עדיין לא איתכן אבל.....

דפי26

New member
עדיין לא איתכן אבל.....

מגיעה אליכם מהפורומים ה"שכנים"....העובר שלי נמצא במצב עכוז.הרופא רוצה לשלוח אותי להיפוך חיצוני.רציתי לדעת אם יש כאן בנות שהתנסו בתהליך,מכירות טיפולים אלטרנטיבים או שאר המלצות וירקות. תודה
 

carmits

New member
אני...

התנסיתי גם בדיקור וגם בהיפוך - שניהם לא הצליחו
הדיקור - ממש לא כואב. ההיפוך - זה פרוצדורה רפואית שלמה, שנעשית בבי"ח תחת השגחה. אני ממש לא רציתי ניתוח קיסרי לכן הייתי מוכנה לעשות את זה. תראי - זה כואב מאד. אבל זה מאד קצר. ממש משחקים לך עם הבטן מבחוץ. אבל לא מתעסקים עם זה יותר מדי, ואם לא הולך תוך כמה דקות אז מפסיקים. בכל מקרה אם חס וחלילה משהו משתבש (תמיד יש סיכון כזה) אז את כבר בבי"ח והולכים לקיסרי - מה שבכל מקרה יקרה אם ההיפוך לא יצליח... תוודאי שמי שאמור לעשות לך את ההיפוך הוא מיומן ומנוסה - זו ממש מיומנות. אבל קחי בחשבון שגם המיומן ביותר יכול ל"היכשל". בסופו של דבר ילדתי בקיסרי... בהצלחה.
 
אני עברתי קיסרי בגלל עכוז

ולי בכלל לא הציעו היפוך כי הטוסיק של התינוקת כבר היה בתעלת הלידה, אבל שמעתי שאם כבר עושים היפוך לעשות את זה אצל פרופסור קינטי בבי"ח מאיר, ובכלל, אני חייבת לציין שחברה שלי עכשיו ילדה במאיר בקיסרי, וכמה שאני החלמתי מהר מהקיסרי היא ולוקחת אותי לכיס הקטן ומתהלכת בכלל בלי כאבים עוד בבי"ח, בעוד שלי היו הרבה יותר כאבים, אז אולי בכלל מאיר מוצלחים בכל הסיפור הזה...
 
על מאיר יש לי רק מילים טובות,

אבל ההחלמה מקיסרי זה מאד אינדיווידואלי ולאו דווקא תלוי בבית החולים או ברופא המבצע. אני עברתי קיסרי (תאומים) במאיר והניתוח היה מוצלח ומצויין אבל ההתאוששות שלי היתה מאד קשה. רחל
 

אדר שלי

New member
../images/Emo45.gifד"ר קנטי מ"מאיר"../images/Emo45.gif

נחשב ל"מהפך" מעולה עם תוצאות מצויינות. הוא רופא מדהים. אני עברתי קיסרי ב"מאיר" (לא בגלל עכוז, אלא קיסרי חרום), הרופאים מעולים וההתאוששות מהירה (אבל את זה אני זוקפת לעצמי...)
 

דפי26

New member
תודה על התשובות

מחר בבוקר אני אתקשר למאיר ואנסה לקבוע אליו תור
 

הדר לצ

New member
אם את רוצה לנסות היפוך אלטרנטיבי

לא היפוך חיצוני אלא עם מוקסה (כמו סיגר שמעשן ליד הזרת ברגל). זה פועל וזה בדוק. את מוזמנת לשלוח לי מסר.
 
היפוך עובר

שלום רב, ניתן בהחלט לנסות ולסייע בהיפוך עובר ע"י טיפולים כגון הומאופתיה קלאסית, רפלקסולוגיה, דיקור סיני ועוד. ראיתי לא מעט מקרים שהרופאים אמרו שגם היפוך חיצוני לא יעזור, לאחר טיפול הומאופתי קלאסי קצר, העובר התהפך. חשוב להתחיל את הטיפול לפני שבוע 36. בהצלחה ולידה קלה שלומי.
 

iris23

New member
הי דפי

בחודש התשיעי הבעובר היה במצב עכוז. הוחלט על ניתוח קיסרי ובינתיים עלתה ההצעה לבצע היפוך. התלבטתי מאד, ובסופו של דבר החלטתי לא לבצע היפוך מהסיבה שבעצם מתערבים לגוף, ומנסים להפוך עובר שהוא כבר גדול. הפרוצדורה מאד כואבת. סיכויי ההצלחה הם 50%. לפני תחילת ההיפוך מכינים אותך לקראת ניתוח, כי במידה ויש סיבוך מיד מכניסים לקיסרי. כמו שרשמתי, אני החלטתי שלא לבצע היפוך ושאני אלך על קיסרי. יום לפני הניתוח, הלכתי לבדיקות הכנה לקראת הניתוח, ונאמר לי שהעובר התהפך וביטלו לי את התור לניתוח. יום אחרי הקיסרי המיועד, נטע נולדה בלידה רגילה. מה שלא תחליטי, שיהיה בהצלחה!!!
 

מתרגשת

New member
אנחנו ניסינו דיקור אבל לא היפוך

שמעתי דברים לא טובים על היפוכים ועל מקרים לא נעימים שקרו בעקבות היפוך. הדיקור לא ממש הצליח. בסוף החלטנו שעדיף לנו לעשות ניתוח קיסרי מאשר לעשות היפוך. זו היתה בחירה שלנו ורק ע"פ שמועות ולא מפני שאני יודעת מה באמת הסיכונים לגבי היפוכים.
 

לקש

New member
היפוך אלטרנטיבי

עשיתי שבוע 37, והצליח!!! לידה קודמת ילדתי עכוז, קצת תפרים לא נעימים אבל "ניצלתי" מקיסרי...
 
ילדתי בקיסרי בגלל מצג עכוז

בבלינסון, אבל גם בלי מצג העכוז רציתי קיסרי (מכל מיני סיבות, שלמזלי לא הייתי צריכה להשתמש בהן בגלל שהבובה כנראה שמעה את רצונותי ונשארה במצג עכוז). כשהגעתי לוועדת ניתוחים, גם בליס וגם בבלינסון, לא הציעו לי בכלל היפוך, אלא מיד הסכימו לקבוע לי קיסרי. הבנתי שבאמת היפוך זה פרוצדורה מסוכנת ומסובכת שדורשת מיומנות גדולה מאוד וכנראה הם מעדיפים שלא לקחת סיכונים. הניתוח עצמו היה ממש בסדר, אמנם מפחיד מאוד ועם יומיים מאוד קשים אח"כ (אולי בגלל בעיות ספציפיות אצלי - לחצי דם אסטרונומיים וחשש לרעלת) אבל חוץ מזה היה ממש נסבל לחלוטין ואני מאוד מרוצה על ההחלטה והביצוע. ההתאוששות שאח"כ ממש לא בלתי נסבלת, קצת קשה להפעיל את הבטן (להתכופף וכאלה) אבל בסה"כ זה עבר מהר. אני יודעת שאלד בקיסרי גם בלידות הבאות. בהצלחה בכל מה שתקבעי.
 

sg1971

New member
ד"ר עזרא מהדסה עין כרם

בלידתי השניה העובר היה מצג עכוז. ניסיתי היפוך בבלינסון גרוע ממש לא מיקצועי פשוט דחפו ללא הצלחה. אחרי הניסיון המר שהיה לי שם לא התיאשתי והופנתי ע"י חברה אל ד"ר עזרא מהדסה עין כרם בן אדם מדהים ומאד מקצועי ורגיש. אמנם זהוא הליך כואב אבל שוה את הכאבים על מנת לחסוך ניתוח. הוא לא הצליח להפוך לי , הוא הסביר שיש נקודה שעם עוברים אותו בהיפוך העובר פשוט נופל עם הראש למטה מעצמו ואצלי למרות שעבר את הנקודה הנ"ל הוא לא נפל ולכן משהוא כנראה הפריע לו ולא רצו להפעיל כח שלא יגרם נזק. אבל לחברה שלי הוא הצליח להפוך ציק צק בלי הרבה בעיות. ממולץ ושווה את הנסיעה. הטלפון שלו 02-6777111 שיהיה בהצלחה ותעדכני. דרך אגב בסוף ילדתי בקיסרי. וכעבור שנתיים ילדתי שוב לידה שלישית לידה רגילה מירה וקלה לא תפרים כלל. כך שגם אם תלדי בקיסרי זה לא אומר שיהיה עוד קיסרי ובטח לא בטוח שעוד עכוז.
 

Lihuli

New member
עברתי ניסיון להיפוך ובסוף נותחתי

קיסרי. בדיוק היום בבוקר שלחתי מסר למישהי בנושא זה. אז כמו שכתבתי לה, עולם הגניקולוגיים כנראה מתחלק לשניים: אלה שבשום פנים ואופן לא מוכנים לשמוע על היפוך חיצוני ואלה שדווקא בעד לנסות. אני כל כך רציתי לידה רגילה (עם כך הלחץ והבלגן של הצירים וירידת מים וכו'). בכל אופן, ליהוא היה במצג עכוז לאורך כל ההריון. הרופאה שלי פסלה את רעיון ההיפוך על הסף (אולי כי המומחיות שלה זה ניתוחים קיסריים והיא גם מקבלת כסף על זה...). בכל אופן, יום אחד בחודש תשיעי הגעתי למיון יולדות (בגלל סיפור אחר ארוך נורא) ושם מצאתי צוות שלם של אחיות ורופאים שמאוד ממליצים על היפוך והם טענו שמבצעים את זה אצלם על בסיס כמעט יומי (מדובר בבי"ח סורוקה ושם הרופא שמבצע את ההיפוך הוא פרופ' מימון המהולל). התלבטתי בגלל כל השמועות והסיכונים ובסוף החלטתי לנסות. הגעתי בצום על הבוקר ופרופ' מימון ניסה להפוך את העובר. הבעייה היתה שהגעתי אליו בשבוע 38 וזה היה כבר מאוחר מדי. צריך לבצע את ההיפוך בשבוע 36-37. התינוק כבר היה תקוע למטה בתעלת הלידה. כתוצאה מהלחץ התפתחו צירים שנמשכו עד 21:00 בערב ורק אז נותחתי. זה בכלל היה בזיון (אבל שוב פעם - סיפור ארוך לפעם אחרת...) הניתוח לא היה נורא אבל מה שבא אחריו היה הסיוט של חיי! לקח לי בערך חודש! לחזור לתפקוד מלא (בקושי יכולתי לטפל בליהוא
. כל אחת מחלימה בקצב שלה. הקצב שלי היה פשוט מאוד איטי. היו לי כאבים איומים (לקחתי משככי כאבים כמעט 3 שבועות). בסופו של דבר נשבעתי שאני לא עוברת עוד קיסרי בחיים. אני אפילו מוכנה לנסות לידת עכוז (למרות שכמעט אף רופא לא מוכן). אני מקווה שבפעם הבאה לא אצטרך לעמוד בפני הדילמה הקשה הזו (בין קיסרי להיפוך) כי אין לי מושג מה אעשה. ההיפוך מאוד כואב... נראה לי שאולי כן אנסה את ההיפוך כי הכאבים של השיקום מהקיסרי היו מבחינתי הדבר הכי נורא בעולם. (כן, אני לא מגזימה בכלל). שוב, זה מאוד אינדיוידואלי... בכל אופן, שיהיה לך הכי בהצלחה בעולם.
 

divdiv

New member
אני עשיתי היפוך אצל דר' קנטי מבי"ח

מאיר והיה מהיר, סביר מבחינת הכאב ומוצלח (העובר נשאר במצב ראש ולא התהפך חזרה כמו שקורה לפעמים). לי היה ממש חשוב לנסות היפוך כי רציתי לידה טבעית. רצה הגורל ובסוף ילדתי בקיסרי בגלל מצוקה עוברית כך שההיפוך היה לשווא, אבל אני שמחה שניסיתי. על בי"ח מאיר, דרך אגב, יש לי רק טובות, והמון.
 

אופירה 1

New member
דפי- אין לי נסיון בזה אבל אני מכירה

מטפל שעושה את ההיפוך הזה עם מוקסה. אם את רוצה עוד פרטים אני יכולה לבר לך.ולגבי היפוך חיצוני- חברה שלי הגיע בשבוע 37 לעשות את זה ותוך דקות התחילו לה צירים ונכנסה מייד לקיסרי. צריך לבדוק טוב אצל מי לעשות את ההיפוך או ללכת מראש על קיסרי. שביננו זו לא אופציה גרועה.
 

דפי26

New member
תודה לכולכן על התשובות

אכן דילמה רצינית.ניתוח קיסרי לא היה משהו שבכלל חשבתי עליו כאופציה ללידה ובגלל זה זה נחת עליי כרעם ביום בהיר.העניין שרוב אנשי המקצוע שפניתי אליהם גורסים כי הסיכונים בהיפוך זהים בסיכונים בלידה רגילה והם בכול זאת פחותים מהסיכונים בקיסרי.אני כרגע בשבוע 37 +3 מה שאומר ששני אנשים שעוסקים בדיקור חושבים שזה קצת מאוחר מידי והסיכוי שזה יעזור קטן. בנתיים קבעתי תור לבה"ח מאיר בתקווה שקנטי יבצע את נסיון ההיפוך.מרובשאנשים מנסים לעודד אותי הם אומרים לי את כל הדברים הרעיםן בלידה רגילה(מתוך רצון לנחם אותי למקרהשל קיסרי)כך שקיסרי מתחיל להשמע לא רע..... צחוק הגורל יהיה בסוף שההיפוך יצליח אני אכנס ללידה,20 שעות עם צירים ואז ניתוח כי התינוק יהיה במצוקה...
בכול אופן,תודה על העזרה!
 
למעלה