r o w e e 2 0
New member
עברית בתוכנת פאלם בשולחן עבודה
איך אני הופך את השפה בתוכנת הפאלם דסקטופ שבמחשב לעברית. בפאלם יש לי עברית, אינסטלתי מחדש את התוכנה לאחר פורמט במחשב ואני לא יודע איך להפוך את השפה בתוכנה....לעברית.
איך אני הופך את השפה בתוכנת הפאלם דסקטופ שבמחשב לעברית. בפאלם יש לי עברית, אינסטלתי מחדש את התוכנה לאחר פורמט במחשב ואני לא יודע איך להפוך את השפה בתוכנה....לעברית.