עדכון משבוס: הנסיעות ממשיכות אין הרבה נוסעים.

מצב
הנושא נעול.

Ccyclist

Well-known member
אז תברר עם אגודת הסטודנטים של האונ' העברית.

הייתי מעדיף ממש לשלם על מישהו
היה יכול להיות מגניב אתר שמפגיש בין סטודנטים ירושלמים תפרנים לתומכי תח"צ בשבת משאר הארץ, אמץ נוסע.
אז תברר עם אגודת הסטודנטים של האונ' העברית.
 

lklk2

New member
חבל מאוד ומאכזב-נראה לי שישראל היא המדינה היחידה ללא תחבורה

עדכון משבוס: הנסיעות ממשיכות אין הרבה נוסעים.
עליתי על נסיעה שיצאה באיחור של כמה דקות. והייתי הנוסע היחיד.
כל המסלול לוקח 1:30~ שעות.
הם רוצים לסדר דרך לתשלום בקרוב. בנוסף הם מתכוונים להוסיף אוטובוסים גם בשבת.
(עד עכשו היו נסיעות רק בליל שבת)

חשוב מאוד להצטרף אליהם או לשתף. כי אין מספיק חשיפה לשבוס. והרבה סתם רושמים "לייק" בפייסבוק.
חבל מאוד ומאכזב-נראה לי שישראל היא המדינה היחידה ללא תחבורה
ציבורית ביום מנוחה.
זה עצוב ומכעיס.
 

Ccyclist

Well-known member
בשירשורי איראן והוותיקן שלי כבר היית?

חבל מאוד ומאכזב-נראה לי שישראל היא המדינה היחידה ללא תחבורה
ציבורית ביום מנוחה.
זה עצוב ומכעיס.
בשירשורי איראן והוותיקן שלי כבר היית?
לפני שנתיים שלושה עשיתי מסע וירטואלי בטהרן בדגש על התחבורה הציבורית בימי שישי, מוקדי עניין הפתוחים לציבור וכו'. בעיר ישנו מטרו, מערך BRT, רכבלים להרים המושלגים שמצפון לעיר, ארמונות שהוסבו למוזיאונים, וכל זה נגיש בתח"צ בימי שישי - יום המנוחה המוסלמי. יש אפילו רכבת מיוחדת בין טהרן לעיר הקדושה קום בימי שישי המביאה מולות מהמרכז הדתי לבירה ומחזירה אותם אחרי הדרשות במסגדים.
&nbsp
בדרך "חזרה" סיקרתי את התח"צ ברומא שהיא ורק היא מאפשרת לרבע מיליון בני אדם להתכנס בכיכר פטרוס הקדוש לדרשותיו הפומביות של האפיפיור בימי א' ובייחוד בחגים הנוצריים העיקריים.
&nbsp
למצב בישראל אין אח ורע בעולם. השטויות הכאילו חברתיות של מתנגדי התח"צ ביום המנוחה הן כיסוי לסיבה האמיתית - קונספט שמירת השבת היהודית.
&nbsp
כמן כן עלי להעלות מתישהו דוקומנטרי או שניים על ניהול האוטוסטרדות בבריטניה שמראה שגם "כשאתם נוסעים לבד ברכב הפרטי" יש מי שמנהל, מפקח, מפנה, מנקה ומתקן את הכבישים כדי שתוכלו לנסוע בהם והכל ממערך בקרה ושיטור הפעיל 24/7.
 

טשאפק 2

New member
אין באסלאם יום מנוחה

בשירשורי איראן והוותיקן שלי כבר היית?
לפני שנתיים שלושה עשיתי מסע וירטואלי בטהרן בדגש על התחבורה הציבורית בימי שישי, מוקדי עניין הפתוחים לציבור וכו'. בעיר ישנו מטרו, מערך BRT, רכבלים להרים המושלגים שמצפון לעיר, ארמונות שהוסבו למוזיאונים, וכל זה נגיש בתח"צ בימי שישי - יום המנוחה המוסלמי. יש אפילו רכבת מיוחדת בין טהרן לעיר הקדושה קום בימי שישי המביאה מולות מהמרכז הדתי לבירה ומחזירה אותם אחרי הדרשות במסגדים.
&nbsp
בדרך "חזרה" סיקרתי את התח"צ ברומא שהיא ורק היא מאפשרת לרבע מיליון בני אדם להתכנס בכיכר פטרוס הקדוש לדרשותיו הפומביות של האפיפיור בימי א' ובייחוד בחגים הנוצריים העיקריים.
&nbsp
למצב בישראל אין אח ורע בעולם. השטויות הכאילו חברתיות של מתנגדי התח"צ ביום המנוחה הן כיסוי לסיבה האמיתית - קונספט שמירת השבת היהודית.
&nbsp
כמן כן עלי להעלות מתישהו דוקומנטרי או שניים על ניהול האוטוסטרדות בבריטניה שמראה שגם "כשאתם נוסעים לבד ברכב הפרטי" יש מי שמנהל, מפקח, מפנה, מנקה ומתקן את הכבישים כדי שתוכלו לנסוע בהם והכל ממערך בקרה ושיטור הפעיל 24/7.
אין באסלאם יום מנוחה
ליום שישי יש משמעות דתית כיום מבורך שקיימת בו חובת תפילה בציבור (בניגוד לשאר הימים שבהם אפשר להתפלל גם ביחידות) אך אין כל איסור דתי על עבודה ביום שישי, כל עוד מאפשרים הפסקה לתפילה בציבור.
 

איטלקי8

New member
אינטרנט לא מביא חשיפה טובה כמו שחושבים.

עדכון משבוס: הנסיעות ממשיכות אין הרבה נוסעים.
עליתי על נסיעה שיצאה באיחור של כמה דקות. והייתי הנוסע היחיד.
כל המסלול לוקח 1:30~ שעות.
הם רוצים לסדר דרך לתשלום בקרוב. בנוסף הם מתכוונים להוסיף אוטובוסים גם בשבת.
(עד עכשו היו נסיעות רק בליל שבת)

חשוב מאוד להצטרף אליהם או לשתף. כי אין מספיק חשיפה לשבוס. והרבה סתם רושמים "לייק" בפייסבוק.
אינטרנט לא מביא חשיפה טובה כמו שחושבים.
רוצים חשיפה?
שיעמידו נציגים מטעמם בתחנה המרכזית ביום שישי בצהריים ושיחלקו כרטיסי נסיעה חד פעמיים חינם.
במקביל, שיעמדו ביציאה מהמועדונים בליל שישי ושיחלקו כרטיסי נסיעה חד פעמיים.
&nbsp
זו הדרך הכי טובה להשיג חשיפה.
 

stratomaximus

New member
הם לא יכולים לחלק "כרטיסי נסיעה", כל מי שנוסע חייב להירשם

אינטרנט לא מביא חשיפה טובה כמו שחושבים.
רוצים חשיפה?
שיעמידו נציגים מטעמם בתחנה המרכזית ביום שישי בצהריים ושיחלקו כרטיסי נסיעה חד פעמיים חינם.
במקביל, שיעמדו ביציאה מהמועדונים בליל שישי ושיחלקו כרטיסי נסיעה חד פעמיים.
&nbsp
זו הדרך הכי טובה להשיג חשיפה.
הם לא יכולים לחלק "כרטיסי נסיעה", כל מי שנוסע חייב להירשם
לקואופרטיב. הם יכולים כמובן לרשום חינם, אבל בכל מקרה יצטרכו פרטים אישיים של כל מי שמעוניין לנסוע.
&nbsp
 

איטלקי8

New member
מה הבעיה לחלק קבלה ולתת לאדם לעלות בתמורה לקבלה?

הם לא יכולים לחלק "כרטיסי נסיעה", כל מי שנוסע חייב להירשם
לקואופרטיב. הם יכולים כמובן לרשום חינם, אבל בכל מקרה יצטרכו פרטים אישיים של כל מי שמעוניין לנסוע.
&nbsp
מה הבעיה לחלק קבלה ולתת לאדם לעלות בתמורה לקבלה?
זה לא שונה מארגון נסיעה פרטית. הרי אין פה תשלום.
 
כאשר שירות מוצע לעוברי אורח זה שירות ציבורי

מה הבעיה לחלק קבלה ולתת לאדם לעלות בתמורה לקבלה?
זה לא שונה מארגון נסיעה פרטית. הרי אין פה תשלום.
כאשר שירות מוצע לעוברי אורח זה שירות ציבורי
גם אם הוא ניתן בחינם. שירות פרטי זה שירות שניתן לפרטים או קבוצות מסויימים שהזמינו את השירות או התאגדו על מנת לארגן לעצמם את השירות.
 

איטלקי8

New member
סבבה אז שיעשו את זה ע"י קבלת מסמך אישור הרשמה לאחר מילוי

כאשר שירות מוצע לעוברי אורח זה שירות ציבורי
גם אם הוא ניתן בחינם. שירות פרטי זה שירות שניתן לפרטים או קבוצות מסויימים שהזמינו את השירות או התאגדו על מנת לארגן לעצמם את השירות.
סבבה אז שיעשו את זה ע"י קבלת מסמך אישור הרשמה לאחר מילוי
טופס עם שדה וחצי ב GOOGLE DOCS להלן (הרשמה לקבוצה).
אל תהייה צדיק. כל טיעון שכזה אפשר לעקוף.
&nbsp
בוא נאמר את האמת - הם פשוט לא רוצים להציע נסיעות חינם. הקונספט הזה של חינם כאקט פרסומי מאוד צורם להרבה אנשים.
 
הם עשו זאת!

אינטרנט לא מביא חשיפה טובה כמו שחושבים.
רוצים חשיפה?
שיעמידו נציגים מטעמם בתחנה המרכזית ביום שישי בצהריים ושיחלקו כרטיסי נסיעה חד פעמיים חינם.
במקביל, שיעמדו ביציאה מהמועדונים בליל שישי ושיחלקו כרטיסי נסיעה חד פעמיים.
&nbsp
זו הדרך הכי טובה להשיג חשיפה.
הם עשו זאת!
 

איטלקי8

New member
בחינם חד פעמי.

רק לא חילקו כרטיסים בחינם ובצדק.
א- כי עולה כסף לקיים את השירות.
ב- בחינם מזלזלים יותר, צריך בסופו של דבר שאנשים ישלמו כדי להמשיך את המיזם.
בחינם חד פעמי.
לתת כרטיסים שתקפים רק לאותו היום ולעשות את זה פעם אחת.
 
אני מציע לכל מי שתומך שיתרום 50 ש"ח דרך האתר.

עדכון משבוס: הנסיעות ממשיכות אין הרבה נוסעים.
עליתי על נסיעה שיצאה באיחור של כמה דקות. והייתי הנוסע היחיד.
כל המסלול לוקח 1:30~ שעות.
הם רוצים לסדר דרך לתשלום בקרוב. בנוסף הם מתכוונים להוסיף אוטובוסים גם בשבת.
(עד עכשו היו נסיעות רק בליל שבת)

חשוב מאוד להצטרף אליהם או לשתף. כי אין מספיק חשיפה לשבוס. והרבה סתם רושמים "לייק" בפייסבוק.
אני מציע לכל מי שתומך שיתרום 50 ש"ח דרך האתר.
כבר שנים מדברים ומקטרים שאין תחבורה ציבורית בשבת, ועכשו הקימו מיזם של תח"ץ בשבת בירושלים.
נכון המיזם מצומצם ובתדירות נמוכה, אבל צריך להתחיל ממשהו.
והכי חשוב זה מיזם פועל , לא בפורום לא בפייסבוק ולא בווטסאפ פועל במציאות!
יאללה לתרום!!!
 

איטלקי8

New member
הבעיה שלהם זה שזה לא מתאים לנוסעים מזדמנים.

אני מציע לכל מי שתומך שיתרום 50 ש"ח דרך האתר.
כבר שנים מדברים ומקטרים שאין תחבורה ציבורית בשבת, ועכשו הקימו מיזם של תח"ץ בשבת בירושלים.
נכון המיזם מצומצם ובתדירות נמוכה, אבל צריך להתחיל ממשהו.
והכי חשוב זה מיזם פועל , לא בפורום לא בפייסבוק ולא בווטסאפ פועל במציאות!
יאללה לתרום!!!
הבעיה שלהם זה שזה לא מתאים לנוסעים מזדמנים.
אני נוסע לירושליים לסופש... אני לא אשלם להם על מנוי שנתי.
 

stratomaximus

New member
מנוי שנתי עולה 50 שקל. אני חושב שכל מי שתומך ברעיון

הבעיה שלהם זה שזה לא מתאים לנוסעים מזדמנים.
אני נוסע לירושליים לסופש... אני לא אשלם להם על מנוי שנתי.
מנוי שנתי עולה 50 שקל. אני חושב שכל מי שתומך ברעיון
צריך לתרום את הסכום הזה.
אני תרמתי להם בהדסטארט, אפילו שאני לא ירושלמי והייתי בה בערב שבת אולי פעם אחת בחיים.
 

איטלקי8

New member
מנוי עולה 50 אבל גם כל נסיעה היא בתשלום.

מנוי שנתי עולה 50 שקל. אני חושב שכל מי שתומך ברעיון
צריך לתרום את הסכום הזה.
אני תרמתי להם בהדסטארט, אפילו שאני לא ירושלמי והייתי בה בערב שבת אולי פעם אחת בחיים.
מנוי עולה 50 אבל גם כל נסיעה היא בתשלום.
הם פשוט לא גובים את התשלום הזה במעמד הנסיעה.
הם כתבו שעלות נסיעה תהייה 10-8 ש"ח.
 

stratomaximus

New member
נכון, ועדיין זה משתלם יחסית למונית.

מנוי עולה 50 אבל גם כל נסיעה היא בתשלום.
הם פשוט לא גובים את התשלום הזה במעמד הנסיעה.
הם כתבו שעלות נסיעה תהייה 10-8 ש"ח.
נכון, ועדיין זה משתלם יחסית למונית.
תחשוב על זה, שבקואופרטיב שמוחזק על ידי חבריו ללא מטרות רווח, הם צריכים לעמוד בעלויות תפעול מדוייקות.
50 שקל שנתיים מכולם היו בשביל להתניע את הפרוייקט.
תשלום שנתי + תשלום בסיסי על כל נסיעה זה מה שיאפשר לו לפעול.
אתה הרי לא מצפה שהם יצליחו להחזיק כזה פרוייקט רק אם יגבו 6.90 על נסיעות בפועל. חברות התחבורה הציבורית מקבלות מיליונים של סובסידיות. אם קואופרטיב לא עומד בהוצאות, אף אחד לא יסבסד אותו.
 

Ccyclist

Well-known member
ושתי מוניות, מה הן עולות?

מנוי עולה 50 אבל גם כל נסיעה היא בתשלום.
הם פשוט לא גובים את התשלום הזה במעמד הנסיעה.
הם כתבו שעלות נסיעה תהייה 10-8 ש"ח.
ושתי מוניות, מה הן עולות?
אפילו לסוף שבוע אחד שתי נסיעות שבוס פלוס חברות יוצאות יותר זול משתי מוניות.
&nbsp
מה ששבוס יכולה לעשות עבור תיירים המבקרים בבירה הוא להתקשר בחוזה לבתי המלון וההארחה בעיר על מנת להסיע את אורחיהם. גם זו התקשרות פרטית שבה אדם ספציפי שאינו מהציבור הרחב יכול להוכיח זיקה לאגודה כאורח בבית מלון או הארחה המשתתף במיזם.
&nbsp
ה-בעיה של שבוס היא שהחוק לא מאפשר להקים קווי נוסעים לציבור הרחב ללא רישיון ממשרד התחבורה, ולכן הסעותיה פתוחות לחברי האגודה בלבד - כך שמדובר בהסעות פרטיות מותרות. האגודה אינה יכולה לחלק נסיעות חינם לציבור הרחב כי אסור לה להסיע את הציבור הכללי אלא חברי אגודה (וילדיהם) בלבד.
&nbsp
זה לא אוטובוס השבת של מר"צ - אמצעי תעמולת בחירות הממומן מכספי תעמולה למספר שבועות בתקופת הבחירות. זהו מיזם שמנסה לבסס אמצעי תחבורה קבוע לטווח של שנים עד שמשרד התחבורה יוותר על העוצר המוטל על חסרי הרכב בישראל.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה