עברתי טיפול בהילינג קבלי ומרגישה זוועה!!!

עברתי טיפול בהילינג קבלי ומרגישה זוועה!!!

לפני יומיים עברתי טיפול בהילינג קבלי שכלל גם דיקור..אני מרגישה לא טוב מאז..לא יוצאת מהמיטה!! יש לי כאבי ראש סחרחורת, קצת חום, כבדות, ומדי פעם גלי חום או קור.. המטפל אמר לי שזה בסדר וכל הג'יפה יוצאת החוצה..מה אתם אומרים? זה נורמלי??? חשבתי שארגיש טוב יותר ואני מרגישה חולשה ועייפות!! אוף!! מתי זה יעבור??
 
תגובות לאחר טיפול הילינג

אהלן בחורה דתית, ברוכה הבאה
אני מצטערת לשמוע שאת מרגישה כל כך רע החווייה שלי כמטפלת היא שבכל אופן, התחושה שאחרי טיפול הילינג לא צריכה לבוא כל כך חזק. אם את חווה את התוצאות של הטיפול בצורה כל כך חזקה, אז או שהאנרגיה שקיבלת לא מדוייקת עבורך, או שהיא פועלת כרגע באופן עוצמתי יותר ממה שאת יכולה לחוות בנינוחות. כרגע קשה לי להמליץ לך איך לעבור את זה יותר בקלות. בכל מקרה, זה יעבור מעצמו (בהנחה שזו רק תגובה אנרגטית, ולא התחלה של וירוס או משהו...), לפעמים עוזר לאכול פחמימה (כמו לחם עם משהו, פסטה, וכו'), או ללכת לטייל, או לבלות עם חברים. או ליצור, למשל בחימר, זה גם מצויין. ראיתי לא פעם תגובות כמו שאת מתארת לטיפולים, שאני העברתי ושהעבירו אחרים. זה עובר מעצמו, מחר מחרתייםכבר תהיי כמו חדשה. בינתיים, תתפנקי, תנוחי, ותמלאי את עצמך באהבה
בהצלחה, וחתימה טובה
 

VMC

New member
ג'יפה זאת ההגדרה המקובלת למה שיוצא לך מהגוף?

 

VMC

New member
חשוב להבין מה יש לה.

יכול להיות וירוס שהיא נדבקה בו ממטפל לא היגייני..
 
צודק, וגם -

יכול להיות שהיא חטפה וירוס ממישהו באוטובוס בדרך למטפל. או מהילד שלה בבית אחרי שהיא חזרה מהטיפול. אולי לא הבהרנו מספיק במהלך הדיון, שהתגובה מתיחסת באמת רק למקרה שבו התגובה היא אנרגטית. במקרים שבהם התגובה היא לא אנרגטית, זה לפורום אחר לגמרי...
 
למעלה