../images/Emo41.gif GOLDEN GLOBE 2003 ../images/Emo41.gif
תגידו, מה קרה לג´ני, שהיא נשענת על מקל
ומה זה התסרוקת המזוויעה של בראד? גם למריל סטריפ קצת התקלקל הפן ומה זה הסדרה של לארי דייויד? ואוףףףףףףףףףףףף כמה סדרות שלא מגיעות אלינו...
ואיזה יופי שהסימפסונים היו מועמדים.. חבל שהם לא זכו.. אולי היו מבקשים מהומר לומר כמה מלים... שמתם לב לשמלת הבלרינה של לארה פלין
מילא שמלה.. גם נעליים.. לניקול קידמן היתה שמלה נחמדה גם לקליסטה פלוקהארט [למי שלא יודע: העונה החדשה של אלי מקביל מגיעה עוד שבועיים ל-STAR WORLD]
קייט האדסון לבשה משהו הודי. לדברה מסינג היה מחשוף שלא נגמר. שרון סטון גם כן לבשה משהו לא ברור... סטייל קאוגירל...
השמלה של סלמה הייק היתה קצת קטנה עליה... האלי בארי השתפרה קצת משנה שעברה..
המממ מה עוד????
זהו. לא זוכרת יותר. אני חושבת שאף אחד מהבית הלבן לא זכה [OK בראדלי זכה בנשיקה מאשתו, שגם כן לא זכתה..] ולא ראיתי שם אף אחד מ-ER