עדכון בקשר לכתבה

pulse11

New member
בקשר לעמוד הימני

נראה שלא ננקטו שום פעולות בקשר לתגובות קודמות. הטיפוגרפיה המבולגנת בצד ימין (קינג דיוויד... ג'יזס וכו') מאכזבת ומאד רועשת. מוסיפה היא בטח שלא, והייתי אפילו מעדיף לראות בלוק מיושר ופשוט בלי התחכמויות, כיון שבדרך ההתחכמות לא הושג כלום.
 

Yaronimus 9to5

New member
צר לי שאיכזבתי אותך :)

לא נורא, מכל טעות לומדים. תודה לכולכם, עזרתם מאוד!
 

yoav aloni

New member
הערות שלי

הייתי מעביר את הציטוט לחלק התחתון בין הטקסטים והופך את כל החלק התחתון לחלק טקסטואלי ואת החלק העליון לתמונות. עכשיו שמתי לב שהבעיה היחידה עם הדרופ קאפס זה שהשתמשת בקאפס רגיל (אפר קייס לטרס) במקום בסמול קאפס (אותו דבר רק עם גובה של הלוור קייס לטרס). צירפתי דוגמא.
 

littlemexican

New member
הפונט

של הכותרת והטקסטים המבולגנים מצד ימין לא טוב לדעתי המשחק עם הטקסט,לא הייתי אומר מאכזב הרי לא בניתי עליך שתסדר לי את אחותך,אבל כן יש מה לסדר שם,וזה נראה לא טוב בגלל שהחללים לא אחידים בין הטקסטים ואלה שהפונט יוצר לא מתאימים כלכך לגישה,לא כלכך טוב הבלוק טקסט מצד שמאל,שכבר מהתחלה מחולק לפיסקאות,הייתי גם דואג ליותר מרחב בין הטקסט/תמונה למספרי עמוד זה קצת לוחץ. בגדול,לאן שהכל מסתכם, תמצא קומפוזציות יותר טובות,כולל פונט לדעתי.
 

jongler1

New member
מסכים עם הנאמר

הבדלי הגבהים בין התמונות (הגדולה ושל הגושי מלח) ממש צורם לעין הייתי הולך על ההצעה של Yoav הפעם החלק הכי לא מוצלח הוא הטיפוגרפיה, גרמה לי לזנק מהכסא וממש להתקרב למסך :) המשחק עם המילים, ההצמדות...לא ממש עובד. ולא מדבר עם שאר הכפולה אני מקווה שאולי זה יעזור קצת...
 
למעלה