עדכונים מהשינויים שסוף סוף קורים במתחם רכבת צפון בבאר שבע.
עדכונים מהשינויים שסוף סוף קורים במתחם רכבת צפון בבאר שבע.
אז ככה, בשלב הראשון, מחר (יום ראשון) קווי מטרופולין שאינם מתחילים/מסיימים מסלול ברכבת צפון - יוצאים לשדרות בן גוריון ולא יכנסו יותר לתוך מתחם תחנת הרכבת. זה לא סוד שהמסוף הפיצי לא מסוגל להכיל יותר משני אוטובוסים בבאת אחת וזה לא סוד שהמתחם הפנימי של תחנת הרכבת עמוס ופקוק במיוחד כשרכבת מגיעה/יוצאת והדבר מעכב את זמן הנסיעה הכולל של כל קו שנכנס לתוך מתחם הרכבת.
בשלב השני, קווי דן באר שבע שחולפים על פני תחנת הרכבת יחלו לעצור בתחנות החדשות שעל שדרות בן גוריון וכך גם קווי אגד תעבורה להר חברון.
ביקשתי שקו 384 יישאר קו שנכנס לרציף שהכי קרוב לפתח תחנת הרכבת כי יש נוסעים שמשתמשים ברכבת כדי להמשיך עם 384 ומבינהם יש כאלו העושים זאת כשלצידם מזוודות, כך שנוסעים היוצאים לחופשתם בים המלח צריכים שירות תח"צ יותר משלים. הוסכם שקו 384 ימשיך להיכנס בשני כיווני הנסיעה שלו עד לרציף הקרוב לפתח תחנת הרכבת כרגיל.
קו 455 של גלים וקווי אגד שמעולם לא נכנסו לרכבת כגון 48א ו49 יחלו ככל הנראה לעצור בתחנות החדשות שבשדרות בן גוריון בקרוב.
עדכונים מהשינויים שסוף סוף קורים במתחם רכבת צפון בבאר שבע.
אז ככה, בשלב הראשון, מחר (יום ראשון) קווי מטרופולין שאינם מתחילים/מסיימים מסלול ברכבת צפון - יוצאים לשדרות בן גוריון ולא יכנסו יותר לתוך מתחם תחנת הרכבת. זה לא סוד שהמסוף הפיצי לא מסוגל להכיל יותר משני אוטובוסים בבאת אחת וזה לא סוד שהמתחם הפנימי של תחנת הרכבת עמוס ופקוק במיוחד כשרכבת מגיעה/יוצאת והדבר מעכב את זמן הנסיעה הכולל של כל קו שנכנס לתוך מתחם הרכבת.
בשלב השני, קווי דן באר שבע שחולפים על פני תחנת הרכבת יחלו לעצור בתחנות החדשות שעל שדרות בן גוריון וכך גם קווי אגד תעבורה להר חברון.
ביקשתי שקו 384 יישאר קו שנכנס לרציף שהכי קרוב לפתח תחנת הרכבת כי יש נוסעים שמשתמשים ברכבת כדי להמשיך עם 384 ומבינהם יש כאלו העושים זאת כשלצידם מזוודות, כך שנוסעים היוצאים לחופשתם בים המלח צריכים שירות תח"צ יותר משלים. הוסכם שקו 384 ימשיך להיכנס בשני כיווני הנסיעה שלו עד לרציף הקרוב לפתח תחנת הרכבת כרגיל.
קו 455 של גלים וקווי אגד שמעולם לא נכנסו לרכבת כגון 48א ו49 יחלו ככל הנראה לעצור בתחנות החדשות שבשדרות בן גוריון בקרוב.