מפגש עתידי עם הורים
בעוד שבוע יש לי מפגש משותף בחור מעל לשלושים ושני הוריו. הם הגיעו אלי כיוון שהבחור לא מצליח להשתלב היטב בעבודה ובחברה. בנקודת זמן זו ישנם מספר נקודות שיפור שכולם רואים ומודים בהם הבחור בראש ובראשונה, ההורים וכמובן אני רואה שיפור גדול. הנקודה הכואבת היא שעדיין הפער הוא גדול בין רמת התפקוד היום יומי לבין הציפיות. המפגש הוא מפגש סיכום ביניים והמטרה שלי במפגש היא לנסות לעזור להורים לשים כמה שיותר דגש על חצי
המלאה. כמיטב הגישה של העשרה אני רוצה איזושהי פעילות קטנה או גרוי כדי לאפשר ולנסות לשמר כמה שיותר את החשיבה הנ"ל... האם יש לכם רעיון לאיזו פעילות או גרוי מתאים ? הייתי שמח לשמוע גם מההורים אשר צופים אולי בפורום מה עזר להם לעשות שינוי, לראות את מה שיש יותר מאשר את מה שחסר ... תודה שריד
בעוד שבוע יש לי מפגש משותף בחור מעל לשלושים ושני הוריו. הם הגיעו אלי כיוון שהבחור לא מצליח להשתלב היטב בעבודה ובחברה. בנקודת זמן זו ישנם מספר נקודות שיפור שכולם רואים ומודים בהם הבחור בראש ובראשונה, ההורים וכמובן אני רואה שיפור גדול. הנקודה הכואבת היא שעדיין הפער הוא גדול בין רמת התפקוד היום יומי לבין הציפיות. המפגש הוא מפגש סיכום ביניים והמטרה שלי במפגש היא לנסות לעזור להורים לשים כמה שיותר דגש על חצי