עדכונים וחדשות

prbek11

New member
מיילי היתה צריכה להכנס.. לקרוא!!!

לדעתי וגם אני הייתי מציע לבעל המועדון להכניס אותה כי גם לא אכפת לו וגם הוא היה יוצא מזה מליונרר!!! היו באים לשם מליוני מעריצים!!!!!!!!!!!!! לדעתי הוא פראייר.... וחוץ מזה מיילי היא סלב יש לה זכות להיכנס....
 
אני לא חושבת שלסלב יש זכות מיוחדת להכנס

אם זה אינטרס של הבעל מועדון אז בכיף. אבל העובדה שמיילי מרשה לעצמה זה קצת מתנשא
 
חשוב לזכור שזו ידיעה מאתר רכילותי.

אם זה קרה,זה מצויין,ככה מיילי תבין שאין לילדה בת 16 לחפש במועדון של בני 21+.
 

sapirze

New member
../images/Emo2.gif****בוטלה העונה החדשה של האנה מונטנה***../images/Emo2.gif

לא תהיה עונה רביעית להאנה מונטנה! תסתכלו: http://www.youtube.com/watch?v=I7_5-65M0e8 האונה הרביעית של האנה מונטנה בוטלה בשל חוסר פרקים והלו"ז הצפוף של מיילי. בנוסף, שידור הפרקים החדשים יואט מאוד עד שמיילי תחזור ותסיים את מופע ההופעות שלה.
 
אווווווף :\

זה ממש מבאס , למרות שיש סיכוי שהשמועות שלא תהיה עונה חדשה באות בשביל ליצור באזז סביב מיילי והאנה לקראת העונה החדשה שכן תבוא .... הכל יכול להיות ..
 
זה מסביר את השינוי החיצוני שהיא עברה.

עכשיו שהיא כבר די סיימה עם דיסני,היא יכולה להרשות לעצמה קצת יותר להיות המיילי שהיא רוצה. מי שלא יודע,בחוזה של דיסני יש סעיפים שאשכרה מחייבים את האמנים שלהם ללייף סטייל מסויים. היא כנראה רוצה לצאת מהשורה של כוכבות הילדים.
 
../images/Emo124.gifהעונה לא בוטלה,היא נדחתה.

הגיוני בהחלט שהעונה תידחה בהתחשב בעובדה שכל הסדרה היא על גבה של מיילי. אם יש לה סיבוב הופעות ודברים שנקבעו קודם,העונה תחכה. היא לא יכולה לבטל הופעות. הגיוני שימרחו את העונה השלישית ואני גם מאמינה שיהיו שידורים חוזרים של העונה הראשונה והשנייה. בואו רק נקווה שזה באמת נדחה ולא יתבטל. למרות שזה ממש לא נראה לי,כי הסדרה סופר מצליחה שם.
 

sapirze

New member
טעות שלי

בטעות כתבתי בוטלה במקום נדחתה מצטערת על אי ההבנה בכל מקרה, אני מקווה שהיא באמת נדחתה ושיפתחו פרקים חדשים ושהעונה הרביעית לא תתבטל.
 
למעלה