עדי , השיר הבא מוקדש לך!!! ../images/Emo24.gif
אחרי הכל את שיר, לא עוד בשר ודם, לא עוד אשה חיה, אבל את שיר קיים. והוא עטוף מילים, מילים ומנגינה, וקצב מסוים, אחרי הכול את שיר קיים. אז לפעמים כשקר לי, בשקט מתיישב איתך, ושר בלי מילים, אני שר לי, אחרי הכל את שיר נכתב. כל המילים שאת לחשת בי, כל המילים שאת לחשת, הן שיר עכשיו, אוהבת ועוד מה, שחשת בי, מילים, מילים, בשיר ניכתב. אני קרוב בשיר, כמו הנשימה, באהבה נפתח ונסיים במה? ונסיים במי? אולי בך, אולי בי, אולי בלי מילים אחרי הכל את שיר שלי. ולעולם אל תשכחי לחייך!!
אחרי הכל את שיר, לא עוד בשר ודם, לא עוד אשה חיה, אבל את שיר קיים. והוא עטוף מילים, מילים ומנגינה, וקצב מסוים, אחרי הכול את שיר קיים. אז לפעמים כשקר לי, בשקט מתיישב איתך, ושר בלי מילים, אני שר לי, אחרי הכל את שיר נכתב. כל המילים שאת לחשת בי, כל המילים שאת לחשת, הן שיר עכשיו, אוהבת ועוד מה, שחשת בי, מילים, מילים, בשיר ניכתב. אני קרוב בשיר, כמו הנשימה, באהבה נפתח ונסיים במה? ונסיים במי? אולי בך, אולי בי, אולי בלי מילים אחרי הכל את שיר שלי. ולעולם אל תשכחי לחייך!!