכרתי כאן בחורה העונה לכינוי שילגייה 1 במשך כשלושה שבועות היינו במערכת יחסים מעולה ממש דיברנו על הכל בסופו של דבר החלטנו אנו שני הצדדים להיפגש בהסכמתה המלאה. נסעתי לאילת ביום ראשון חזרתי ביום שלישי הסיבה שעזבתי את אילת כ"כ היתה מצד ליאת שהיא פתאם החליטה בערב שאנחנו לא מתאימים ואני מדבר איתכם על הערב הראשון איך שהגעתי לאילת. אנשים תפנימו באיזה נזק כלכלי אני נמצא עכשיו. מה גם שבמשך תקופת שלושת השבועות אנשים שונים שלא מכירים אותי בכלל ולא יודעים עליי דבר וחצי דבר מילאו לה את הראש בשקרים.והיא כמו טיפשה הלכה והאמינה לגורמים זרים. באשר לבת דודתי הודייה אשר התחברה עם שילגייה 1 בדרך כלשהי הודיעה על מותי זה דבר שיקרי לחלוטין לא היה ולא נברא. ובאשר לך בלאק הוק דאון (יוני) אף אחד לא מנסה לקבל פו צומי כלשונך ואל תשפוט אדם שאתה בכלל לא מכיר ולא יודע עליו כלום. אנשים מה שאני אומר כאן בעצם אילו הדברים הבאים עד היום למעשה לא ידעתי על פרשת המוות שלי גיליתי את זה מידידות טובות שלי במסנג'ר שלי והדבר הנוסף הוא אנשים אל תפתחו קשרים רציניים בבלוגים זה הכל עבודה בעניים מנסיון אל תתנו טלפונים חרם על הכסף. אני יצאתי כאוב ומופסד מכל הסיפור עם שילגייה 1 העונה לשם ליאת חד משמעית אני יכול להגדיר את הבחורה הזאת כדו פרצופית. אני קורא לכל אנשי הבלוג שימרו מרחק משילגייה 1 (ליאת). לומדים מנסיון בחיים, אף בחורה לא שווה שהגבר יתאבד בשבילה ולא משנה מה היה בניהם. אנשים אני למדתי הרבה דברים מכל האירוע הנ"ל שעברתי ואני ברגע זה פותח דף חדש בחיי, אנשים מוזמנים להגיע לבלוג שלי כל יום החל מהשעה 14:30 בצהריים. נ.ב. זאת לא בושה לנהל שיחות במסנג'ר ורק אם שני הצדדים מחליטים בסופו של דבר לדבר בפון זאת זכותם המלאה אני אישית ממליץ מאוד להכיר טוב את האנשים איתם אתם מדברים לפני שמחליטים לעשות דברים פזיזים כמו המעשה שלי שלכם לתמיד אוהב אותכם ותמיד אוהב ומאחל לכולכם רק אושר ועושר ושימחה בחיים עדן טל השדרן.
 
תמצאו חיים חתיכת חולי נפש,

אני בכל אופן לא אכלתי את סיפור העאלק מוות שלו,כל יום ניפתחת כאן הודעת תת רמה - צריך לאשפז אתכם בחיי,הפכתם את הבלוגים למרכז החיים שלכם,כולל כל הפגישות,המערכות יחסים,השמועות. פשוט נידפקתם.
 
ממש לא יפה

עדן אני לא יודעת מה היה אבל זה לא בסדר שככה אמרו עליך ממש לא יפה , להגייד ככה אל סתם בן אדם ואני מכירה אותך מספיק טוב שאתה לא כזה ,
 

herzell

New member
שמח שזו רק שמועה ולא אמת

עדן אני שמח שאתה חי אל תיקח זאת יותר מדיי ללב למרות שזאת שמועה מאוד קשה שיהיה לך שבוע טוב ותרגיש טוב! הרצל.
 
למעלה