עדי, שאלה קטנה בקשר ליום העצמאות

w h a t e v e r

New member
עדי, שאלה קטנה בקשר ליום העצמאות

מי מופיע מחר ב JCC ב TENAFLY? האם להקת הנח"ל? איזה עוד חגיגות טובות יש באיזורנו (NJ)? צריך לקנות כרטיסים קודם? תודה!
 
האמת, כל מה שאני יודעת זה מחלב ודבש

תנסי לבדוק בגליון האחרון www.chalav.com, ההופעה היא של להקת הנח"ל, את זה אני זוכרת. יש טקס יום הזכרון של הקונסוליה, ויש אירועים ב-JCC בWAYNE וגם בזה שב-PALISADES (טנפליי). אם את יודעת משהו יותר מזה, אני אשמח לשמוע
 
למעלה