עדכון

עדכון

יום ולנטיין היה מדהים!!! אז ככה, הבאתי לה ורדים ורודים, לקחתי אותה ל first dates 50. היה נורא מצחיק, אדם סנדלר התלהב קצת יותר מדי פה ושם וגם היו כמה בדיחות יבשות אבל סך הכל היה סיפור לא רע ועדיין מצחיק. אחרי זה, לקחתי אותה הביתה, הדלקתי נרות בכל החדר ובישלתי לה ארוחה יפנית אותנטית אמיתית. הכל יצא טוב (תודה לאל!!), אחרי זה אכלנו גלידות וניל עם פאד'ג וחתיכות בראוניס מסביב. נתתי לה את המתנה ששאלתי אתכם עליה והיא נורא אהבה את זה!!! נורא שמחתי לשמוע ואז היא נתנה לי משהו שאני מכור אליו...היא נתנה לי כדורי שוקולד עטופים בנייר אדום וקשורים עם סרטים אדומים. היא הכינה את הכדורים לגמרי לבדה והיה לזה טעם של גן עדן!! פשוט מתוקה הנסיכה!! אחרי זה סיימנו עם סרט יפני עם שחקנים לא משהו אבל סיפור לא רע (תחשבו, מטריקס סגנון יפני). ובסוף רקדנו בשקט ריקוד סלואו ולומר את האמת לא סיימנו את הריקוד : ) השאר לא חשוב, היה יום מלא קסמים ומלא אהבה. אני חושב שביום הזה התקרבנו יותר מתמיד. הכל הלך חלק כאילו זה היה טבעי : ) תודה על ההקשבה!! עכשיו, איך היה בשבילכם? מצטער על העדכון המאוחר אבל טובע בשיעורים ועדיין מחפש עבודה כל הזמן (wal-mart לא הסתדר מבחינת שעות. הם רצו שאעבוד מ10 בלילה עד 7 בבוקר, לא נראה לי.)
 

ניתושית

New member
רגע רגע רגע, כך משאירים אותנו

באויר
למה לא סיימתם את הריקוד
ומה זה "השאר לא חשוב"
יקירי, זה הכי חשוב
 
אז ככה

זה בגלל שבזמן הריקוד, ברגע שנעלנו עיינים התנשקנו כמו בנשיקה הראשונה שלנו ולא הפסקנו הפעם... דברים התחילו להתחמם ואני לא רציתי להמשיך כי יש ילדים בפורום ורציתי להשאיר דברים לדמיון : ) אם אמשיך יותר מזה אנשים יפנו אותי לפורומים R Rated ;) דרך אגב, רציתי גם לומר תודה לכולם על הfeedback לגבי השרשרת! היה רעיון טוב מאוד!
 

ניתושית

New member
חתול, פולניות ופורנו לא יכולים

להתחבר, עוד לא קלטת את זה
חוצ'מזה, האמת שאני רווה נחת מהסיפורים של טכנו. נורא כייף לדעת שהרומנטיקה לא פסה מעולמינו
הכוונה לא היתה לשמוע פרטים מלוכלכים
 
הכל נפלא, חוץ מהנרות

לא הצלחתי להתחבר לתרבות הנרות האמריקקית. לי זה מזכיר את דרקולה.
 

MicMik

New member
../images/Emo6.gif

כמו שאמר מי מחכמי הפורום יבל"א : עם בקבוק יין אתה מתחבר לזה יופי
 

saritoosh22

New member
איזה יופי,

אז יש לך כישורי מטבח נוסף לכל, אני מכריזה עליך כמושלם. לבשל אוכל יפני זה מסובך? וחוץ מזה, ספר לנו רק מה שבא לך, אנחנו לא ועדת ביקורת. תמשיכו להנות ולאהוב המון המון.
 
למעלה