עדות על "צמחונותו" של היטלר- מסמך

veganghi

New member
עדות על "צמחונותו" של היטלר- מסמך

העדות נמצאת בפסקה ה-6 של המסמך האותנטי.
 

Safedc1

New member
אני רוצה להבין פשוט מה הקטע הזה

נו .. אז הוא היה צמחוני .. ו.. ? עכשיו הוא בן אדם טוב ? לא הבנתי .. אני רואה את זה כל כך הרבה פה בפורום [אני לא ממש מגיב אבל קורא פה הרבה]
 

AnimalLover1

New member
הקטע הוא, שאנשים שמתנגדים לצמחונות

תוקעים בכל הזדמנות אפשרית, בלי שום קשר לחיים "גם היטלר היה צמחוני". אז מה?
 

veganghi

New member
תסלח לי , אנגלית הינך יודע ?

שואלים האם היטלר היה צמחוני מסיבות אידיאולוגיות? מה כתוב בתיעוד : שעל-פניו אין סיכוי רב שהיטלר היה צמחוני, מתוך היכרות קרובה מאד של קרובי-דם שלו.המסקנה היא שזו אינה צמחונות אידיולוגית אלא צמחונות המבוססת על תועלת בריאותית, מתוך הכרת הפרופיל הבריאותי של הצורר.
 

Safedc1

New member
בסדר סתם נפלתי על ההודעה שלך

פשוט אני רואה פה מדי פעם שמזכירים את היטלר.
 
צמחונות בריאותית, וגם היא בערבון

מאוד מאוד מוגבל. בערך כמו שכריסטין מ"הדוגמניות" קוראת לעצמה 'צמחונית'.
 
זה לא ממש נכון

היטלר היה צמחוני מסיבותאידאולוגיות. הנאצים ניסו להוציא את "חוק השחיטה" שהוא חוק שאוסר לשחוט בעליי חיים לאכילה וזאת מצער בעלייחיים. הלוואי שהיום היו מנסים לחוקק חוק כזה. הענין לא הופך אותו לאדם טוב כעת. עם זאת, חייביםלהודות שזוהי סוגייה מעניינת מאוד. אצלי הדבר דומה. אני אוהבת בעלי חחים ונגד כל ניצול ושימוש בהם אך עם זאת, הדעות הפוליטיות שלו הן ימניות והרבה תוהים על כך. איך זהשאני אוהבת בעליי חיים אך ימנית מאוד בדעותיי.לשאלה זו אני מגיבה בכך שבע,ח הם לא אוייב שלי והםלא עשו לי כלום.
 
ממש ממש לא.

אחת ההוכחות לכך שהיטלר המשיך לאכול בשר במהלך חייו היא זו (מתוך ספר בישול של שפית שבישלה עבורו במלון)
ישנן עוד עדויות רבות לכך שהוא אכל בשר, אבל כיוון שהוא צמצם את כמויות הבשר שאכל (ואולי בתקופות מסוימות אף הפסיק) בגלל בעיות בריאותיות, הוא כונה לעתים "צמחוני". הנאצים אמנם חוקקו חוקים למען, כביכול, רווחת בעלי-חיים, אך הדבר היה למראית עין בלבד. אין לכך שום קשר לעובדה שהיטלר ואנשיו אכלו בשר.
 
"היטלר גם נשם!

"היטלר גם נשם! שאני אפסיק לנשום בגלל זה?" - אהבתי את התשוסבה הזאת :)
 

veganghi

New member
זה מה שיענו לך

שאם יצא לך לאהוב בעלי-חיים ברמות הגבוהות שבהן "היטלר אהב בעלי-חיים", לפתע תתחיל לשנוא בני-אדם.ואם לכך תגיע, הרי שאין לך זכות מוסרית לומר לאנשים שהם אינם מוסריים, משום שבהכרח אתה כבר מיזנטרופ בהיותך צמחוני ובהכרח אהבה כלפי משהו מסויים גוררת שנאה כלפי משהו אחר.
 

barakbl

New member
מה שנכון, הנאצים היו חובבי כלבים

מושבעים. היטלר בעצמו היה כל כך חובב כלבים שעד שאת כלבתו, שכה אהב, בלונדי שמה, רצח לפני שהוציא את עצמו להורג, ככל הנראה כדי לבדוק את יעילות כמוסות הציאניד שבהן השתמש כדי להתאבד.
 
לא רק של יהודים

יש עדויות על כך שהיטלר התעלל בכלבים. הנאצים לא "אהבו כלבים" במובן הפשוט. הם אהבו כח, ולכן גידלו בעלי-חיים שהקרינו כח. יש תיאוריה שאומרת שהחלוקה של הנאצים לגזעים חצתה מינים. כלומר, בניגוד לתפישה הספשיסיסטית שמבחינה בין בני-אדם לשאר בעלי-החיים, הנאצים היו יכולים לכנות גם כלב "יהודי".
 

veganghi

New member
הוא היה ציני....

היטלר ירה פעם בכלב שהפריע את מנוחתו. כל האנשים סביבו שראו זאת היו המומים.
 

tombenarye1234

New member
לא נכון

זה היה מנסיבות בריאות. הוא אסר על שחיטה רק כדי ליצור דמוניזציה למול היהודים המרושעים שמתעללים בבעלי חיים (הם באמת מתעללים בבעלי חיים, אבל הוא לא עשה זאת מדאגה לחיות, אלא משנאה ליהודים)
 

פוEט

New member
מה אתה בא להוכיח?

היטלר נסע ברכב מתוצרת גרמניה הרבה אנשים בארץ נוסעים עם רכבים תוצרת גרמניה אז האם יש לנו פה איזשהו גילוי?
 

veganghi

New member
מה פתאום קראת רק את הכותרת ?

שים לב להודעה שלי בקישור. אני אגב חושב שהשרשור הזה הוא דוגמא טובה אגב לכיצד אנטגוניסטים של התנועה לזכויות בעלי-חיים יכולים לעשות מניפולציה עם עובדות כדי לשדר בדיוק את הכוונה ההפוכה ממה שהן אומרות. הלכתי לפי כל הכללים, של הצגת מסרים, ואילו מה שהסקת הפוך לכוונה שלי , ולמה שכתוב בפועל כיצד זה יכול להיות?
 

enbalush

New member
גם בגלל זה אני מתה על טבעונים

הם מומחים במלא תחומים
 
למעלה