עדכון

עדכון

לפני כמה ימים, נסענו ברח' בן גוריון בר"ג ואישי שאל איפה יש כאן בית משפט? אמרתי לו שבבית נח מנחמי יש בית משפט ושאם הוא יחתוך לבני הוא ימצא את עצמו שם. הוא אמר לי שאל דאגה הוא לא יעשה לבני משהו נגד רצוני, נשב ונשוחח ונגיע להחלטה. למחרת אישי אמר לאבי כי בכוונתו ובכוונת אחיו לחטוף את הילד לאחר הלידה כדי לחתוך לו. אבי הזדעזע, ומיד הגיב שאין לאחיו שום זכות לגעת בתינוק, ואת הנושא הזה צריך לפתור רק ע"י דיון בין ההורים. אבי עירב אתמול את חמותי ואמר לה את שאמר לו אישי, חמותי הזדעזעה, והסכימה עם אבי. היא אפילו הציעה שנחכה 3 שנים (כמו שאני הצעתי בעבר והיא הסכימה אז). אבי אמר שאין לאף אחד זכות להחליט בשביל בנינו מלבד אני ואישי. אבי הכניס לעניין את האישור הרפואי, ואז אישי אמר שגם אם לא יהיה אישור רפואי, אני אתנגד לאקט. אבי אמר לו שבמקרה זה עלינו ליישב את הויכוח בינינו ע"י נסיונות לשכנע אחד את השני ולא ע"י אלימות. נקווה לטוב, טל
 

Kalla

New member
אוי, אם הבנתי נכון, זה נשמע נורא!

מקווה בשבילך ובשביל בנך שלא תגיעו למצב כזה ושבעלך יתעשת ותפתרו את העניין ביניכם בדרכי נועם.
 

צפנתי

New member
וואי...נהיה לי צמורמורת...לא יאמן..

כבר חשבתי שחוסר בעידכונים מראה על שקט תעשייתי...ושמחתי "לא לקבל" ממך חידושים וחדשות...חשבתי שהעיקר שהכל שקט ורגוע, מסתבר שלא כך...עצוב לי מאד. יופי שיש לך את אביך לצידך. אגב, אם כבר, מה מצב החוו"ד הרפואי שהזמנת מאיזה כירורג פעם? הוא נתן לך?
 

צפנתי

New member
ועוד דבר: מתי זה בדיוק "נשב ונדבר?"

מתי זה יוצא? כשאת גמורה אחרי הלידה? מאחלת לך לידה קלה אבל רוב הסיכויים שאפילו לשבת יהיה לך קשה... אם יש בכוונתו לשבת לדבר אז הזמן הזה הגיע. ברור שלא לאחר הלידה, יהיה לך קשה לעמוד על שלך. שבו ודברו. לדעתי עליו להבין כמה כפייה וכמה אלימות יש למעשה כמו חטיפת התינוק ומילתו בניגוד לרצונך, וכמה קשה אם בכלל יהיה לך לסלוח לו, ביחוד שאין לדעת האם התינוק לוקה באותה מחלה שיש לך ואולי יסבול פציעה ממושכת ומסוכנת פי כמה בגלל זה, ושלא נדע איך המילה יכולה להסתיים, טפו-טפו-טפו. עליו להבין שלמול זה בילתי הפיך, ולחכות זה הפיך מאד.
 

צפנתי

New member
יש לי הרגשה שחוץ מעורלה, הוא גם

רוצה לשלול מהתינוק את הזכות לאחים או אחיות, שאני בספק אם תסכימי לנוספים איתו, אם יבצע מילה ע"י חטיפה בניגוד לרצונך. יש לי הרגשה שכמות האגו המעורבת בויכוח הזה היא הרבה מעל ומעבר לכל שיקול הגיוני, למען נישואכם אני מייחלת לכך שהויכוח הזה יגמר כבר או ידחה, ושתוכלו לצלוח בשמחה את מה שעוד עומד בפניכם שכך או אחרת אינו פשוט. וגם לקצור את הפירות וההנאה מילדכם המשותף (כשאני כותבת פירות אני לא מתכוונת ל...אתם יודעים!!)
 
בסופו של דבר

אישי הסכים שלא יחטוף את בני. כל שעליי לעשות עכשיו הוא להוציא צו הרחקה לגיסי. (חבל, הוא אדם מקסים אבל טובת בני קודמת לכל). הוא הסכים לשוחח. אם אישי יחתוך נגד רצוני, לא רק שלבנו לא יהיו אחים, אביו ישב בכלא. ובכוונתי להודיע זאת לאימו של אישי הפוחדת מסקנדלים יותר מאש, היא לא תתן ואני מאמינה שיש לה השפעה מסוימת על בנה.
 

צפנתי

New member
כמה שהסיפור הזה נשמע לי בדיוני

באמת קשה לי לתפוס את המהפכים ואת הגישה של בןזוגך, יום אחד הוא אומר "נשב נדבר ויהיה בסדר", יום למחרת הוא אומרת שיחטוף את התינוק וימול אותו, שזו גם סתירה ליום הקודם וגם חשיפת התוכנית שלו לגורמים שכנגדה וימנעו אותה כך שכבר לו ברור לי אם הייתי מאמינה לו על סמך כל הפעולות הסותרות הללו.ועוד יום אחרי, פתאום שוב "לא אחטוף"? ומה היה לפני יומיים? הרי זה נשמע שהוא לא כן איתך, או שלא עיקבי בצורה שמונעת ממני לפחות את הנטיה לסמוך על המילה שלו. עכשו, נניח שהוא באמת לא יחטוף, אבל מצד שני הוא גם לא ימנע את החטיפה ע"י הגיס? איך הגיס יצליח לחטוף אם שני ההורים מתנגדים לחטיפה? אחד לפחות צריך לשתף פעולה, סה"כ לא משאירים תינוק בן כמה ימים אף רגע לבד. אם את חוששת מהגיס, זה נשמע כאילו את חוששת שאישך ישתף פעולה או יעלים עיין באופן זמני, עד שתסתיים החטיפה בהצלחה. מה את אומרת? יש מצב?
 
למיטב ידעתי לפי ההלכה לא עושים ברית

למי שיש חשש שיש לו איזשהיא בעיה. כמו בעית קרישת דם וכדומה.
 
בעייתי נדירה ביותר ולא מוכרת ע"י

רופאים רבים. (גילו אותה לראשונה לפני 30 שנה ורק בשנות התשעים גילו סוגים נוספים).
 

sarav55

New member
יש הורים שהיו מוכנים לשלם הון

בשביל למול את בנם כאלה שאין להם ילדים בכלל ואת רבה עם גיסים אחים ומי לא בשביל הענין הזה מסכן הילד שלך ונראה לי שבקצב הזה תאבדי גם את בעלך וגם את הגיסים שלך ממש חבל
 

צפנתי

New member
ומי שיש לו כבר תינוק שלם ביד

מוכן לשלם הון כדי למנוע פגיעה בו וסכונו לנכות או סכנה במקום כ"כ משמעותי. אין סתירה.
 

sarav55

New member
על כך אין ויכוח

לכן לוקחים את האנשים שמומחים בנושא ויש כאלה המון זוהי הדת היהודית אני לא מתווכת איתך תודה על תשומת הלב
 

צפנתי

New member
../images/Emo45.gifוגם אם אין מניעה בריאותית...

עדיין אף אחד לא צריך לחטוף תינוק מאימו אפילו אם הוא האב או הגיס) ובשביל זה אנחנו במדינת חוק.
 

sarav55

New member
זה לא חוקי לחטוף ילד

אבל אם הגב' הנכבדה הגיע לכך שצריך הבעל או הגיס לעשות מעשה כזה לדעתי הנישואין שלה בחזקת סכנה למה זה צריך להגיע למצב כזה בגלל שהאב רוצה ללכת בדרך המורשת ואילו האם לא.
 

צפנתי

New member
כלומר....?

כלומר את מצדיקה אב או גיס שיחטפו את התינוק וימולו אותו למרות התנגדות האם ולמרות התנגדות החוק, והכל בשם המורשת? ואם המורשת של האם היא קידוש שלמותו של גוף בנה ואי נקיטת פציעות וניתוחים שאינם לשם הצלת חיים (בטח יש דתות כאלה), זו מורשת פחות חשובה בעינייך?
 

sarav55

New member
לא אמרתי דבר כזה

שוב אני חוזרת יש המון מוהלים מוסמכים שהכל עובר חלק ואין סיבוכים. תראה יש לנו בעיה בסיסית ולא נוכל אף פעם להגיע לעמק השווה בנושא אני סך הכל דברתי על מצב של להתפשר עם הבעל ולמנוע את כל הברדק הזה שהיא רוצה להכניס את עצמה ואת המשפחה שלה על עיקרון של יהרג ואל יעבור בנושא הזה אבל אתה והיא לא חייבים להסכים עם זה. מכיוון שבמקרה הבנתי שכולם מסביבה דתיים אולי אני טועה אבל זוהי דעתי. יש לי אחות שנשואה כבר המון שנים והיתה מוכנה לשלם הון בשביל לעשות ברית לילד שלה תגידו לה את זה נראה אתכם... אני מדברת מתוך נסיון על הבשר הכואב שלנו. הבעתי דעתי ואף אחד לא חייב להסכים איתה.
 

צפנתי

New member
כמה שכואב, לאמא שמתנגדת או לתינוק

עצמו, זה כואב יותר (ביחוד אם זה בלי הרדמה) דווקא במקרה כזה הוא צריך להתפשר איתה ולא ההיפך, כי אי מילה היא הפיכה, והמילה לא הפיכה. לילד יהיו את כל החיים לעבור מילה באם ירצה, או להצטער שמלו אותו אם לא ירצה. במקרה הזה בורו לי מי צריך להתפשר עם מי, אפילו שיש דתיים או לא יודעת מה. אגב, לא היא ולא בעלה ולא החמות (ונדמה לי שגם לא הגיס שאין לי מושג מה זה עיניינו כל עוד, טפו-טפו, ההורים הם בעלי דיעה וכושר החלטה) בכלל לא דתיים!! (מי שדתיים הם הוריה)
 

sarav55

New member
לא יעזור

כיום מי שלא עושה מילה לבנו הוא הולך נגד החברה ומי שהולך נגד החברה צריך לשלם מחיר או מתפשר וזה בעיה מאוד גדולה אין לי מה להוסיף יותר היה נעים להכיר אתכם תודה ושלום
 

צפנתי

New member
לא יעזור...יש בארץ אלפי

שלמים שחוץ מלהנצל בפני מי שמגלה ומקנא שיש להם יותר מלו, אין שום מחיר ואין שום התפשרות, צאי וראי במפגשי קה"ל אם מישהו שם נראה לך מתפשר/בעל בעיה גדולה/או אפילו קטנה.
 
לא כולם סביבי דתיים

הוריי ואחותי דתיים. ובכל זאת מכבדים את רצוני ומוכנים "להיהרג" על קיום רצוני, למרות התנגדותם הנחרצת לדעתי בנושא. כל השאר חופשיים.
 
למעלה