עדכון חתולה+ צריכה עצה בדחיפות

גן חיות

New member
עדכון חתולה+ צריכה עצה בדחיפות

כזכור החתולה היא חתולת רחוב שנדרסה ביום חמישי בבוקר. חשבנו שיש פגיעה מוחית. כנראה(לא בטוח) שאין. חשבנו גם שיש שבר באגן. אתמול והיום לא אכלה. כאשר באתי לפני כמה דקות לנסות לנקות את המנשא גיליתי אותה יושבת מצונפת בקצה הרחוק. באמצע יש עובר. ברור שעברה הפלה. אין לזה צורה של גור. השאלה מה אני עושה עכשו????? בבוקר אתקשר לווט. אבל בינתיים?? מישהו יודע?? לזכור בבקשה שהיא לא נותנת להתקרב או להכניס יד או לגעת בה.
 
כרגע את לא צריכה לעשות כלום

רק להניח לה לנפשה. כדאי לעקר אותה ברגע שנראה שהיא מתייצבת, ואם נראה שהיא מתדרדרת, אז לשקול עיקור חרום. יכול להיות שיש לה עוד המשך ברחם, ואם החלה הפלה ומשהו ישאר שם - זה יכול להרוג אותה.
 

גן חיות

New member
ועוד שאלה

היא נדרסה ביום חמישי. חמישי ושישי היא לא אכלה. שבת כן. ממוצ"ש לא. גם עכשו לא. מה לעשות??
 
כדי לקחת אותה בבוקר לוטרינר

לבדוק אם יש עוד גורים בבטן - כי כמו שד"ר ארז ציין אם יש עוד והיא לא תצליח להוציא אותם בגלל אפיסת כוחות\כאבים היא עלולה למות מהזיהום שיתפתח לה בבטן. כמו כן זה שהיא לא אכלה אכן מדאיג ביותר. אני לא יודעת לגבי תהליך ההמלטה בחתולות מבחינת אוכל, אני יודעת שאצל כלבות הן צמות 24 שעות לפני ההמלטה ומרגע יציאת הגור הראשון חוזר להן התאבון בצורה רבה. ואפשר ורצוי לתת להן לאכול תוך כדי ההמלטה. אני ממליצה שתשימי לה משהו מפתה וריחני (אני מניחה שעשית את זה..) כלי נקי עם אוכל טרי - מה שהיא רוצה רק שתאכל.. מחר חובה לקחת אותה לוטרינר - היא חייבת בדיקה. היא שותה ? אם היא לא שותה היא חייבת לפחות נוזלים בתור התחלה. בהצלחה וכל הכבוד לך
מחזיקה לה אצבעות.
 
אם היא מספיק יציבה כדי להיות מנותחת

אז אולי לחכות עם האוכל. כי כדי להכנס לניתוח היא צריכה להיות בצום של 8 שעות.
 
למעלה