עדכון לגבי תמיכה לנתבי netgear

rokey33

New member
עדכון לגבי תמיכה לנתבי netgear

שלום לחברי הפורום, 1-חברת אודם אלקטרוניקה היא היבואנית של מוצרי החברה האמריקאית(נטגיר) וגם נותנת תמיכה,לכן תוכלו למצוא קבצי תמיכה בעברית לנתבים שונים ומתאמי רשת וכן קישור לדרייברים לויטסה(למתאמי רשת כמובן): http://www.odemnet.co.il/?CategoryID=636 2-כרגע בארץ נמכר הנתב wg614 בורסית חומרה V9 שאמור לתמוך בחיבור לכבלים דרך חייגן pptp(כמו שאחיו הקודמים בורסיות חומרה מv5 עד v7).שלחתי לחברה מייל בעניין וכאשר אקבל תשובה אעדכן בהתאם. כמו כן,שלחתי גם שאלה לתמיכה שלהם בכבלים לגבי הנתבים שלהם אשר תומכים בתקן N. המשך יום טוב.
 

ranzz

New member
קטנוניות

אודם אלקטרוניקה ואודם תקשורת הן חברות שונות, הלינק שנתת (odemnet) הוא אכן לאודם תקשורת.
חברה מצויינת עם אחלה אנשים, אחלה תמיכה ואחלה מוצרים. הם גם יבואנים של Buffalo, אבל בעיקר מוצרי NAS ולא תקשורת מכיוון שהם יותר דוחפים את נטגיר. בנוגע לתמיכת כבלים, לא הבנתי בדיוק מה שאלת אותם..? הם מציינים על הקופסא או בעלון מצורף (לא זוכר בדיוק איפה) שלקוחות כבלים צריכים לבקש מהספק שלהם חיבור ללא חייגן מכיוון שלא קיימת תמיכה ב L2TP...
 

rokey33

New member
זה מה שקורה שאתה הנדסאי אלקטרוניקה :}

אכן התכוונתי לאודם תקשורת. זהו שאכן על המוצרים מצורף עלון או רשום במדבקה שלכבלים צריך חיבור ללא חייגן. בפועל אפשרי להתחבר לכבלים דרך חייגן pptp עם איפי דינאמי במוצרי נטגיר--אז שאלתי אותם אם גם בורסיה V9 מדגם wg614 זה נמשך ונתמך ובנתבים היותר חדשים שמבוססים על תקן N שלהם.
 

ranzz

New member
אה, אוקי

אני מתאר לעצמי שכן כי PPTP הוא PPTP, אין הבדלים ביישום בין המוצרים השונים (כמו ב L2TP)... אני הצלחתי גם ב WPN824...
 

rokey33

New member
סבבה.

עדין עדיף תשובה רשמית ליתר בטחון :} שבת שלום. אגב--מפאת חוסר זמן אנני כמעט נמצא בפורום..אבל אני שם לב שאתה עוזר פה די הרבה..אז כל הכבוד וישר כח!.
 

ranzz

New member
../images/Emo45.gifתשובה רשמית תמיד עדיפה...

והאמת הייתי רוצה לראות את מוצרי נטגיר ביותר מקומות, במקום מדפים שלמים מלאים במוצרי סוג ב' (TRENDNET / SWEEX) בכל מיני חנויות ציוד משרדי ומחשבים. תודה, ולצערי הבעיה שלי הפוכה - יותר מדי זמן פנוי
שבת סבבה.
 

rokey33

New member
עדכון נוסף בנושא!!!

קיבלתי תשובה מהתמיכה של היבואן אודם: 1-דגם wgr614 ורסית חומרה V5 ועד V9 שהוא שהיא הכי חדשה..תומכים בחיבור לכבלים דרך חייגן pptp. 2-ש שני מכשירים עיקרים בתקן N הנ"ל wnr854t wnr834b Wnr854t אינו תומך כבלים עדיין אבל זה בטיפול ע"י נטגיר. Wnr834b הינו תומך בכבלים ועובד באותה תצורה כמו wgr614 רק בתקן N ההבדל העיקרי בין השניים הוא wnr854t הינו 4 פורטים שעובדים 10/100/1000 לעומת wnr834b שעובדים 10/100 mbps. צי'ף, אפשר להוסיף את הלינק הזה למאמר באתר או להעלות את השרשור לטאג.. ROKEY33.
 
למעלה