עדיין כואב...

angell4

New member
עדיין כואב...

אני וחבר שלי התחלנו לשכב לפני חודש בערך... בפעם הראשונה כאב לי נורא וירד הרבה דם וככה המשיך לרדת גם בפעמים הבאות.... אתמול שכבנו בפעם השישית ועדיין שהוא מתחיל להחדיר כואב לי נורא פחות מהפעם הראשונה אבל ממש כואב לי.. ואחרי שהוא כבר מחדיר והוא נכנס ויוצא עדיין כואב לי מהחיכוך. זה מתחיל קצת להטריד אותי אני לא מצליחה להנות בכלל אני רק מחכה שהוא יגמור כבר.... אנחנו לא משתמשים בקונדום כי אני עם גלולות ולפני שהוא מחרדיר הוא מורח חומר סיכה על הזין שלו זה מקל על החדירה אבל עדיין זה כואב. פעם אחת שכבנו עם קונדום כי הייתי בהפסקה מהגלולות וגם דיי כאב לי כשהוא הכניס ואח"כ מהחיכוך. אני כבר אובדת עצות זה יפסיק לכאוב לי מתישהו? איך אפשר להקל על החדירה?
 

ToryMaster

New member
אני מציעה רופא

אחרי חודש לטעמי כבר יש מקום לחשוש שזה משהו מעבר לחומרי סיכה או עוד משחק מקדים.
 

angell4

New member
כנסי

זה לא ששכבנו כל החודש שכבנו רק 6 פעמים... ופעם הראשונה הוא היה ממש מעט זמן בתוכי. ואם אני אלך לרופא מה הוא יכול כבר לעשות? אפשר עוד תגובות??
 

ToryMaster

New member
לבדוק

אם יש בעיה פיזית, לפתור אותה גם. אבל יכול להיות שזה פשוט עניין של זמן.
 

Labello Girl

New member
זה נורמלי. ../images/Emo13.gif

באופן אישי, גם חודשיים אחרי הפעם הראשונה עדיין כאב קצת. וגם היום עוד כואב לפעמים העניינים שם צריכים להתרחב בסוף זה ילך, אל דאגה.
 

angell4

New member
אוקי תודה

ומה אפשר לעשות כדי להקל על העיניינים? זה ממש ממש כואב לי וזה מוציא לי כבר את החשק לשכב איתו כי אני יודעת מה אני הולכת להרגיש.... אני יודעת שאני צרה אבל לא חשבתי שעד כדי כך..... :/
 

Labello Girl

New member
בעיקרון, המון משחק מקדים

ככל שתיהיי יותר רטובה, זה פחות יכאב וחומר סיכה אני מניחה. אני לא השתמשתי באף אחת מהעצות שלי, אבל נגיד.
 
למעלה