עברנו דירה .... וגם שינינו את השם! אמממ במזל טוב עברנו לאשכול תמיכה..... כמו שתגוש אמרה.. המקום נקי ומסודר... :-) וגם כבונוס ... שינינו את השם מ``נפגעי תקיפה מינית`` ל``נפגעות/י תקיפה מינית``... בהצלחה לנו... :-)