עדכון קטן (ולא מעודד במיוחד)
לאט לאט נודעים לנו עוד פרטים לגבי מיקומו של בן הדוד שנעלם באנדמאן. מסתבר שהוא היה, ככל הנראה, באי אבלוק, ונכון ללפני חמש דקות עדיין לא נוצר עימו (או עם החבר שהיה איתו) שום קשר. הצליחו ליצור קשר עם קבוצה של כמה עשרות ישראלים אחרים, אבל עומר וחברו אורי לא ביניהם. ההורים והסבתא של עומר כבר על סף שבירה. אנחנו כאן עוד מקווים ומאמינים שיגיעו חדשות טובות - פשוט לא נתפס שיכול להיות אחרת. משתדלים עדיין לשמור על חיוך ומצב רוח סביר.
לאט לאט נודעים לנו עוד פרטים לגבי מיקומו של בן הדוד שנעלם באנדמאן. מסתבר שהוא היה, ככל הנראה, באי אבלוק, ונכון ללפני חמש דקות עדיין לא נוצר עימו (או עם החבר שהיה איתו) שום קשר. הצליחו ליצור קשר עם קבוצה של כמה עשרות ישראלים אחרים, אבל עומר וחברו אורי לא ביניהם. ההורים והסבתא של עומר כבר על סף שבירה. אנחנו כאן עוד מקווים ומאמינים שיגיעו חדשות טובות - פשוט לא נתפס שיכול להיות אחרת. משתדלים עדיין לשמור על חיוך ומצב רוח סביר.