עדויות של לקוחות באתר, איך עושים זאת נכון ?

ירוקעד1

New member
עדויות של לקוחות באתר, איך עושים זאת נכון ?

רבים מהאתרים בעיקר של בעלי מקצוע נוהגים לפרסם מספר מכתבי תודה של לקוחות על מנת ליצור אמינות ורצינות אצל הלקוח הפוטנציאלי אבל האם זה באמת עובד ? אנחנו עם חשדן והרבה פעמים אני נתקל בתגובה - "אלו מכתבים מפוברקים", ברור ששם מלא וטלפון היו מקטינים את החשדנות אבל מצד שני לקוחות לא ממש ירצו שהמספר שלהם יסתובב ברשת ויציקו להם. איך לדעתכם אפשר להשתמש בעדויות הלקוחות בחוכמה ?
 
מאוד תלוי בתחום של בעל המקצוע...

נכון, אנחנו עם חשדן, מספיק להציץ ב- 'המלצות' על מוצרים (בזאפ למשל) כדי להבין עד כמה התחום (לצערי) מפוברק. אבל לדעתי יש תחומים שחייבים לפרסם מכתבים של לקוחות בעיקר בתחומים שמאוד חשוב לחזק את האמינות למשל בכל מיני אתרים של מטפלים (אנרגטיים מתחומים שונים) מאוד מקובל לפרסם מכתבים עם פרטים מלאים. (אני מניח שכנראה המטופל נתן את ההסכמה שלו לכך) אגב, גם אני התלבטתי בעניין ובסוף החלטתי כן לפרסם תגובות של משתמשים, במקרה שלי זה פשוט כי אני הולך עם האמת שלי.
 

ירוקעד1

New member
במקרה הספציפי מדובר בנגר

אבל כמובן השאלה היא כללית. אשמח לעוד תשובות ומחשבות
 

רונס

New member
פרסם את המכתבים באתר

ותציין למטה שפרטי ההתקשרות לממליץ ימסרו עם בקשה ולא מפורסמים מפאת צנעת הפרט. הכי פשוט בעולם. רון נגר
 

tudu

New member
אנו עם חשדן !! כמעט כלום לא יעזור..

כמעט שום דבר שתעשה לא יעזור.. (לצערי..) ישראלים כל כך תחמנים, וראו כל כך הרבה כולבוטק ואמנון לוי.. שכבר לא מאמינים לשום דבר ! הנה כמה עקרונות שאולי יסייעו לעשות עם זה משהוא. 1. המלצות כמה שיותר חיות !! אם אפשר תמונה (של הלקוחה ליד המטבח בבית) וכמה מילים ליד. 2. כמות כמות וכמות - ציטוט סמלי של 3 לקוחות, יוצר רושם של 'מפוברק' 25 מכתבי תודה.. נותן רושם חזק יותק. 3. וידאו ! ראיתי אתר של אחד שמלמד לקרא מהר (לסטודנטים ועורכי דין..) יש לו באתר עשרות סרטי המלצה !!! אתה רואה עוד ועוד אנשים מספרים איך הקורס שיפר להם את מהירות הקריאה ! גם הוידאו לא משאיר מקום לספק, גם הכמות עצומה ! ועדיין.. שראיתי את זה עלתה בי המחשבה שביקשו מהם.. או אולי קיבלו הנחה אם יעשו סרט.. או שזה חברים.. ישראלים חשדנים כבר אמרתי..
 

Itzik RDVC

New member
אם זה אפשרי אז בווידאו

לדעתי מה שרואים בווידאו זה נראה הכי אמין. אם זה אפשרי, צלם לקוחות מרוצים
 
למעלה