עברית בתוכנת פאלם בשולחן עבודה

r o w e e 2 0

New member
עברית בתוכנת פאלם בשולחן עבודה

איך אני הופך את השפה בתוכנת הפאלם דסקטופ שבמחשב לעברית. בפאלם יש לי עברית, אינסטלתי מחדש את התוכנה לאחר פורמט במחשב ואני לא יודע איך להפוך את השפה בתוכנה....לעברית.
 

Ariyeh1

New member
אם כוונתך

להפוך את שפת הממשק לעברית אז אין לזה פתרון. אם אתה מדבר על תמיכה בעברית נסה ראשית לעדכן את תוכנת Palm Desktop לגירסה העדכנית ביותר. אם עשית זאת ועדיין יש ג'יבריש מסור נא את גירסת מערכת ההפעלה לשם קבלת עזרה נוספת
 
למעלה