עדין מחפשת בדחיפות שינוע למשאבת חלב

בובית 29

New member
עדין מחפשת בדחיפות שינוע למשאבת חלב../images/Emo189.gif

עבור אמא נזקקת עם תינוק חדש. בהמשך לפניה שלי למשאבת חלב-נמצאה תורמת מקסימה שנמצאת ברחובות. בחיפש אחרי שינוע פנו אלי 4בנות שהציעו להעביר את המשאבה מרחובות לאזור כ"ס. שלחתי מסרים לכולן עם פרטי התורמת אך לצערי עד כה אף אחת לא חזרה אלי עם תשובה לגבי האיסוף-והאמא ממש ממש זקוקה למשאבה הזו. לכן מחזירה את הבקשה החשובה לסדר היום-דרוש שינוע למשאבת חלב עבור אם נזקקת ההעברה מרחובות (תורמת) לפרדסיה/כפר יונה/נתניה או רעננה -כ"ס.
סיגל
 

בובית 29

New member
תרגישי טוב../images/Emo24.gif,אוףףף משגע אותי

שיש משאבה ואין איך להעביר אותה
בנתיים עוד לא נמצא שינוע
כנראה התזמון לא משהו... אז חוזרת שוב על הבקשה: דרוש בדחיפות שינוע למשאבת חלב עבור אמא טריה שמאוד זקוקה לה מרחובות (תורמת) לאזור השרון (לנתניה/פרדסיה/רעננה-כ"ס)-מי שיכולה לקדם את המשאבה אפילו חלק מהדרך תבורך
סיגל
 

בובית 29

New member
אם ימצא משהו שיכול להעביר לרשל"צ או ת"א../images/Emo73.gif

זה יהיה נהדר. תודה על ההתגייסות בנות אתן נפלאות!!!!
 

ל י ל ך פ

New member
יש מצב שבחמישי אני באיזור בצהריים

שלחי לי פרטים, כתובת, טלפון, ואנסה לעזור.
 

תמרי10

New member
אז שהאמא או המשפחה תיסע לכפר סבא באוטובוס

לא מדובר על ערים נידחות או בקצוות הארץ. במיוחד שאת מציינת דחוףף!!
 

tzila231

New member
אם עדיין המשאבה לא נמסרה לאמא

אני ממליצה לפנות ליד שרה . אני השאלתי בזמנו את המשאבה שלהם ופשוט נתתי צי'ק ערבון(אח"כ תרמתי את הכסף אבל לא חייבים). את החלקים שמתחברים לשד + הפילטר קונים בניפרד ועולים כ80 ש"ח והמשאבה עצמה היא שלהם. אם האישה באמת נזקקת ואין באפשרותה לשלם 80 ש"ח ולתת צי'ק ערבון יכול להיות שיד שרה תסדר לה משהו .
 

Auryn Girl

New member
יכול להיות שביד שרה יכולים לבוא לקראתה

ולמרות שאיני מכירה את האישה הספציפית ואת מידת נזקקותה, רכבת הלוך-חזור מנתניה לרחובות ובחזרה עולה פחות מ-50 ש"ח... אם יש לה 50 ש"ח היא יכולה לנסוע להביא את המשאבה בעצמה (או מישהו אחר שיעשה זאת עבורה) במקום לנסות "להנדס" שינוע כ"כ מורכב. זה עולה אפילו פחות מה-80 ש"ח שצריך לשלם על הערכה שנדרשת למשאבה של יד שרה.
 
רכבת הלוך -חזור

עולה 26 ש"ח לכל צד (אני נוסעת את זה כל שבוע) ומתחנת רכבת ובחזרה לתחנה זה עוד כ- 10 ש"ח בכל צד -סה"כ 20 ש"ח. והגענו ללמעלה מ-70 ש"ח במקרה הטוב. שלא לדבר על הקושי של יולדת טריה מאוד לעשות את המסע הזה ועוד בימים קרים אלו עם תינוק/ת שרק נולד/ה. וכנראה עם קושי בהנקה (אחרת היא לא היתה צריכה משאבה) לפעמים הפרטים מורכבים לא רק מהסכום הכספי אלא מהקושי הטכני להגיע.
 

ל י ל ך פ

New member
המשאבה נאספה אתמול

התקשרתי בבוקר לתורמת אבל כבר נאסף. אני בצהריים בראשון וחוזרת לנתניה, אם יכולה בכל זאת לקדם תודיעי לי.
 
למעלה