עדכון קצרצר (אני שפוכה)

עדכון קצרצר (אני שפוכה)../images/Emo2.gif

תמרי בלי חום אבל הכאב החזק בנשימה לא נחלש. היא נושמת מהר ושטוח ומאד מתעייפת. הרופאה ביקשה שנגיע מחר שוב לשניידר . אחת האפשרויות היא אשפוז לצורך המשך ברור. השנייה היא מתן אנטיביוטיקה דרך הוריד. זה אומר אשפוז בית של שבועיים . למעשה אפשר לצאת לביה"ס עם הפרפר ביד אבל תמרי מסרבת לשמוע מזה (ובכלל מכל האנפוזיה). אני מותשת משני לילות ללא שינה. הלילה היו תופעות לואי לא נעימות של האנטיביוטיקה החדשה ובנוסף עליהן, קוצר נשימה וכאב. עשינו אנהלציות. לא יודעת מתי יהיה לי זמן לעדכן. מקווה שמחר נחזור הביתה ללא תוספות מיותרות מאחלת בריאות לכולם. מיכלי, לידה מוצלחת. מחכה לתמונה של פיצקית ברגע שתהייה. אני ממש מתרגשת לקראת הגיחה אלינו.
 
מיכלי../images/Emo57.gif

מחזיקה אצבעות ללילה שקט. מקווה שלא יהיה בכלל צורך באינפוזיה. מאיה
 

imma4

New member
../images/Emo24.gifלמיכל

מקווה שבאמת לא תצטרכו טיפול מסובך, אבל אם המצב כזה מדאיג אז אולי עדיף כן לקבל אנטיביוטיקה לוריד. מקסימום שלא תלך לבי"ס, לא? במילא נשמע שהיא לא ממש מרגישה טוב או במצב ללמוד. היא יכולה בנתיים להתכתב במחשב עם החבר'ה שלי
 
מיכלי ../images/Emo24.gif

וואוו איזו בעסא.... מקוה מאוד מאוד שהיום יהיה יום טוב יותר
ולא יהיה צורך באשפוז. את רוצה להגיד לי שהיא מעדיפה אשפוז על אנטי' בוריד בבית??!! בהצלחה!!!
 
אנחנו בבית במצב סחוט ../images/Emo3.gif

עבר עלינו יום מהקשים שידענו. בדיקות מלחיצות: אקו לב, לשלילת דלקת בקרום הלב. מפוי ראות. צלום ראות תפקודי ראות תפקודים במאמץ. לשמחתי התוצאות היו טובות. המסקנה של הרופאה היא שכנראה מדובר בוירוס שגרם בין הייתר לגרוי קרום הראה ומכאן הכאבים. מכיון שתמרי לא יכולה לנשום עמוק היא לא יכולה לשתף פעולה בפזיותרפיה ולא לשאוף מהמשאף. הרופאה החליטה שבגלל זה צריך אנטיביוטיקות בערוי. עכשיו תמרי בבית עם הערוי ביד עד מחר . אם יהיה שפור או לא תהיה החמרה אפשר יהיה להוציא אותו. שוב על תנאי בבית במצב הנוכחי אבל עם יותר אופטימיות. מקווה לטוב הלילה. תודה על ההתעניינות . זה כל כך מחמם את הלב.
 

shirar1

New member
מיכלי - שמחה לשמוע על תוצאות

הבדיקות. טוב שזה רק וירוס. מקווה שעד מחר תמרי תמשיך ותשתפר ושהעירוי המנג'ס יוצא לקראת סוף השבוע. נשיקות, שירה.
 

jasmine38

New member
מסר שללית תעביר בשמי לתמרי

תמרי המון בריאות. מקווה שאת מוצאת את הדרכים להתפנק ולהרגע ובעיקר להבריא.
 
נו, שוב חולות הנפש ביננו שמחות שזה

"רק וירוס"...! מקוה שתיפטרו מהעירוי כבר היום, בכל זאת שמחה לשמוע שאחרי היום הקשה התוצאות היו טובות. מהנסיון שלנו עירוי הוא אכן הפתרון הכי טוב מהיר ויעיל במקרים כאלה, גם אנחנו תמיד "לוקחים" אותו איתנו הביתה, לא נשארים בשביל זה לאישפוז. מה שלומה הבוקר??
 
תמרי מרגישה הרבה יותר טוב../images/Emo13.gif

הוצאתי לה לבד את הערוי אחרי קבלת אשור להוצאה מהרופאה (בטלפון). הגרון עדיין מאד כואב לה אבל הנשימה הרבה יותר בסדר. חושבת להשאיר אותה בבית עד יום ראשון.
 
אוי איזו הקלה! ../images/Emo57.gif

אמרתי לך, האנטיביוטיקה בעירוי היאאומנם לא הכי נעימה, אבל הכי יעילה ומהירה. מכירה את ההתעסקות עם העירוי...
תני לה זמן לנוח ולהתאושש, היא תחזור לעצמה מהר. ותאיימי עליה שזה היה מספיק בשביל כל החורף!!!
 
למעלה