עברנו דירה .... וגם שינינו את השם!

מורני !

New member
עברנו דירה .... וגם שינינו את השם!

אמממ במזל טוב עברנו לאשכול תמיכה..... כמו שתגוש אמרה.. המקום נקי ומסודר... :) וגם כבונוס ... שינינו את השם מ``נפגעי תקיפה מינית`` ל``נפגעות/י תקיפה מינית``... בהצלחה לנו... :)
 
למעלה