"עדיף לי עצב עמוק מחיוך מזויף.."
לפעמים אני רוצה לשכוח מכל מה שהיה ולא לכתוב יותר לעולם כל המילים שלי נמוגות באויר כלא היו נמחות ונמחקות כחוף אשר גל שטף את חופיו המילים שלי לא חרוטות עמוק בסלע לא נעוצות בתוך לוח שעם המילים שלי עפות ברוח לארבעת רוחות השמיים מתפזרות כלא היו כל אות נישאת על כנפיים ועפה הרחק מכאן לארצות החום לפעמים אני רוצה למחוק את כל מה שהיה וגם את מה שכבר לא יהיה ככה לא יהיו יותר זכרונות, לא יהיו יותר מחשבות זה מוזר, אתם יודעים תמיד אני כותבת רק שרע לי, רק שכואב המילים שלי תמיד מדברות על פחד, וצער, ורק מזילות דמעה פעם מישהו אמר לי שיש לי מילים מתוקות שהוא רק יונק אותם לתוך נשמתו ומרגיש שבע אבל המילים שלי כלל לא מתוקות, המילים שלי מלאות מלוח כשכותבים חושבים שזה נגמר, ובעצם הכל כ"כ הרבה ממשיך הלאה וזה תמיד ישאר אי אפשר לשרוף את מילותיי הם לעולם לא יתפוגגו אף פעם לא כותבת שגם טוב, אף פעם לא כותבת כששמח כל זכרונותיי ישארו כאבים ופחד-כל מילותיי עצובות עצב ממלא את העבר שהיה בעצם מלא כ"כ באושר כי כל הזיכרון שלי נצור באותיות והאותיות שלי האותיות שלי שחורות. [14.1.03]
לפעמים אני רוצה לשכוח מכל מה שהיה ולא לכתוב יותר לעולם כל המילים שלי נמוגות באויר כלא היו נמחות ונמחקות כחוף אשר גל שטף את חופיו המילים שלי לא חרוטות עמוק בסלע לא נעוצות בתוך לוח שעם המילים שלי עפות ברוח לארבעת רוחות השמיים מתפזרות כלא היו כל אות נישאת על כנפיים ועפה הרחק מכאן לארצות החום לפעמים אני רוצה למחוק את כל מה שהיה וגם את מה שכבר לא יהיה ככה לא יהיו יותר זכרונות, לא יהיו יותר מחשבות זה מוזר, אתם יודעים תמיד אני כותבת רק שרע לי, רק שכואב המילים שלי תמיד מדברות על פחד, וצער, ורק מזילות דמעה פעם מישהו אמר לי שיש לי מילים מתוקות שהוא רק יונק אותם לתוך נשמתו ומרגיש שבע אבל המילים שלי כלל לא מתוקות, המילים שלי מלאות מלוח כשכותבים חושבים שזה נגמר, ובעצם הכל כ"כ הרבה ממשיך הלאה וזה תמיד ישאר אי אפשר לשרוף את מילותיי הם לעולם לא יתפוגגו אף פעם לא כותבת שגם טוב, אף פעם לא כותבת כששמח כל זכרונותיי ישארו כאבים ופחד-כל מילותיי עצובות עצב ממלא את העבר שהיה בעצם מלא כ"כ באושר כי כל הזיכרון שלי נצור באותיות והאותיות שלי האותיות שלי שחורות. [14.1.03]