עדכון לדמות, קצת טקסטורה לעור

ננהננה

New member
עדכון לדמות, קצת טקסטורה לעור

יש שם בעיה באיזורים עם הצללים הכהים, איפה שנפגש צל ממנורה אחת עם אור ממנורה אחרת. זה עושה שם מין השטחה של הצללים וגם של הצבעים. ניסיתי להאיר את הכל רק עם מנורה אחת שמטילה צל ולא הייתה את הבעיה הזאת, מה שגורם לי לחשוד שמקס לא יודע לערבב טוב אור וצללים מכמה מנורות (כי ניסתי לפתור את זה בכל מיני דרכים וכלום לא עבד :( אז אני מאשימה את התוכנה :). אם מישהו נתקל בבעיה הזאת או סתם רעיונות מה יכולה להיות הסיבה ואיך לפתור, אני אשמח לשמוע. וחוץ מזה, יש לו בינתיים באמפ רק באף וקצת בלחיים ועוד לא עבדתי על קמטים. לא בטוחה שיהיו קמטים. זהו, אני אשמח לתגובות ננה
 

eldarinn

New member
מגניב ../images/Emo45.gif

פחות פידבק על הדמות עצמה שנראית לי בדרך הטובה, את צריכה לשים מפת BUMP על הסוודר, כרגע זה משתלב רק עם צבע. יוסיף המון.
 

ננהננה

New member
מזתומרת משתלב רק עם צבע?

לא הבנתי למה אתה מתכוון. ולסוודר כבר יש באמפ שלא עובד טוב. יש עוד מלא עבודה על הסוודר ואני דוחה את זה בינתיים.
 

SmoothDesign

New member
לדעתי הייתי עושה לו

צבע עור שונה :\ אולי יותר כהה תחשבי על זה
 

eldarinn

New member
בדיוק כמו שאמרת

לא רואים את הבאמפ אלא רק את הטקסטורה.
 

ofir3dvb

New member
יצא ממש מג........

נראה מממש מגניב. באיזה שיטה עשית אותו? עשית אותו לפי אזה שהו מדריך? רק שלפי דעתי האוזנים לא מתלבשות טוב. אבל יצא ממש מגניב.
 

ic

New member
דמות ממש מדליקה

על זה נאמר "פרצןף תחת"
 

טל33

New member
חמודדד ../images/Emo13.gifאבל חסר לו קצת BUMP

בקשר לתאורה - נראה כאילו ה FILL LIGHT שלך חזק מדי - הוא אמור להיות ביחס של 2.asp?id=28031&stage=4&page=0 target=_blank>1/2 או 2.asp?id=28031&stage=4&page=0 target=_blank>1/4 מהאור הראשי. נסי את הטוטוריאלז האלה - חלק ל LW אבל רק התיאוריה חשובה. 2.asp?id=28031&stage=4&page=0 target=_blank>1 2
 

טל33

New member
ההודעה קצת השתגעה

FILL LIGHT אמור להיות ביחס של 1/2 או 1/4 עם האור הראשי
 

ננהננה

New member
תודה ותגובות

תודה על ההערות. smooth design, כן, אני חושבת על זה וגם עובדת על עור נוסף שיהיה יותר קריקטורה. אלדרין, צודק. כשאני אחזור לסוודר אני אעבוד על זה. אופיר, תודה :) עשיתי אותו ב- box modeling ולא על פי טוטוריאל. האוזניים קצת בעייתיות גם בעיני ובמיוחד החיבור שלהן לעצמות לחיים. ניסיתי לשנות אבל חזרתי למקורי. אולי אני אנסה לשחק עם זה שוב בהמשך. ic, תודה (אני אקנה לו ראי) טל, תודה. אני אקרא את הטוטוריאלים (שיקמתי גם את השני) זה של warpedspace מלא באינפורמציה מעניינת. הבן אדם עושה דברים יפהפיים. יש לי שני אורות fill והם מסתכמים ב75 אחוז בערך מהראשי. אני אנסה להוריד מהם. ביי
 
אהבתי ביותר!!!

קודם כל ממש אהבתי את הטקסטורה. באיזה סוג של unwrap השתמשת? את יכולה קצת לספר איך בנית את הטקסטורה? זה נראה כאילו מיזגת תצלומים של עור אמיתי. הרשי לי להסב לתשומת ליבך שבצידי האף הטקסטורה נמרחת (הגיוני כי האף מאד בולט ונמצא בזווית קטנה יחסית ל"פרוז´קטור" הטקסטורה). זהו. ובעיקר אהבתי את הפרצוף. מי זאת?!
 
תוספת קטנה

אגב: ממש אהבתי את העור שעשית לה, הוא ממש דומה (באופן מוקצן כמובן) לעור של חברה שלי, גם היא לבנה ורדרדה כזאת. למען האמת, אני עוד מעט אתחיל למדל אותה (כבר יש לי תמונות רפרנס שלה מכף רגל ועד ראש), אז נראה איך אני אסתדר עם הטקסטורות... מעריץ אותך על ההתקדמות המהירה! מתי יש לך זמן לכל זה?!
 

Kman3D

New member
מאוד יפה!!!!!!

לדעתי יצאה לך דמות מאוד מוצלחת, ולא בהכרח מהבחינה הטכנית (וגם מבחינה טכנית) , אלה שלדמות יש אשיות! וזה אחד הדברים החשובים בתחום! מבחינה טכנית אולי הייתי משנה את קצוות האוזניים, לא הייתי עושה אותם חדים כל-כך! (בדרך כלל בטבע אין פינות ממש ממש חדות, ובמיוחד שזה לא שן או עצם, אלה קצה עור...)
 

DragonLore

New member
אישית

נראה לי פיצוץ...למרות שיש עוד כמה שינויים ממש מינימליים, יצא לך באמת מדהים. הסטייל טוב, טופולוגיה איכותית, טיקסטור גזעי...ואהבתי גם את הדמות ועיצוב. בקשר לאוזניים, אהבתי איך הכל מתחבר, זה ממש שונה ומרענן, הקצוות באוזניים קצת מוזרות, אבל גם שינוי נחמד! בקשר לאור: http://www.3drender.com/light/3point.html http://www.3dlight.com/page-lighting.htm באמת עבודה יוצאת מן הכלל לדעתי ננהננה!
 

ננהננה

New member
:) איזה כיף! תודה

פושע מחשבתי, שמחה שאהבת. ה uvw היא כדורית. את הטקסטורה לא לקחתי מצילומים, את הכל עשיתי עם פוטושופ והנה הסבר קצר: המפות שיש שם הם ברזולוציה של 2000X2000 ובהתחלה את מפת הצבע הבסיסית עשיתי עם deep paint. אחר כך את המפה הזאת פתחתי בפוטושופ (ביחד עם הפריסה שהוצאתי עם texporter) ועשיתי כל מיני החלקות ושינויי גוונים ופירוט יותר עדין. עבדתי גם באופן ספציפי על כל אחד מהצ´אנלים בשביל להפוך איזורים מסויימים לפחות צהובים למשל. עד שהגעתי לגוונים טובים שמשתלבים. את הנמשים עשיתי עם נויז בפוטושופ (יש שלוש שכבות שונות של נמשים בגדלים, גוון ופיזור שונה). בהתחלה עשיתי נויז על שכבה חדשה לדמרי, מחקתי מהשכבה את הגוונים הבהירים יותר ושיחקתי עם זה עד שהיה לי מה שנראה כמו פיזור נכון. אחר כך שיחקתי עם הצבע ועם ה blending עד שהשתלב טוב. לקחתי חלק מהשכבה הזאת והעתקתי לשכבה חדשה, עשיתי לזה scale והגדלתי עד שזה היה נראה מתאים. שוב משחק עם הגוונים והבלנדינג. ושכבת הנויז האחרונה (שזה הנמשים הגדולים יותר) אותו דבר. הגדלתי בשכבה חדשה, מחקתי את רובם והשארתי בפיזור שהיה נראה לי מתאים ושיחקתי עם הגוונים. עד כאן למפת צבע. המפה של ה diffuse וה gloss התחלתי אותה גם ב deep paint, אבל עבדתי עליה בתור ערוץ צבע (שכבה שניה של ערוץ צבע) כשהיא רק על הגוונים האפורים. ככה יותר קל לי לעשות מעברים רכים. בפוטושופ עשיתי תיקונים עדינים ומשחק עם הקונטרסט והבהירות. המפה של הבאמפ (שהיא רק בהתחלה ממש) השתמשתי בשכבת הנויז הראשונה (העדינה ביותר, שצבועה בגוון ורוד) השתמשתי בה בשביל לתת קצת באמפ באף וטיפה בלחיים. אבל המפת באמפ עוד לא גמור בכלל. אני צריכה לעשות את כל הקימטוטים הקטנים ואני אתחיל כשהלוח הגראפי יחזור אלי. זהו בקוים כללים. אבל מה שנראה לי חשוב לציין בקשר לעור הוא שיש לו מפת פולאוף אור/צל בtranslucency ככה שהאיזורים המוארים הם כחלחלים והאיזורים המוצלים הם כתומים-אדומים. זה נותן לו את הזוהר האדום הזה של ה sub surface scattering ואת הזוהר הכחול של התאורה על פני השטח. אני חושבת שזהו. יש לך ראיה חדה :) לא שמתי לב בכלל שהטקסטורה נמרחת ואני אתקן את זה. תודה. ומי זאת הפרצוף?... אחי אמר שהוא דומה לגולדה מאיר (?!?) אין לי מושג לגבי עולם האסוציאציות שלו אבל בעיני הוא פשוט מין יצור שעושה לצחוק. תודה על ההערכה ושיהיה לך בהצלחה עם המודל של חברה שלך. Kman3D, תודה רבה :) כן אני מסכימה איתך וחושבת שהאופי וההבעה של הדמות או התמונה היא הדבר החשוב ביותר בסופו של דבר. רק רוצה לומר שזאת כל המטרה בטכניקה טובה - שתוכל להעביר בצורה הטובה ביותר את האווירה שרצית. ואני מקווה להמשיך ולהשתפר בעניין הזה בשביל שההבעה תשתפר. dragomlore, תודה :) תוכל לציין אולי מהם השינויים המינימליים המתבקשים לפי דעתך? ותודה גם לאריה ול dragon tongue. ננה
 

טל33

New member
תנסי לעשות את הטקסטורה הפוך

ממה שאת רגילה - תעשי קודם את ה BUMP - תמלאי את השטח ב אפור.אח"כ תקחי את ה DODGE TOOL בקוטר של 3-4 פיקסלים ו 40% EXPOSURE.תציירי את כל הקמטים.קחי את ה BURN TOOL בערך ב 20% EXPOSURE ותמלאי בין הקווים הבהירים. אחרי שסיימת תוסיפי LAYER חדש ב OVERLAY ותשימי בו את מפת הצבע. מה שקורה הוא שישר מפת הצבע משתנה בהתאם ל BUMP -כל מקום שיש בו חריץ יהיה כהה יותר ובליטה תהיה בהירה יותר. תשמרי את LAYER הBUMP בנפרד ואת ה BUMP וה COLOR יחד כ COLOR MAP. אין לי זמן כרגע להיכנס לבסיס של ה BUMP שאותו לא רשמתי ולמפות DIFFUSE ו SPECULAR אבל אם תרצי אני ארחיב.
 

domnin

New member
פשוט וקל. יופי של הסבר לגבי BUMP

אל תתבייש להרחיב הלאה. יש פה אסירי תודה עך כל אינפורמציה.
 

DragonLore

New member
מדהים!

נהניתי לקרוא את המדריך המקוצר שלך לטקסטור! מעניין באמת השיטה שלך ואיך עשית את זה. אני הסתכלתי מספר פעמים נוספות, והוא באמת נראה אחלה! מוזר לי מאוד מאוד שהשתמשת בUVW כדורי אבל...יש מצב שתוכלי אולי להעלות אותו? "המפה של ה diffuse וה-gloss...כשהיא רק על הגוונים האפורים...תיקונים עדינים ומשחק עם הקונטרסט והבהירות." - מסקרן שהשתמשת בטכניקה של CHANNELS להכין את GLOSS...הלוואי שהיה לי את הטויטוריאל של המעיל עור הזה שוב...הוא מכין את ה-SPEC וGLOSS ע"י הפיכת התמונה לBLACK AND WHITE ואז במשחק עם ה-LEVELS וכו`...אז מוזר לי שעשית תכל´ס אותו הדבר בצורה שונה...מכיוון שהצורה הזו מאפשרת יותר אפשרויות...רק דעה, כמובן. זהו, זה משהיה חסר לי ולא הבנתי, את הזוהר (הפנימי?) הבלתי מוסבר. מפת פולאוף אור/צל ב-translucency: ממש מסקרן, למדתי משהו חדש! D: שינויים מינימלים...לפי סדר חשיבות, הראשון הוא לטעמי, האחרון רלוונטי. - אולי ריסים. - נקבוביות קצת יותר נראיות לעין באף. - נקודות חן, או טיקסטור לשפתיים...כמו קונטור כהה. - מפת באמפ יותר טובה, קמטים מסביב לעיניים. - חדות מבנה הצוואר שלו...קנה הנשימה וכו´. - הסוודר. כמו שאמרתי, דברים מינימליים מאוד. אני מצפה בהתרגשות לעידכון
 
למעלה