עדכון סקירה + יעוץ גנטי

rain7

New member
עדכון סקירה + יעוץ גנטי

בוקר טוב :)
אז אתמול היתה הסקירה המוקדמת, יש לנו שני בנים! בשקיפות היה לאחת 1.3 מ"מ ולשני 2.3 מ"מ. הפעם, דווקא לעובר עם השקיפות היותר מוצלחת היו שני ממצאים. ציסטה קטנה במוח וציסטה קטנה בבלוטת הלימפה. הרופא לא התרגש ואמר שזה ככל הנראה חסר משמעות אבל הוא מפנה אותנו ליעוץ גנטי. אשמח לקצת הכוונה ממי שיודעת או עברה... איך אני משיגה תור? זה משהו שלוקח הרבה זמן? מה בדיוק קורה ביעוץ גנטי? עושים סטטיסטיקה לעובר עם הממצאים והשקיפות? כי יצא לו 1:6000 לשמחתי (לשני 1:1054) אז ההתחלה טובה...
בכלל אם יש לכן נסיון עם ציסטות מסוג זה אשמח לשמוע.
 

rain7

New member
אחת=אחד

 
יעוץ גנטי

אמנם אני בעלת ניסיון ביעוץ גנטי עם עוברית אחת, אבל נראה לי שזה לא משנה לתשובה..
&nbsp
יעות גנטי את יכולה לעשות במכונים גנטיים בבתי חולים, אצל רופא גנטי בקופח (תבררי בקופה שלך איפה יש) או באופן פרטי.
&nbsp
תור את משיגה על ידי הרמת טלפון והסבר שאת צריכה תור דחוף.
&nbsp
ביעוץ הגנטי בונים לכם "עץ גנטי" ובודקים את ההיסטוריה של מחלות גנטיות במשפחה. מסבירים לך את המשמעות של הממצאים שנמצאו ומציגים בפניך את האפשרויות להמשך - בדיקות נוספות, מי שפיר וכו'.
&nbsp
אני היתי במכון הגנטי של איכילוב ואני מאוד מרוצה. אם את צריכה עוד פרטים על רופאים גנטים בכללית - אוכל לעזור לך גם בזה.
&nbsp
 
הי..

המומלץ מאוד בתחום זה פרופסור שוחט. הוא זה שחתום על כל הבדיקות של החלבון עוברי.. הוא פרטי אבל עם ההפניה יש לך החזר מקופהח. יוצא יחסית משהו זעום כמו 200₪ לעומת 850 שהוא גובה. טיפ נוסף- תחייבי את קופהח של הבעל. הוא גם זכאי לשלושה יעוצים בשנה וכך זה לא יירד משלך בתקופה שאת צריכה אולי את הייעוצים האלו.. לפחות כך זה במכבי.
בהצלחה
 
איזה כיף


מכירה תינוקת מקסימה שהיתה לה ציסטה במח בהריון ואין לכך כל זכר היום. מרגיע שהרופא אמר שאין לכך משמעות וטוב שאתם פונים לייעוץ כדי להיות רגועים.
אה, ובנים זה משהו משהו
 

rain7

New member
קבעתי תור לשבוע הבא

לפרופסור שוחט. שמעתי את השם שלו מיותר מדי אנשים בסופש האחרון :) אז תודה.
הייתי אצל הגניקולוג של מכבי היום (ממשיכה ליווי גם בתל השומר וגם אצלו, הוא ביקש :)
הוא גם אמר שזה כנראה כלום ושאין לנו מה להלחץ... אז גם הרגיע אותי.
אני כנראה יותר מדי רגועה כי מאז שגיליתי שזה שני בנים ולא בן ובת כמו שחשבנו בשקיפות אני לא כל כך יודעת מה אני מרגישה. כל מיני מחשבות לא הגיוניות שלא אדע איך לתקשר איתם וארגיש בחוץ עם כל הטסטוסטרון שיהיה בבית... מדמיינת את עצמי יולדת גברים לא תינוקות. זה לא פוליטיקלי קורקט והעיקר הבריאות אני יודעת אבל זה מעסיק אותי :/
 
ב-רור ב-רור

הכי טבעי בעולם!
והכי לגיטימי בעולם שזה יעסיק אותך. ודאי שבמקום הראשון זה הבריאות, אבל גם המחשבות על איך לגדל את מי שתכף יגיע הן חשובות לא פחות ודורשות הסתגלות.
יש לי בת בכורה והתאומים הם בן ובת. ועם כל השמחה על ברנדון וברנדה, לקח לי רגע בהריון (טוב נו, קצת יותר) של להבין מה בדיוק עושים עם בן עכשיו ואיך אני הולכת בדיוק לגדל עכשיו גבר גבר.
אבל עכשיו, כשהוא כבר הוא, זה קשר אחר מאשר עם הבנות, ויש בזה משהו קצת פחות קונפליקטואלי אולי, וגם זה מרגש נורא לראות את הקשר שלו עם בעלי.
בקיצור, גם להיות הנסיכה של הבית זה לא רע, אז יהיו לכך גם יתרונות
 

Gitit7

New member
גם לי יש


השבוע יהיו בני 11 חודשים.
כשהטכנאית בבדיקה שגרתית גילתה לי (לא ביקשתי לדעת!) שהיא רואה בן אחד, מייד אמרתי לה "אוקיי בואי נחפש את ה....השני
"
ממש רצינו בן ובת ונרתעתי רק מהמחשבה על שני בנים, אבל כמו כל ההריון הזה, גם פה היתה לי הרגשה שכמה שאני כאילו לא רוצה את זה, זה מה שיהיה ויהיו לנו שני בנים. אפילו התבדחנו עם המשפחה שאף אחד לא ירצה שנבוא אליו עם כל הבלגן שנביא איתנו.
תאמיני לי שכשיוולדו, את כבר לא תחשבי על בנים-בנות ותהיי עסוקה רק בהם ובזה שיהיה להם טוב.
ותראי איך דברים מתהפכים, כשהיום אני חושבת אם יהיו לי בנות (תאומות כמובן
) מה אעשה איתן ובטח אשרוט אותן עם כל החפירות שלי.
 

rain7

New member
כולם היו בטוחים שיהיו לי שתי בנות

במיוחד אמא שלי, כאילו להראות לי מה זה... איזה קשה זה בת, אז קחי שתיים! (תודה אמא, תזכירי לי מי החברה הכי טובה שלך עכשיו כשגיל ההתבגרות מאחורינו?) אז מאוד מאוד פחדתי שיהיו שתי בנות, במיוחד כדי שכל המאיימים לא ירגישו שהצליח להם. אז כשהוא ראה בן אחד, ממש שמחתי. כשהופיע השני נכנסתי לשוק.
&nbsp
הבן זוג שלי לא רצה בת בכלל, הוא אומר שאי אפשר לסמוך על גברים והוא לא יוכל לשאת את זה שהבת שלו תסתובב לבד בעולם. אז גם בגללו הייתי בטוחה שיגיעו שתי בנות. דווקא שיתמודד :)
&nbsp
והתגובות שאני מקבלת... בכלל הזויות. "אה, לא נורא...", "טוב, תעשו אחר כך בת", "אוי! בנים זה קשה! הולך להיות לך קשה!" אנשים אשכרה מנחמים אותי... וזה לא שאני מראה להם שאני בשוק מהשני בנים, אני יודעת עד כמה זה לא פוליטיקלי קורקט לחשוב על זה והעיקר הבריאות אז ממש מנסה להסתיר את זה מאנשים רחוקים.
 
וואו. כאילו דיברת מגרוני...

גם לי בהתחלה אמרו שכנראה מדובר בבן ובת, וכשהתבשרתי שאלו הם שני בנים התחלתי לחשוש שאני לא אדע "לתפעל" אותם חחחח
בבית יש בת שחשבנו שנעשה לה קופי פייסט והיה קשה לעכל שזה לא בן אחד, אלא שניים, אבל ההגיון שלי אומר שאם הם בריאים ב"ה המין לא באמ תמשנה...
 

biggreentree

New member
גם לי יש שני


וגם לי בשקיפות אמרו בן ובת והכי קטעים שבסקירה הרופא אמר שהוא יצבע (ייתן גוון) לתמונה בהתאם למין (כחול או אדום) אז הוא התחיל עם הכחול הידוע ואז עבר לשני ושאל מה בא לכם וענינו בת והוא התבאס וצבע את התמונה שוב בכחול....

האמת לי זה לא כזה משנה, אבל החצי ממש רצה בת או שתי בנות.... גם הוא בראש של בנות הן ילדות טובות של אבא ובנים עושים בלאגן.... למרות שהוא שכח שהוא היה הילד הכי חננה של אמא בעולם.
מה שמנחם אותי זה הידיעה שאולי שבגלל שהם אותו המין הם יוכלו לתקשר ולהיות יותר קרובים, לי יש אח מאוד קרוב בגיל ולמרות שאני אוהבת אותו מאוד אין לנו הרבה במשותף...
 
למעלה