tlotworld2
New member
עברית אייפוד ועדכוני תוכנה.
שלום , יש לי אייפוד דור 5.5 , 80GB , לרוע מזלי עידכנתי את הגרסא שהייתה לי (1.2) לגרסא החדשא (1.3) , ועכשיו אין לי אפשרות לראות עברית באייפוד. השאלה היא אם יש דרך להראות את העברית דרך ה iPodHE או משהו ? אם לא , אשמח אם מישהו יבדוק במחשב הפרטי שלו אם קיים קובץ בשם הזה iPod_25.1.2 הנתיב אמור להיות : C:\Documents and Settings\USER\Application Data\Apple Computer\iTunes\iPod Software Updates (איפה שנכתב יוזר - שם תדביקו את השם של היוזר הפרטי שלכם) אם למישהו יש אותו , אשמח אם ימצא דרך להעלות אותו לאינטרנט , בכדי שאוכל לראות עברית .. תודה רבה!
שלום , יש לי אייפוד דור 5.5 , 80GB , לרוע מזלי עידכנתי את הגרסא שהייתה לי (1.2) לגרסא החדשא (1.3) , ועכשיו אין לי אפשרות לראות עברית באייפוד. השאלה היא אם יש דרך להראות את העברית דרך ה iPodHE או משהו ? אם לא , אשמח אם מישהו יבדוק במחשב הפרטי שלו אם קיים קובץ בשם הזה iPod_25.1.2 הנתיב אמור להיות : C:\Documents and Settings\USER\Application Data\Apple Computer\iTunes\iPod Software Updates (איפה שנכתב יוזר - שם תדביקו את השם של היוזר הפרטי שלכם) אם למישהו יש אותו , אשמח אם ימצא דרך להעלות אותו לאינטרנט , בכדי שאוכל לראות עברית .. תודה רבה!