עדכונים 10.11

עדכונים 10.11../images/Emo13.gif../images/Emo182.gif

עכשיו, אותו אחד שאמר שBITD הוא הסינגל השלישי אומר שזה כבר כמעט סגור שקנדי מאן הוא הסינגל השלישי...ושכריסטינה סיימה כבר לצלם את כל הקליפים לטור
It seems as though RCA and Christina are at it again with the choice of the next single. Sources are now saying that Candyman is confirmed as being the 3rd single off Back To Basics, not Back In the Day. Also, Christina has just finished shooting her videos for the tour. One video is confirmed to be an intro video for the song "Back To Basics." אחד המהלכים הגרועים...היא בכוח רוצה להיכשל...אני לא מבינה את זה
חח בכל מקרה, כשאמרו שזה BITD כולם שנאו את זה ואמרו שהוא לא מתאים ורוצים משו אחר...עכשיו אומרים שזה קנדי מאן והם שוב לא רוצים את זה ואומרים BITD עדיף
אנשים משוגעים
 

TheImpactBoy

New member
כשחושבים על זה,

אם HURT לא הצליח לעורר את המצעדים, שום שיר באלבום לא יצליח.
 

biסk

New member
באמת מוזר מה שקורה שם../images/Emo187.gif../images/Emo54.gif

צפיתי לשיר הצלחה ענקית!משהו באמת לא מסתדר לי.. אבל עדיין מוקדם כדי להכתיר אותו ככישלון(זאת אומרת כישלון הוא כבר לא יהיה אבל נחכה ונראה אם הוא יהיה הצלחה).
 

SuperGezer

New member
תלוי איך את מסתכלת על הצלחה...

הצלחה זה דבר יחסי. יש כאלה שיכולים להסתכל על המצעדים ולהגיד "מטורף!" ויש כאלה שיגידו שזה כישלון מוחלט.
 

שדראיו

New member
צודק

אבל הארט זה לא ממש להיט...מה לעשות זה לא ביוטיפול...היה ברור שהוא לא יגיע להצלחה מיידית בארה"ב.הם אוהבים שם סגנונות מסויימים וקשה לשכנע אותם לשמוע משהו חדש.מי יודע אולי בשבוע הבא הוא סוף כל סוף יכנס לעשרים הראשונים...גם אל תשכחו שכריסטינה לא עושה הרבה רעש כמו שנעשה סביב הסינגל הקודם...קחו לדוגמא את בריטני ספירס שלא הוציאה מוסיקה חדשה מאז 2003 ועדין קוטפת שערים...כריסטינה גם קוטפת שערים אבל בלי הרבה הייפ...שתעשה מה שג'סיקה סימפסון עשתה ותתן למעריצים לבחור את הסינגל השלישי.
 

gilad music

New member
הסבר על התעוררות המיצעדים...

קודם כל העתוי שכריסטינה הוציאה את hurt הוא כל כך גרוע, בארה"ב (ושאר כל העולם, פרט,ישראל) נימצאים כרגע בקדחת הקניות ליקראת חג המולד, וזאת היזדמנות מצויינת לכל הזמרים להוציא לאור את אלבומיהם החדשים ואת הסינגלים הטובים ביותר שלהם, הכן גם כריסטינה עשתה זאת ובטוח מיתוך שיקוליי מכירות חג המולד, אבל כניראה שהעומס על המיצעד מעכב את hurt לעלות למעלה זוהי תקופה לחוצה ומאוד תחרותית עבור על שוק המוזיקה בארה"ב ובריטניה, בשתיי המדינות ההאלו כולם מחכים ליראות איזה סינגל / אלבום יהיה בראש המיצעד בשבועיים שלפניי חג המולד, אני חושב שצריך לתת לזמן לעשות את שלו, חוצמיזה hurt הוא שיר לשאמריקאים קשה לעכל אותו וביגלל זה הוא מיתמהמה, ראו איך כאן בישראל השיר תפס תאוצה וחרישות ברדיו 24 שעות כי הישראלים אוהבים את הסיגנון של שירים כואבים ומצערים ובמיוחד שהם שקטים ומופקים בפסנתר וכינורות. שאלה: מה קורה עם עידכונים מהמיצעד הבריטי?
 

biסk

New member
רמיקסים שונים לHurt../images/Emo187.gif../images/Emo54.gif

http://www.sendspace.com/file/2t2x98 זה בקישור אחד ארבעה רמיקסים שונים להרט. אני אישית לא אהבתי מהם אף אחד יש אולי אחד שהוא נחמד אבל רציתי לשתף אותכם:)
 

chen349

New member
איך אני שומעת ת'רמיקסים?

תראי זה מה שמופיע לי ... הנה קישור : http://img99.imageshack.us/img99/9817/15001500148815131501hz0.png
 

SuperGezer

New member
WTF?

BITD זה אולי אחד השירים היותר גרועים באלבום.. ובתור סינגל? WTF? זה כישלון ברור! וקנדימאן אם כבר יותר טוב. אבל עדיין לא בחירה מושלמת. אני נורא בעד SD
 

DAN1EL

New member
עצה שלי לכולכם ../images/Emo97.gif

חכו להודעה רשמית בקשר לסינגל ואל תכניסו את עצמכם לסרטים מגוחכים בגלל שמועות. להזכירכם, כולנו גם חשבנו שקנדימן הולך להיות הסינגל השני, וכידוע - זה ממש לא קרה. פשוט חכו להודעה רשמית. כל מה שאתם קוראים והוא לא הודעה רשמית - תראו את זה כלא נכון.
 

DAN1EL

New member
TRL והמצעד העולמי ../images/Emo97.gif

המצעד העולמי: BTB מקום 28 עם מכירות של 66,000 עותקים. עד כה: 2,114,000 עותקים. TRL: Hurt היה אתמול שוב מקום 1, בפעם השביעית.
 
CM יצליח../images/Emo9.gif../images/Emo184.gif

אם היא תוציא אותו,כן?
אתם תראו,זה שיר קצבי,יש לו כל מה שצריך כדי שסינגל יצליח,הוא לא יותר מידי כבד,שיר קליל ומדבק
 

gilad music

New member
זה שיר הרבה יותר טוב מקנדי מן...

BACK IN THE DAY מתאים כל כך להיות סינגל 3, למרות שלדעתי המיצעדים לא יקבלו את הסינגל בזרועות פתוחות, קנדי מן - זה שיר שאין לדעת מה יהיה איתו, הוא מוזר ושונה מימה שהולך עכשיו שמוזיקה הבינלאומית, אבל הוא קיצבי שכייף לישמוע אותו.
 
למעלה