עדכונים, יום 89 ה-28 לנובמבר

oritr69

New member
שחר מגלה עכשיו למה הכניסו אותו לבית!!!

עכשיו ברור למה הוא כאילו הדיח את צבר כי ההפקה רצתה אותו לעשות בלאגן בבית והחליטה להדיח את צבר בלי קשר לאסמסים!!!בשביל זה הכניסו גורילה כזאת שאוכלת הרבה ביצים אז היו מדיחים אותו אחרי שבוע??בונים עליו אפילו לגמר ואולי יותר!!!!!!!!!!!!!!!!!
 

EMANUELA XD

New member
זה מה ששחר גילה כרגע שהוא כאן

כדי לא לעשותלדיירים חיים קלים בבית וזה מה שהולך להיות מהערב הזה פשוט וקללא יהיה לאף דייר יוסי חייב לשמור על איפוק עכשיו אחרי שכל הוותיקים עשו הנחותלחדשים בתוך תוכם הם נאכלים מבפנים כל הוותיקים מהערב עלו על הגריל של ההפקה שחר לא יסוג לאחור ולא יוותר לאף אחד מהדיירים שפרה תיהיה הקורבן הראשי של שחר
 

droriko

New member
טוב שהוא נזכר באמת לעשות בלאגן

דקה לפני שהעונה מסתיימת.....
 
ההפקה לא קובעת

זה הקהל שהחליט להקשיב לבקשה של המלך בובליל וזה ברור שההפקה הכניסה אותו רק בגלל הקטע של האוכל..XD אין לו עוד שום דבר להוסיף מעבר לזה (אה כן וגם עצבים)
 
ואללה חייבת להגיד שאינה ושחר בלי שכל?

או שהם במשימה משל עצמם.. מה הם לא קלטו? שפרה נתנה להם את הרמז הכי ברור שיש, מה הם לא קולטים.. אמאלה, אם זה לא משימה שלהם אני חושבת שרמת המשכל של שניהם ביחד נמוכה משל אמבה..
 

EMANUELA XD

New member
../images/Emo215.gifקרב הקרמבו רק התחיל

לשחר אסור להניח לדרישותיה שלשפרה ווואווווווווווווווווווווווווווווו אני לא רוצה שקרב הקרמבו יגמר כל כך מהר משהו חייב להתגלות בתוך כל הקרב הקרמבו הכל הכל עד אלימות פליזזזזזזזז סטופ
 

tokbek

New member
../images/Emo215.gif יוני ברגע של הזדהות עם שחר :

כן , אני מבין אותך אחי , גם אני ככה , מתפוצץ כשמעצבנים אותי. הבנדם הזה כל כך איטי שזה משהו.. מצד שני כל מה שהוא עושה זה לשקף אנשים אחרים כמו תוכי , וככה כולם חושבים שהם באותו ראש איתו.
 

א ח ת18

New member
../images/Emo35.gif../images/Emo70.gif בואו ננסה להבין מי נגד מי ../images/Emo35.gif../images/Emo70.gif

עינב, יוני ושפרה- כחלק מהמשימה הסודית שלהם החביאו את הקרמבואים כי כל קרמבו נוסף שיאכל ע"י אחד מ"המשרתים" יוריד להם 20 ש"ח מהתקציב. 2 משימות נוספות שיש להם זה שישירו לאחד מהם שיר ערש, ויעשו לאחד מהם שק קמח. יוני בינתיים מראה כאילו הוא לא יודע על הקרמבואים, לא הבנתי אם הוא משחק אותה או באמת לא יודע. לאון ושחר- המשימה שלהם היא להכשיל את המשימות של שפרה ועינב- לאכול את הקרמבואים, למנוע את שיר הערש והשק קמח, וכנראה גם לא לשרת אותם למרות שלאון בינתיים שירת אותם.. שחר לוקח את המשחק עד הסוף ואמר ללאון שהוא הולך לשחק אותה עצבני. לפי מה ששחר אמר ללאון כנראה שהמשימה שלהם תביא יותר כסף. יוסי- הבין שעינב ושפרה במשימה בגלל ההתנהגות המוזרה שלהן וזורם עם הכל. אינה- או שהיא מטורפת או שגם לה יש משימה סודית לעצבן את כולם בבית. איתי- לא ראיתי שקראו לו בכלל לאח הגדול אז בטוח שאין לו משימה, הוא בינתיים נדפק הכי הרבה כי הוא צריך לשרת את עינב ולנקות הכל ועוד לספוג את כל הצעקות.
 

חיימלס

New member
אני חושבת שאיתי הבין

הוא לא מטומטם. ואם הוא לא הבין עד עכשיו, אז הוא הבין אחרי השיחה של עינב עכשיו עם שחר כשהיא אמרה תסמכו עלי וכו'... ואינה, היא עם התקפי אמוק שלא נדע... במשימה לא פולטים דברים כמו אלה שהיא אומרת וזוה לא הפעם הראשונה.
 

חיימלס

New member
הנה, איתי באמצע השיחה שלו עכשיו

עם יוני ועינב אמר לעינב בשקט "על מי את עובדת". הוא הבין... והוא צודק במה שהוא אומר על אינה...
 

k7y

New member
חחחחחחחחחחחחחחח../images/Emo215.gif../images/Emo215.gif../images/Emo215.gif../images/Emo215.gif

 

k7y

New member
הם אוכלים את כל הקרמבו גדולללל../images/Emo215.gif../images/Emo215.gif

 

שיאה1

New member
גם לאיתי וגם ליוסי קראו לאח הגדול

לא ידוע מה החלק של כל אחד בזה... רק של עינב יוני שפרה....האדונים לאון שחר...המממרידים....לא ידוע מה יהיה התקציב אם הם מצליחים... השאר...יוסי אינה...איתי...נראה לי שהם גם בפנים...אבל לא ידוע מה התפקיד שלהם!!!
 

diagonal1

New member
איך זה שהם לא חושדים בשחר ? (חוץ מיוסי)

המשחק של שחר טוב אבל ממתי "באדי-בילדר" אוכל 10 קרמבואים ? אין מצב ש"באדי-בילדר" ירצה לאכול הרבה קרמבואים. זה לא ברור ?
 
למעלה