עדכון דרומי

fireman

New member
עדכון דרומי

כפי שכבר דווח מספר פעמים בנוגע לפרוייקט שדרוג הכביש העוקף של העיר באר שבע ניכרות עבודות בשטח באופן בולט באזור צומת חטיבת הנגב שבקרוב תהפוך למחלף. משני צידי הכביש ניתן כבר לראות באופן בולט מאוד את סוללות העפר המוקמות משני צידי הכביש לצורך התחברות לגשר, בכביש עצמו הוסתה התנועה לכיוון השוליים ותחמו אזור במרכז הכביש לצורך הקמת עמודי הגשר. תמונות נכון לעכשיו אין לי אבל אני מבטיח להביא כמה בקרוב (ברגע שאני אבין איך אפשר לברוח מהתנועה שם ולהחנות את האוטו בשביל לצלם).
 

hag70

New member
אם כבר העלת עדכון דרומי../images/Emo13.gif

מה בדיוק עושים בכביש העוקף בין צומת גורל לצומת תל שבע? (כביש 40 כמובן). השלט אומר רק כביש 40 עוקף באר שבע (או משהו כזה). אין שום הסבר על השלט עצמו, וזה נראה קצת מוזר כי הכביש כבר קיים בעצם. מרחיבים אותו?
 

fireman

New member
זה בעצם אותו פרוייקט

כן, מרחיבים את הכביש לשני נתיבים לכל כיוון.
 

fireman

New member
זה יחסית כביש חדש

אז אפשר לומר שהם לא חיכו יותר מידי.... לצערנו ההרחבה הזו לא באה בגלל ההרוגים אלא בגלל העומסים של התנועה. הרי במדינה שלנו במילא ההרוגים הם בסה"כ מספר חסר משמעות....לראיה עשרות כבישים אדומים שלא נעשה איתם כלום.
 

עוזי ק

New member
אפשר להרחיב

את הדיווח. העבודות התחילו פחות או יותר במקביל על כל הקטעים והמחלפים מצומת גורל ועד לצומת אוהלים. העבודות כוללות הרחבת מעבירי מים ופריצות בגבעות גורל, עבודה על המחלפים בתל שבע וצומת שרה. המדהים בכביש הזה שהוא נפתח בסך הכל לפני כשש שנים, איך לא הכינו מראש פריצות, חיתוכי גבעות, גשרים ומעבירי מים ברוחב מספיק להרחבת הכביש.
 

fireman

New member
מה עשו בצומת שרה?

מלבד ביצוע ההסבה של הכביש משימוש בינעירוני לשימוש עירוני בקטע שבין צומת שרה לדרך אילת לצורך העברת האחריות על קטע הכביש מהרשות הלאומית לדרכים לעירית באר שבע לא הבחנתי בעבודות הנוגעות למחלוף הצומת (הפעם האחרונה שעברתי שם הייתה לפני כשלושה שבועות)
 

עוזי ק

New member
התחילו להרים רמפות

ממערב לצות הקיים. גם ליד צומת אוהלים התחילו לעבוד על הרחבת מעביר המים.
 

fireman

New member
נראה לי שבקרוב יהיה סיור לאורך

התוואי.... פרוייקט על קטע קטן עם המון אקשן.....באזור הדרום, זו בהחלט אטרקציה מעניינת.
 
למעלה