עדכון מגלובוס הזהב

w a l l a

New member
עדכון מגלובוס הזהב

ג´ניפר אניסטון זוכה גם פה, מאט לה-בלאנק לא וגם הסדרה חברים לא זוכה... עדכון שוטף באתר...
 

Frostey

New member
זה רק נדמה לי ש...

כל פעם שהמצלמה התקרבה לשולחן שלהם,רק ג´ניפר ובעלה נקלטו במצלמה מאיזושהי סיבה? מי פה חושב שצריכים לקרוא ל"חברים" מהיום והלאה "רייצ´ל והחבר´ה"?
 

w a l l a

New member
תשמע יש לזה סיבה זה לא סתם

היא זכתה בזמן האחרון בהרבה פרסים ודורגה במקומות ראשונים בכל מיני מצעדים והוציאה סרט ועוד אחד בדרך, אז האורות קצת עליה עכשיו, אין מה לעשות, והיא גם צולעת.......
 

w a l l a

New member
זה כבר קרה!!!!! הטקס היה היום בלילה

האמת שהרוב לא היה כל כך מעניין, וגם לא ראיתי את הרוב, רוב הסרטים והסדרות אני לא מכיר בכלל, אבל מה שאהבתי זה שג´ניפר אניסטון זכתה בפרס והתאכזבתי שחברים לא זכו... מזל טוב גם לקים מ"סקס והעיר הגדולה" שזכתה וממש התרגשה...
 

mprb

New member
יש לי שאלה ח ש ו ב ה!

מי היה זה שהגיש פרס עם ג´ימי לי (שכחתי ת´המשך)
הוא ממש ממש ממש חמוד
 
../images/Emo41.gif GOLDEN GLOBE 2003 ../images/Emo41.gif

תגידו, מה קרה לג´ני, שהיא נשענת על מקל
ומה זה התסרוקת המזוויעה של בראד? גם למריל סטריפ קצת התקלקל הפן ומה זה הסדרה של לארי דייויד? ואוףףףףףףףףףףףף כמה סדרות שלא מגיעות אלינו...
ואיזה יופי שהסימפסונים היו מועמדים.. חבל שהם לא זכו.. אולי היו מבקשים מהומר לומר כמה מלים... שמתם לב לשמלת הבלרינה של לארה פלין
מילא שמלה.. גם נעליים.. לניקול קידמן היתה שמלה נחמדה גם לקליסטה פלוקהארט [למי שלא יודע: העונה החדשה של אלי מקביל מגיעה עוד שבועיים ל-STAR WORLD]
קייט האדסון לבשה משהו הודי. לדברה מסינג היה מחשוף שלא נגמר. שרון סטון גם כן לבשה משהו לא ברור... סטייל קאוגירל...
השמלה של סלמה הייק היתה קצת קטנה עליה... האלי בארי השתפרה קצת משנה שעברה..
המממ מה עוד????
זהו. לא זוכרת יותר. אני חושבת שאף אחד מהבית הלבן לא זכה [OK בראדלי זכה בנשיקה מאשתו, שגם כן לא זכתה..] ולא ראיתי שם אף אחד מ-ER
 

Yaniv-DC

New member
תיקונצ´יק

קטנוני, אבל חשוב: צ"ל: העונה של אלי מקביל שטרם שודרה בארץ מגיעה לסטאר וורלד, ולא העונה החדשה כפי שנכתב, מעצם העובדה שהסדרה בוטלה. שלומות.
 
כל מה שעוד לא שודר כאן ../images/Emo60.gif

[במיוחד לאור כל השידורים החוזרים שיש בערוץ הזה] בשבילנו - הוא חדש. ואני יודעת שהסדרה בוטלה גם הפרומואים גם אומרים שזו העונה האחרונה.
 

Yaniv-DC

New member
מה בדיוק הפרומואים אומרים...

העונה החדשה או העונה האחרונה? ההבדל הקטן הזה - גדול. מומלץ מאוד לקחת את קורס הסמנטיקה של האו"פ, לא יזיק קצת ללמוד על דקויות התבטאות (מי אמר היטונים?)
 

~*~gaL

New member
אני ראיתי ממש טיפה בסטאר וורלד היום

(יש את זה גם עכשיו) ואני לא יודעת אם אני אראה את זה מחר (איזה יום הם בחרו להם... ממש יופי, עכשיו אני צריכה לחכות עוד שבוע למשמרת שלישית. ממש יופי! :() הקלטתי "המגן" ביום שבת כי לא הייתי בבית אבל עדיין לא יצא לי לראות את זה. זאת נראית סדרה מצויינת, ועם כל הביקורות הטובות - לא היה סיכוי שהייתי מפספסת את זה ולא מקליטה. עדיין לא ברור לי העניין שההיא מהסופרנוס זכתה, אבל שיהיה (מה לעשות שהשחקנים שם מזוויעים?). אנשים מאי. אר. לא היו שם כי אי. אר. מסיבה ממש לא ברורה לא מועמדת לגלובוס הזהב, כנראה שהם מעדיפים סדרות אדיוטיות וחסרות כיוון כמו "הסופרנוס" על דרמה טובה באמת. לכו תבינו. אגב, "בגולדן סטלייט אוורדס" או וואטאבר איך שזה נקרא, מאורה מאי. אר. הייתה מועמדת אבל הפסידה (למישהי מהמגן אני חושבת). סתם כדי שתדעו (הגיע הזמן שמישהו משם יקבל מועמדות). נורא מכעיס אותי העניין של ההתעלמות מהסדרה, אחרי העונה השמינית המצויינת, ובכלל "און דה ביץ´" שבאופן מפתיע ומאכזב לא זכה באמי. הם חייבים לתת לאי. אר. לנצח שם כסדרת הדרמה הכי טובה מתישהו. לא מספיק שהסדרה הפסידה פעם בטקס הזה לשולחן לחמישה (!)?! אני לא מבינה למה מרטין שין כל הזמן מועמד, הוא השחקן הכי פחות טוב בבית הלבן. איפה בראדלי?! ולמה CSI לא הייתה מועמדת? למה ג´ניפר אניסטון מקבלת כ"כ הרבה תשומת לב השנה? מה היא עשתה השנה שהיא לא עשתה שנה שעברה? הדמות שלה ילדה? ביג דיל! למה בשנים הקודמות היא לא זכתה? למה סקס והעיר הגדולה צריכה לקחת כל שנה לפחות פרס אחד? מה זה הסדרות האלו שאנחנו לא מכירים? ומתי נכיר אותן?! למה וויליאם H מייסי לא זכה?!
 
אבל, גל.. בראדלי כן היה מועמד../images/Emo70.gif

למרטין שין יש מעמד מכובד בהוליווד, רק בגלל זה הוא זוכה. [זה, והעובדה שהוא בכל זאת הנשיא של ארה"ב
] הבלונדינית מ- CSI היתה מועמדת. נראתה מצוין
 

~*~gaL

New member
בראדלי היה מועמד? אז מה זה?

Best Performance by an Actor in a Supporting Role in a Series, Mini-Series or Motion Picture Made for Televison Nominations - 2003 ALEC BALDWIN Path to War JIM BROADBENT The Gathering Storm BRYAN CRANSTON Malcolm in the Middle DENNIS HAYSBERT 24 MICHAEL IMPERIOLI The Sopranos JOHN SPENCER The West Wing DONALD SUTHERLAND Path to War SEAN HAYES Will & Grace
הוא לא היה מועמד. ולמרטין שין יכול להיות מעמד מכובד בהוליווד כמה שהוא רוצה - הוא עדיין לא שחקן כזה טוב. ואני לא מבינה למה מארג הלגנברגר (הבלונדינית מCSI) תמיד זו שמועמדת, וג´ורג´ה לא. ג´ורג´ה טובה ממנה בהרבה! :(
 

mprb

New member
אוף! אנשים.....

למה אתם לא עונים לי על השאלה????????
 

~*~gaL

New member
טוב, סדר:

יש ברשימה הזאת גם את בראדלי וגם את שון הייז.
ראיתי אתמול. אני בשוק שאף אחד מהם לא זכה... שניהם כאלו מצויינים. ומירי - אין לי מושג.
 

Better Man

New member
איי, מה עשת לך "שולחן לחמישה"../images/Emo35.gif../images/Emo70.gif

הפרס הגיע לה!.(גם בזכות שזו היית הסדרה הראשונה שרגשה אותי באמת) אוו לנצח אזכור את אותם ימי שישי קרים ששכבתי במיטה עם תה חם וצפיתי בעלילות משפחת סלינג´ר. איפה אפשר היום לראות סדרת מחממות לב שכאלה? איפה אותם ימים... אז לחיי
הסדרה שהכי טובה בללחוץ על בלוטת הדמעות . ולחיי
אותם ימים שחשבתי שג´ניפר לאב יואיט שחקנית טובה. לחיי.. נ.ב ולחיי
הגמגום הכי סקסי בעולם, הגימגום של ג´וליה סלניג´ר.
 

איכסה

New member
באמת ג´וליה סלינג´ר קצת הגזימה עם

הגמגום... וגם אני חשבתי שג´ניפר-
יואיט היא שחקנית טובה. כל הסדרה הזאת בעצם הייתה מאוד פלצנית כשחושבים על זה... במיוחד העונות האחרונות.. מתן
 

~*~gaL

New member
סדרה חביבה,

הייתה צופה בה ה-מ-ו-ן בעבר, אבל אני חושבת שזה דיי ברור לכולם שאי. אר. יותר מוצלחת ממנה. הגמגום הכי סקסי בעולם? מה עם הגמגום של ג´יילס?
 
למעלה