עדי , השיר הבא מוקדש לך!!!

gaya123

New member
עדי , השיר הבא מוקדש לך!!! ../images/Emo24.gif

אחרי הכל את שיר, לא עוד בשר ודם, לא עוד אשה חיה, אבל את שיר קיים. והוא עטוף מילים, מילים ומנגינה, וקצב מסוים, אחרי הכול את שיר קיים. אז לפעמים כשקר לי, בשקט מתיישב איתך, ושר בלי מילים, אני שר לי, אחרי הכל את שיר נכתב. כל המילים שאת לחשת בי, כל המילים שאת לחשת, הן שיר עכשיו, אוהבת ועוד מה, שחשת בי, מילים, מילים, בשיר ניכתב. אני קרוב בשיר, כמו הנשימה, באהבה נפתח ונסיים במה? ונסיים במי? אולי בך, אולי בי, אולי בלי מילים אחרי הכל את שיר שלי. ולעולם אל תשכחי לחייך!!
 
../images/Emo51.gifאלה את../images/Emo47.gif../images/Emo24.gifממני אליך

ושמחתי מאוד לדבר איתך ב
מקוה שניפגש בקרוב ומאוד התרגשתי לקרוא את השיר אחרי הכל
מתוקה שלי!!! חבר´ה יש לכם ד´ש מענבל...יש לה בעיה במחשב היא לא יכולה לכתוב כאן... היא מקוןה שזה יסתדר לה בקרוב... לילה טוב חבר´ה......
 
אחד משירי האהבה הגדולים ביותר../images/Emo70.gif

אני יודע שכבר סיפרתי את זה כאן, אבל יש פה הרבה חבר´ה חדשים והשיר פשוט החזיר אותי שוב לאותו רגע, לכן אחזור על הסיפור (אני יודע שלפחות אחד ממנהלי הפורום - רמז: הוא ממין זכר
- לא שמע את הסיפור...): את השיר הזה שמתי מתחת לחופה בחתונתי, וזה היה בהפתעה לאשתי (רק הדי.ג´יי ידע ולא אף אחד אחר
). תוך כדי שהשיר התנגן, כשכולם כבר חשבו שאני הולך לשיר לה אותו (ממש ממש לא עשיתי את זה, וטוב שכך
) - קראתי לה שיר שחיברתי עבורה. טוב, אני תיכף מתחיל לבכות...
ארנון
 
למעלה