Van Dammage
New member
<<<<<<עדכון + תיקווה לאנשים>>>>>>>>
התקשרתי לצוות אוויר ואמרו לי שאני יקבל זימון לטייס יש לי קבא 54 ובדפר 60 .... איך אפשר תכלס להתכונן ? יש איזה ספר או משהו ?
התקשרתי לצוות אוויר ואמרו לי שאני יקבל זימון לטייס יש לי קבא 54 ובדפר 60 .... איך אפשר תכלס להתכונן ? יש איזה ספר או משהו ?