עברית הפוכה בנגן MP4 AT-056 של Ativa

עברית הפוכה בנגן MP4 AT-056 של Ativa

שלום לכולם, יש לי בעצם 2 בעיות עם הנגן: 1.) השירים שהעלתי לנגן בעברית כתובים הפוך נגיד במקום אריק ברמן כתוב -" ןמרב קריא" איך אני מתקן את זה ? 2.) קיבלת עם הנגן תוכנה (AVI Converter) שאמורה להפוך סרטים רגילים לסרטי AMV (זה הפורמט שהנגן קורא) אבל היא לא באמת עובדת יש למישהו תוכנה ממולצת להורדה ?! קניתי את הנגן ביום שישי באופיס דיפו, ואני כל השבת יושב על התקלות הללו, בניסיון לפתור אותם. בתודה מראש על עזרתכם, אביחי
 

יאיר B

New member
השאלה היא אם הנגן קורא עברית הפוכה

או שהשירים שלך כתובים הפוך? תבדוק גם שהשפה מוגדרת לעברית (תחת הגדרות הנגן). אם השפה מוגדרת לעברית בנגן והתגיות (או שמות הקבצים, לא יודע מאיפה הנגן הזה לוקח את שמות השירים) כתובים ישר ולמרות זאת הנגן מציג אותם הפוך - צריך להפוך אותם (בעיקרון ידנית עם תוכנות יעודיות כמו הפוך על הפוך, אם מדובר על תגיות אז צריך תוכנה לטיפול בתגיות). לגבי הוידיאו: AMV זה פורמט של נגני מדבקה. אני לא מכיר תוכנה שיודעת להמיר לפורמט הזה, כמו כן צריך שההמרה תתאים למפרט של הנגן (מבחינת FPS וגודל המסך). אתה יכול לנסות את SUPER, למרות שאני מאוד בספק אם היא תעזור לך.
 
תגובה

ניסיתי להפוך את העברית זה לא עבד ... השירים כתובים רגיל - זה גם לא עבד. תגיות אני לא בדיוק יודע מה זה, או איך אני מגיע לזה, אבל גם בתוכנה של ההעברה קבצים שהגיע עם הדיסק העברית שם בסדר והנגן לא בסדר. הבעיה מזכירה לי בעיה שיש באקסלפור לפעמים שהקידוד הנבחר לא תואם את השפה של האתר בו אתה מבקר לדוגמא - עברית וינדוס או עברית ויזואל וכ'ו. איך אפשר לשנות את זה ?
 

יאיר B

New member
אם שינית את שמות הקבצים ואין שינוי בשפה,

כנראה שהוא לוקח את מה שמוצג על המסך מתגית הקובץ. יש במאמרים הסבר איך לשנות תגיות עם וינאמפ (ואפשר גם עם מדיה פלייר או תוכנות יעודיות כמו הסנדק שאפשר להוריד דרך קישורי הפורום).
 
צר לי להציק אבל זה לא עזר ...

חזרתי לאופיס דיפו במוצ"ש והם אמורים להחליף את המכשיר, אני מקווה שזה יעזור !
 

יאיר B

New member
תשמע, זה נגן מדבקה. עם המכשירים הללו הכל

יכול לקרות. אני מקווה שזו רק תקלה בו והחלפה תפתור את הבעיה.
 
מה זה בדיוק נגן מדבקה ?!

בעקרון דיברתי גם עם החברה שנקראת "דאטא כחול לבן בע"מ" "והטכנאי" שלהם אמר שהנגן שלהם לא אמור לתמוך בעברית אבל אני הצלחתי בעזרת אחת התכונות שהוצעו בפורום להפוך את זה לעברית אבל אני לא זוכר איך עשיתי את זה ....
 
לתוכנה קוראים iCapTool

ואני משתמש גם בהפוך על הפוך בשביל להפוך את התגיות ... הגעתי למצב כזה, אחרי שהחלפתי פעמיים את המוצר באופיס דיפו, הגעתי לנגן שהוא די סביר (אם כי גם אותי ניסיתי להחליף אבל החנות כבר הייתה סגורה) שבו חלק מהשירים בעברית וחלק עדיין לא ברור באיזה שפה הם. יש למישהו עוד פתרונות איכותיים ?!
 
החלפה באופיס דיפו

אחרי ההחלפה הרביעית הגיע מכשיר די סביר ... חייב לציין את ההבדלים בין האופיס דיפו השונים ... באשדוד הביאו מכשירים בלאי להחלפה ... ובבית שמש, הביאו לי מכשיר חדש, והחליפו לי הכל לחדש, (ולא רק את המכשיר עצמו כמו באופיס דיפו !) פשוט צריך לדעת איפה לקנות !
 
למעלה