עדכון לגבי הגרדיאן

sweetguy1

New member
עדכון לגבי הגרדיאן

דיברתי היום עם שמשון האגנטק (הוא זה שיהיה בדוכן שלהם מחר בתערוכה) והוא אמר לי שהמכשיר עולה 14200 ש"ח אבל זו לא הבעיה הכי גדולה כאן. אם משתמשים בזה כל הזמן אז כל 3 ימים בערך צריכים להחליף ערכה שעולה 72 דולר!, בקיצור עלות חודשית היא בסביבות ה2700 ש"ח (איזה באסה). הוא אמר לי שמחר בתערוכה יהיו לו יותר פרטים ושעדיין הוא לא יודע מתי ואם זה ייכנס לסל. מחר אדבר איתו בתערוכה שוב ונראה מה הוא אומר.
 

יעלי ר

New member
עוד בעיה בגרדיאן

מלבד העלות הגבוהה, מי שמשתמש במשאבה אז כבר יש לו משהו שמחובר לגוף שלו כל הזמן ככה שלהוסיף מכשיר נוסף שיהיה עלי כל הזמן ממש לא נראה לי לענין, גם ככה אני שוברת את הראש הרבה פעמים איפה להכניס את הסט של המשאבה אז לחשוב על מקום נוסף?!
כשיצליחו לחבר את שני המכשירים יחד אני הראשונה שארצה את המכשיר המשולב אבל שני מכשירים מחוברים לי לגוף זה כבר נשמע לי מוגזם... אבל תודה רבה על העידכון בכל מקרה!
 

אחא

New member
טעות היא בידיך,

בעוד זמן לא רב (כמה שבועות לדיברי הנציגת שרות) המשאבה עצמה תקבל ערכים אבל מסט שונה, א"כ הבעיה היא לא עם שני מכשירים אלא עם שני סטים.
 

יעלי ר

New member
זו היא לא ממש טעות

כתבתי במפורש שהבעיה היא החיבור של הסטים לגוף, וחוץ מזה דובר כאן על מכשיר הגרדיאן שהוא מכשיר נפרד מהמשאבה, ולמיטב הבנתי עדיין אין משאבה המשמשת גם כסנסור ומתחברת עם סט נפרד... על איזו משאבה דיברת? של איזו חברה?
 

אחא

New member
במשאבה 512 של מנימד

בקרוב מאד יהיה אפשר להיסתפק בשידרוג תוכנה בלבד שתעלה 1000$ (כך אמרה לי הנציגה). זוהי הוצאה גדולה אך חד פעמית ההיתמודדות היא עם הסטים כספית ומקומית כדבריך
 
מתי היא קיבלה את ה-508?

משאבה כזו אמורה להיות מוחלפת בין 4-6 מרכישתה בהתאם לקופ"ח ומקום המגורים.
 
למעלה