עדכון מרכזית חוף הכרמל

מצב
הנושא נעול.

איליה.

New member
עדכון מרכזית חוף הכרמל

עדכון מרכזית חוף הכרמל
שמעתי היום שיחה בין שני נהגים, שבה נאמר שפתיחת מרכזית חוף הכרמל נדחית לסוף אוקטובר, מכיוון שיש עוד הרבה עבודה ו/או אין את כל האישורים הדרושים. לאחר פתיחת התחנה המגיעים מהדרום יוכלו לרכוש כרטיס המשך לתוך חיפה, כמו שזה עובד היום עם מרכזית המפרץ.
 

singera

New member
אז יש לנו 3 תחנות אוטובוס מרכזיות

עדכון מרכזית חוף הכרמל
שמעתי היום שיחה בין שני נהגים, שבה נאמר שפתיחת מרכזית חוף הכרמל נדחית לסוף אוקטובר, מכיוון שיש עוד הרבה עבודה ו/או אין את כל האישורים הדרושים. לאחר פתיחת התחנה המגיעים מהדרום יוכלו לרכוש כרטיס המשך לתוך חיפה, כמו שזה עובד היום עם מרכזית המפרץ.
אז יש לנו 3 תחנות אוטובוס מרכזיות
בחיפה?? בי-ם יש 1 ובת"א יש גם 1 רק בחיפה יש 3??? או שמבטלים אחת?? מה היה לפני מרכזית המפרץ?? האם האוטובוסים יצאו מבת-גלים??
 

איליה.

New member
לפני מרכזית המפרץ

אז יש לנו 3 תחנות אוטובוס מרכזיות
בחיפה?? בי-ם יש 1 ובת"א יש גם 1 רק בחיפה יש 3??? או שמבטלים אחת?? מה היה לפני מרכזית המפרץ?? האם האוטובוסים יצאו מבת-גלים??
לפני מרכזית המפרץ
כל הקווים מזרחה וצפונה יצאו מהתחנה המרכזית בבת גלים.
 

איליה.

New member
מרכזית בת גלים תמשיך לחיות

עדכון מרכזית חוף הכרמל
שמעתי היום שיחה בין שני נהגים, שבה נאמר שפתיחת מרכזית חוף הכרמל נדחית לסוף אוקטובר, מכיוון שיש עוד הרבה עבודה ו/או אין את כל האישורים הדרושים. לאחר פתיחת התחנה המגיעים מהדרום יוכלו לרכוש כרטיס המשך לתוך חיפה, כמו שזה עובד היום עם מרכזית המפרץ.
מרכזית בת גלים תמשיך לחיות
אגד החליטו לבלבל את הנוסעים סופית, ולקרוא לתחנה המרכזית הנוכחית "מרכזית בת גלים" גם אחרי פתיחת מרכזית חוף הכרמל. שלטי תחנות חדשים הוצבו לאורך ציר דרך הים וברח' ארלוזורוב. אין שינויים בקווים, פרט לכך ש-129 ו-139 הוחלפו ב-133 שנוסע ממרכזית המפרץ לחוף הכרמל דרך מרכז הכרמל, וכנראה ב-123 שנוסע דרך נוה שאנן. שינוי נוסף - קו 115 יגיע למרכזית חוף הכרמל. קווים 24, 37, 15 ואחרים יסתיימו במרכזית בת גלים.
 

singera

New member
שאלה

מרכזית בת גלים תמשיך לחיות
אגד החליטו לבלבל את הנוסעים סופית, ולקרוא לתחנה המרכזית הנוכחית "מרכזית בת גלים" גם אחרי פתיחת מרכזית חוף הכרמל. שלטי תחנות חדשים הוצבו לאורך ציר דרך הים וברח' ארלוזורוב. אין שינויים בקווים, פרט לכך ש-129 ו-139 הוחלפו ב-133 שנוסע ממרכזית המפרץ לחוף הכרמל דרך מרכז הכרמל, וכנראה ב-123 שנוסע דרך נוה שאנן. שינוי נוסף - קו 115 יגיע למרכזית חוף הכרמל. קווים 24, 37, 15 ואחרים יסתיימו במרכזית בת גלים.
שאלה
אז למה לעזאזל (סליחה על הביטוי) צריך 3 תחנות אוטובוס מרכזיות לעיר שחולשת על צפון הארץ לעומת ת"א שחולשת על כולה ומספיק שם תחנה מרכזית אחת ומסוף אוטובוסים משני (רכבת מרכז) שעוברים דרכו כל האוטובוסים לכיוון צפון הארץ למעט אוטובוס של חיפה י-ם וב"ש שהם קווים נוספים
 

iliketrains

New member
זו התפיסה המודרנית בתחבורה

שאלה
אז למה לעזאזל (סליחה על הביטוי) צריך 3 תחנות אוטובוס מרכזיות לעיר שחולשת על צפון הארץ לעומת ת"א שחולשת על כולה ומספיק שם תחנה מרכזית אחת ומסוף אוטובוסים משני (רכבת מרכז) שעוברים דרכו כל האוטובוסים לכיוון צפון הארץ למעט אוטובוס של חיפה י-ם וב"ש שהם קווים נוספים
זו התפיסה המודרנית בתחבורה
להפסיק להשתמש בתחנות אוטובוס מרכזיות ולהעדיף במקומן מסופי תחבורה שכונתיים או איזוריים.
 

cmr

New member
מרכזית בת גלים

שאלה
אז למה לעזאזל (סליחה על הביטוי) צריך 3 תחנות אוטובוס מרכזיות לעיר שחולשת על צפון הארץ לעומת ת"א שחולשת על כולה ומספיק שם תחנה מרכזית אחת ומסוף אוטובוסים משני (רכבת מרכז) שעוברים דרכו כל האוטובוסים לכיוון צפון הארץ למעט אוטובוס של חיפה י-ם וב"ש שהם קווים נוספים
מרכזית בת גלים
תשמש כמסוף לקוים העירוניים. כשם שבתל אביב קיימים מסופים כגון כרמלית, מסוף 2000 ברכבת מרכז. מרכזית בת גלים נולדה בחטא מתחילה היתה צריכה להבנות באיזור הצק פוסט. הקצאת השטח בצמת דולפין לתחנה מרכזית ביטאה את רצונו של ראש העיר חיפה דאז לפתח את איזור בת גלים
 

TDR

New member
ישר מהתנור../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif

עדכון מרכזית חוף הכרמל
שמעתי היום שיחה בין שני נהגים, שבה נאמר שפתיחת מרכזית חוף הכרמל נדחית לסוף אוקטובר, מכיוון שיש עוד הרבה עבודה ו/או אין את כל האישורים הדרושים. לאחר פתיחת התחנה המגיעים מהדרום יוכלו לרכוש כרטיס המשך לתוך חיפה, כמו שזה עובד היום עם מרכזית המפרץ.
ישר מהתנור

פתיחת התחנה נדחתה ל- 28.10.2003 למרות הדחיה ממשיכה אגד במבצע רחב הקף להחלפת כ- 650 שלטי תחנות (ב-56) לפי התר מיוחד שקיבלה ממשרד התחבורה, לפי מקורותי כ- 50% מהתחנות בתוך חיפה. קווים למרכזית יהיו לפי הפרוט הבא: 3 במסלול הקיים היום 11 לטכניון 35 למרכז הכרמל דרך ק.שפרינצק (בשבת בלבד) 43 במסלול הקיים היום 46 לאוניברסיטה 99 במסלול הקיים היום 100 סובב מקומי באזור התשיה הדרומי 103 למרכזית המפרץ דרך העיר 113 למרכזית המפרץ דרך הדר 114 למרכזית המפרץ דרך נוה דוד והדר 115 למרכזית המפרץ דרך ק.שפרינצק כרמל צרפתי והדר 123 למרכזית המפרץ דרך מרכז חורב ונוה שאנן 125 למרכזית המפרץ דרך מרכז חורב בי"ח כרמל גרנד קניון ונוה שאנן 133 למרכזית המפרץ דרך מרכז חורב מרכז הכרמל ובי"ח בני ציון קווי 45,47,49 מטירת כרמל יתחילו ויסימו במרכזית חוף הכרמל קו 221 לעתלית יפעל ממרכזית חוף הכרמל לעתלית וחזרה השיטה כמו במרכזית המפרץ כלומר כרטיסי המשך לתושבי עתלית וטירת הכרמל ישנם מחירי נסיעה חדשים המגלמים הנחה עד 50% מהמחיר הקיים היום. למשל נוסע מטירת כרמל לנוה שאנן משלם היום 8.30 ש"ח לחיפה + 5.40 ש"ח בתוך חיפה סה"כ 13.70 ש"ח. המחיר החדש יהיה 6.70 מטירת כרמל לנוה שאנן בעזרת כרטיס מעבר מעל 50% הנחה בקרוב אני מקווה לפרסם את מפות מסלולי הקווים
 

איליה.

New member
סליחה שהקדמתי אותך. ../images/Emo41.gif המפה ../images/Emo41.gif

ישר מהתנור

פתיחת התחנה נדחתה ל- 28.10.2003 למרות הדחיה ממשיכה אגד במבצע רחב הקף להחלפת כ- 650 שלטי תחנות (ב-56) לפי התר מיוחד שקיבלה ממשרד התחבורה, לפי מקורותי כ- 50% מהתחנות בתוך חיפה. קווים למרכזית יהיו לפי הפרוט הבא: 3 במסלול הקיים היום 11 לטכניון 35 למרכז הכרמל דרך ק.שפרינצק (בשבת בלבד) 43 במסלול הקיים היום 46 לאוניברסיטה 99 במסלול הקיים היום 100 סובב מקומי באזור התשיה הדרומי 103 למרכזית המפרץ דרך העיר 113 למרכזית המפרץ דרך הדר 114 למרכזית המפרץ דרך נוה דוד והדר 115 למרכזית המפרץ דרך ק.שפרינצק כרמל צרפתי והדר 123 למרכזית המפרץ דרך מרכז חורב ונוה שאנן 125 למרכזית המפרץ דרך מרכז חורב בי"ח כרמל גרנד קניון ונוה שאנן 133 למרכזית המפרץ דרך מרכז חורב מרכז הכרמל ובי"ח בני ציון קווי 45,47,49 מטירת כרמל יתחילו ויסימו במרכזית חוף הכרמל קו 221 לעתלית יפעל ממרכזית חוף הכרמל לעתלית וחזרה השיטה כמו במרכזית המפרץ כלומר כרטיסי המשך לתושבי עתלית וטירת הכרמל ישנם מחירי נסיעה חדשים המגלמים הנחה עד 50% מהמחיר הקיים היום. למשל נוסע מטירת כרמל לנוה שאנן משלם היום 8.30 ש"ח לחיפה + 5.40 ש"ח בתוך חיפה סה"כ 13.70 ש"ח. המחיר החדש יהיה 6.70 מטירת כרמל לנוה שאנן בעזרת כרטיס מעבר מעל 50% הנחה בקרוב אני מקווה לפרסם את מפות מסלולי הקווים
סליחה שהקדמתי אותך.
המפה

מפת הקווים העירונייים שייצאו מחוף הכרמל. אני יודע שיש מה לשפר במפה מבחינה גרפית, אבל עבדתי עליה שעתיים ואני ממש רוצה לישון. זאת ההשערה שלי לגבי מהלך הקווים, אני בטוח לגבי כל המסלולים חוץ מכמה פרטים קטנים. תגידו לי אם משהו לא ברור או אם יש תיקונים. מי שרוצה, אין לי בעיה לשלוח את קובץ ה-FLA המקורי של המפה. תודה על המידע, TDR!
 

TDR

New member
למה סליחה ../images/Emo35.gif כל הכבוד ../images/Emo70.gif מפרגן |ח

סליחה שהקדמתי אותך.
המפה

מפת הקווים העירונייים שייצאו מחוף הכרמל. אני יודע שיש מה לשפר במפה מבחינה גרפית, אבל עבדתי עליה שעתיים ואני ממש רוצה לישון. זאת ההשערה שלי לגבי מהלך הקווים, אני בטוח לגבי כל המסלולים חוץ מכמה פרטים קטנים. תגידו לי אם משהו לא ברור או אם יש תיקונים. מי שרוצה, אין לי בעיה לשלוח את קובץ ה-FLA המקורי של המפה. תודה על המידע, TDR!
למה סליחה
כל הכבוד
מפרגן |ח
כמה תיקונים קטנים: 113-דרך שבתאי לוי (הרצליה בנגדי) הגפן, בן גוריון 115- אינו מגיע לבת נלים 43 - מגיע עד הגיבורים אחרי גשר רושמיה ולא עד מיכאל הידד למשקיעים
 

cmr

New member
הערות לאיליה

סליחה שהקדמתי אותך.
המפה

מפת הקווים העירונייים שייצאו מחוף הכרמל. אני יודע שיש מה לשפר במפה מבחינה גרפית, אבל עבדתי עליה שעתיים ואני ממש רוצה לישון. זאת ההשערה שלי לגבי מהלך הקווים, אני בטוח לגבי כל המסלולים חוץ מכמה פרטים קטנים. תגידו לי אם משהו לא ברור או אם יש תיקונים. מי שרוצה, אין לי בעיה לשלוח את קובץ ה-FLA המקורי של המפה. תודה על המידע, TDR!
הערות לאיליה
קויםפ 113, 115 יכנסו למרכזית חוף הכרמל דרך צמת מת"מ, ולא דרך הנת"צץ 50% מהנסיעות בקו 99 מתחילות במרכזית בת גלים.(קו 99א). בנוסף יכולו השינויים הבאים: המסוף ברחוב מיכאל יסגר הקוים 1, 4, 6, 43 יתחילו ויסימו את נסיעתם ברחוב הגיבורים פינת גוש עציון
 

איליה.

New member
תודה על ההערות. המפה המעודכנת.

הערות לאיליה
קויםפ 113, 115 יכנסו למרכזית חוף הכרמל דרך צמת מת"מ, ולא דרך הנת"צץ 50% מהנסיעות בקו 99 מתחילות במרכזית בת גלים.(קו 99א). בנוסף יכולו השינויים הבאים: המסוף ברחוב מיכאל יסגר הקוים 1, 4, 6, 43 יתחילו ויסימו את נסיעתם ברחוב הגיבורים פינת גוש עציון
תודה על ההערות. המפה המעודכנת.
שכחתי גם שקו 99 עובר ברמת אשכול. כמה שאלות ליודעי דבר: 1. מה יהיה המסלול של קו 100? הוא נראה לי מיותר, כי כמעט כל הקווים ממרכזית חוף הכרמל (פרט ל-103) ממילא עוברים ליד מת"מ. האם הוא יייכנס לתוך מת"מ ו/או יגיע למרכז המסחרי שער הכרמל (קוסמוס)? 2. האם קו 113 יפעל רק בשעות הערב, כמו קו 119 היום? מהם הקווים שיפעלו בשעות הערב ובמוצ"ש? בפרט, איזה קו יחבר בין מרכזית חוף הכרמל למרכזית המפרץ בשעות הערב? 3. האם יש כוונה לשנות את המסלול של 125 כך שיעבור דרך יזרעאליה (רח' אבא הלל סילבר)? זאת שכונה די גדולה שיש ממנה תחבורה נוחה להדר, לאגד ולכרמל, וכרגע אין ממנה שום תחבורה לא למרכזית המפרץ ולא לחוף הכרמל. כשהפעילו את קו 125, איכזב אותי שהוא עובר ברח' הגליל ולא ברח' אבא הלל סילבר. לדעתי צריכים לתקן את המעוות.
 

iliketrains

New member
כמה זמן הם כבר בונים את הדבר הזה??

עדכון מרכזית חוף הכרמל
שמעתי היום שיחה בין שני נהגים, שבה נאמר שפתיחת מרכזית חוף הכרמל נדחית לסוף אוקטובר, מכיוון שיש עוד הרבה עבודה ו/או אין את כל האישורים הדרושים. לאחר פתיחת התחנה המגיעים מהדרום יוכלו לרכוש כרטיס המשך לתוך חיפה, כמו שזה עובד היום עם מרכזית המפרץ.
כמה זמן הם כבר בונים את הדבר הזה??
אני זוכר שעבדתי באיזוא מת"מ בשנים 2000/2001 ןאז התחילו. הייתכן שבונים את התחנה כל כך הרבה זמן? ארבע שנים?! מה עיכב אותה כל כך?
 

cmr

New member
הקבלן שזכה

כמה זמן הם כבר בונים את הדבר הזה??
אני זוכר שעבדתי באיזוא מת"מ בשנים 2000/2001 ןאז התחילו. הייתכן שבונים את התחנה כל כך הרבה זמן? ארבע שנים?! מה עיכב אותה כל כך?
הקבלן שזכה
במכרז פ0שט את הרגל. זה גרם לעיכובים בתאריך הפתיחה בעיקרון מרכזית חוף הכרמל היתה אמורה להפתח ביחד או בסמיכות לפתיחת מרכזית המפרץ
 

TDR

New member
מידע לציבור

עדכון מרכזית חוף הכרמל
שמעתי היום שיחה בין שני נהגים, שבה נאמר שפתיחת מרכזית חוף הכרמל נדחית לסוף אוקטובר, מכיוון שיש עוד הרבה עבודה ו/או אין את כל האישורים הדרושים. לאחר פתיחת התחנה המגיעים מהדרום יוכלו לרכוש כרטיס המשך לתוך חיפה, כמו שזה עובד היום עם מרכזית המפרץ.
מידע לציבור
אגד מכין מבצע פירסום רחב הקף שיתחיל אחרי יום כיפור ויקיף את כל מטרופולין חיפה
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה