עדכון בעניין הכלבה המשוטטת

sunrize1

New member
עדכון בעניין הכלבה המשוטטת

שוחחתי עם אבי קוזי הערב,סיפרתי לו עליה ולדעתו צריך להמתין שהיא תמליט ואז,למצוא את המקום מסתור שלה ושל הגורים. אני חושבת וגם אמרתי לו,שעדיף וכדאי ללכוד אותה לפני ההמלטה,כי בינתיים היא מסתובבת בסביבה, אבל אחרי ההמלטה מי יודע איפה היא תסתתר עם הגורים ואז,לא אדע לחפש אותה. מה עוד,שהגורים המסכנים שיוולדו לה יהיו בסכנה בגלל החלאות שנהנים להתעלל בבע'ח ומה יעלה בגורלם כשכל העמותות ממילא מלאות בכלבים וגורים נטושים?... הוא ייעץ לי לרכוש את אמונה,להניח לה אוכל ומים במקום קבוע ולהתרחק. את זה אני עושה כמעט שלושה שבועות,אבל היא בורחת. מי שאוכל ושותה הם החתולים וכלבים אחרים. לגביי תשלום עבור לכידתה - הוא אמר שיארגן משהו שלא נצטרך לשלם או שנשלם סכום סמלי,שזה מעודד מאוד. אבל,הבעייה היא איך אצליח לרכוש את אמונה כשהיא כל הזמן במרוצה,כמו חיית פרא שבורחת מבני אדם . אני כ'כ רוצה להציל אותה
 

elin86

New member
איזו עצה גרועה!

הכלבה בסהכ הכל שבוע מייחום עד כמה שאני מבינה כך שיש לך כ60 יום לפנייך ללכוד ולעקר אותה.. ממש לא הייתי מחכה שתמליט.. איזה מן דבר זה? תראי, היה לנו ניסיון כזה עם פרילי שברחה מהכלביה וחיפשנו המון זמן. ככל שהכלבה הרגישה שהיא במצוד ורוצים לתפוס אותה היא ברחה יותר מהר ונעלמה.. היינו במצוד הזה כחודשיים.. ברגע שהבנו שזה המצב הפסקנו לנסות לתפוס אותה ורק הנחנו אוכל במקומות שידענו שהיא נמצאת בהם.. בסוף היא מצאה את חברתה של איזו סבתא חמודה שכנראה הרגישה שהיא לא תנסה לתפוס אותה בשלב הזה היתה כבר רגועה יותר ותפסנו אותה.. אל תנסי לתפוס אותה ולא לקרוא לה.. שימי אוכל ותתרחקי, אל תצרי אפילו קשר עין..
 

sunrize1

New member
אכן,היא רק בתחילת ההריון

ואני דואגת מה יהיה איתה בחודשיים הללו ואם בכלל תשרוד את הלילות ,הקור וגשמים שעוד צפויים,שלא לדבר על הרעב והתעללות של התושבים. אני כבר לא מנסה להתקרב אליה,בהתחלה באמת ניסיתי כי רציתי גם לראות אם היא פצועה או אולי כואב לה משהו,אבל עכשיו אני רק צופה בה מרחוק. את האוכל שאני משאירה לה,אוכלים החתולים (אתמול המסכנונת עברה בטעות ובלי לשים לב כנראה ליד חתול עצבני והוא דפק לה שריטה עד שהיא ממש צרחה
) . קשה לי להאמין שמתישהו בחודשים הקרובים היא תסכים להתקרב לקערה ולאכול,היא נראית כ'כ מפוחדת ותמיד נראית בורחת..
 
אם היא בתחילת הריון כדאי לפעול

שוב לנסות לברר על אפשרות של חץ הרדמה . זה גם יכול להיות בעיתי בגלל הסביבה שבה היא נמצאת.
 

sunrize1

New member
דיברנו על חץ הרדמה

הוא אמר שהוא יכול להשתמש בזה (מוזר,כי הלוכד מהעירייה אמר לי שלהם אסור) אבל היא חייבת לעמוד במקום אחד ולא להיות במנוסה,אחרת החץ יפגע במטרה אחרת.
 
לדעתי אבי צודק

כדאי להמתין . גם אחרי המלטה לא יהיה פשוט ויכול להיות שהפיתרון היחיד זה חץ הרדמה . יכול להיות שלאבי יש , או אולי בעיריה. בכול מקרה לאבי יש הרבה ניסיון וכדאי להקשיב לו.
 

elin86

New member
למה לחכות שתמליט?

אחרי זה יהיה צריך למצוא סידור גם לכלבה וגם לגורים? בשביל מה להמתין לזה בכלל??? הגורים האלו מיותרים בכל קנה מידה.. בשביל מה?
 

pandidi

New member
למה? לעקר ועוד איך!!!!!

אבי קוזי מטמטם אותי עם המנטרות שלו. לא מעקר בהריון. יופי. אבל אחר כך אנחנו תקועים על גורים ואוכלים את כל החרא שמסביב. לעקר לעקר לעקר לעקר! מעדיפה ליהות המפלצת שמעקרת נקבות בהריון מאשר המפלצת שמקבלת טלפון ביום חמישי וצריכה להחליט איזה כלב בא ליום אימוץ ואיזה כלב מת.
 

sunrize1

New member
תראי,לי הוא לא אמר כלום על זה

ולא ידעתי שהוא מתנגד לעיקור בהריון. הוא אמר רק שיהיה קל יותר ללכוד אותה אם יהיו גורים,אבל הסברתי לו שאני מבקשת לבצע את הלכידה לפני ההמלטה,בשביל מה לתת לה להמליט עוד גורים שישוטטו ברחובות ואח'כ נצטרך לדאוג גם איך להציל אותם?..
 

גניפר14

New member
תשמעי . אם תהיה עם כלב אחר

כלב רגוע אז היא תבוא כך אני עשיתי הייתי מביאה את הכלבה שלי ואז הם רואים שאת מטפלת בכלבה כביכול שהכלבה שלך לא מפחדת ממך אז גם היא לא תפחד השאלה אם יש לך כלב או כלבה בשביל זה.? לפי דעתי אין לחכות עד להמלטה כמו שאמרת לא תמציאי אותם כי היא תחביא את הגורים .
 

sunrize1

New member
היא מפחדת מהכלבה שלי


כלב אחר אין לי,אבל הכלבה שלי קטנה (פינצ'רית) ופחדנית בעצמה ובכל זאת,ההיא מפחדת ממנה. גם אני בדעה שכאשר תמליט היא תחביא את הגורים,או שיספיקו לגנוב אותם ולהתעלל בהם,גם זאת אפשרות..
 

sunrize1

New member
איזור חדרה

אבי אמר שכנראה יסדר משהו שנשלם סכום סמלי, בהחלט יפה מצידו. מצד שני,הוא צדק כשאמר שהוא יגיע מתל אביב,שזה מרחק לא קטן ולכן אם יגיע,הוא צריך לדעת שהכלבה נמצאת במקום והיא לא בורחת.
 
יפה ממש שהציע לעזור באופן סמלי !!

וטוב שצלצלת :) מעניין למה הוא הציע את מה שהציע רק לאחרי המלטה , אני בטוחה שהוא מבין מה הבעייתיות בעוד שגר זרוק בחורף ומן הסתם ישנה סיבה לקושי ללכוד אותה עכשיו , מעניין וחבל שאין לי תשובה .. אל תתייאשי , ותעדכני .. לצערי אני לא רואה דרך בה אני יכולה לעזור בינתיים אבל אני מציעה שתמשיכי אם את עומדת בזה , לתת לה לראות ולהריח אותך גם אם מרחוק .. אולי תנסי להיות סטטית ונמוכה , לשבת על הדשא מבלי ליצור קשר עין .. אני מחזיקה אצבעות ומצטערת שכרגע אין לי איך לעזור ..
 
לא משנה באיזה שלב של העיבור?

מדוע? מה לדעתו יש לעשות עם הגורים לכשיוולדו? מעבר לעובדה שהרבה פעמים ההריון מאד מחליש ומסכן את האם ולא מעט פעמים מומלטים גורים מתים או בעלי מום שמתים אחרי ההמלטה אם ההריון צעיר זו הזדמנות למנוע נזק וכאב רב עוד יותר ממה שכבר יש,לא ככה?
 

elin86

New member
אין מקום לעקרון הזה כאן!

במיוחד במצב של היריון ככ התחלתי
 
למעלה