עברית בכיוון הפוך בלחצני ה-taskbar

d l d l

New member
עברית בכיוון הפוך בלחצני ה-taskbar

פתאום שמתי לב שכותרות חלונות בעברית נכתבות על ה"לחצנים" ב-taskbar משמאל לימין. בכותרת החלון עצמו הכיתוב הוא נכון. אתמול זה עוד היה בסדר, והמאורע היחיד שאני יכול לחשוב עליו שקשור לזה הוא windows update שעשיתי למחשב היום (למעשה עשיתי אותו אתמול, אבל רק היום עשיתי restart). הבעיה היא שאני אפילו לא יודע איזה updates הותקנו, כי זה נעשה אוטומטית. המחשב הוא: IBM ThinkPad X20 המעבד: Pentium III מערכת ההפעלה: Win 2000 Pro Ver. 5.0 SP4 תודה.
 

lmnop

New member
זה קרה לכל מי שעשה עידכון

אני מניח שעד העדכון הבא זה יפתר
 

d l d l

New member
ואתה (או מישהו) יודע איזה

מהעידכונים עושה את הבעיה (בשביל להסיר אותו)?. אני חושד בעידכון שנקרא Windows 2000 Hotfix (SP5) Q818043, אבל אני לא יודע בוודאות אם הוא היה קודם או לא.
 

d l d l

New member
אוטלוק מתעדכן במסגרת window update?

זה חלק מאופיס, לא? מכל מקום, אני לא מוצא כזה. יש לך מושג איך הוא נקרא? או איך להסיר אותו?
 
למעלה