sebastian85
New member
עברתי לטבעונות ושאלה קטנה
אני צמחוני כבר הרבה שנים. כלומר לא אכלתי חיות (בשר,דגים וכו..) ועכשיו החלטתי להתחיל לאכול רק פירות ירקות אגוזים שקדים וגרעינים וסויה.... חשבתי על ארוחת בוקר של מלא ענבים. וארוחת ערב של סלט גדול של ירקות עם אגוזים וסויה. ובמשך היום פירות מתי שבא.... מה אתם אומרים? בנוסף יש לי עוד קצת שאלות: 1. בחלבון של הסויה יש מספיק חומצות אמיניות חשובות? 2. ויטמין B12 מה אני עושה? לקחת תוספים? 3. בהתחלה יכול להיות שתיהיה לי עצירות כי הגוף שלי לא יהיה רגיל לתזונה ?
אני צמחוני כבר הרבה שנים. כלומר לא אכלתי חיות (בשר,דגים וכו..) ועכשיו החלטתי להתחיל לאכול רק פירות ירקות אגוזים שקדים וגרעינים וסויה.... חשבתי על ארוחת בוקר של מלא ענבים. וארוחת ערב של סלט גדול של ירקות עם אגוזים וסויה. ובמשך היום פירות מתי שבא.... מה אתם אומרים? בנוסף יש לי עוד קצת שאלות: 1. בחלבון של הסויה יש מספיק חומצות אמיניות חשובות? 2. ויטמין B12 מה אני עושה? לקחת תוספים? 3. בהתחלה יכול להיות שתיהיה לי עצירות כי הגוף שלי לא יהיה רגיל לתזונה ?