בחורה דתית
New member
עברתי טיפול בהילינג קבלי ומרגישה זוועה!!!
לפני יומיים עברתי טיפול בהילינג קבלי שכלל גם דיקור..אני מרגישה לא טוב מאז..לא יוצאת מהמיטה!! יש לי כאבי ראש סחרחורת, קצת חום, כבדות, ומדי פעם גלי חום או קור.. המטפל אמר לי שזה בסדר וכל הג'יפה יוצאת החוצה..מה אתם אומרים? זה נורמלי??? חשבתי שארגיש טוב יותר ואני מרגישה חולשה ועייפות!! אוף!! מתי זה יעבור??
לפני יומיים עברתי טיפול בהילינג קבלי שכלל גם דיקור..אני מרגישה לא טוב מאז..לא יוצאת מהמיטה!! יש לי כאבי ראש סחרחורת, קצת חום, כבדות, ומדי פעם גלי חום או קור.. המטפל אמר לי שזה בסדר וכל הג'יפה יוצאת החוצה..מה אתם אומרים? זה נורמלי??? חשבתי שארגיש טוב יותר ואני מרגישה חולשה ועייפות!! אוף!! מתי זה יעבור??