עבירה על חוקי זכויות יוצרים-מנהל פ.

zazaza

New member
עבירה על חוקי זכויות יוצרים-מנהל פ.

הנהלת הפורומים היקרה, הריני לעדכנכם כי מנהל פורום "נטעים ומסורות חזל" משתמש באתרכם ובפורום שהופקד לניהולו על מנת לקדם ולהפיץ את האתר שלו. האתר, הנושא שם דומה לשם הפורום, מכיל עבירות רבות על חוקי זכויות היוצרים. בכך שאתם ממשיכים לאפשר לו לקדם אתר פיראטי זה אתם הופכים, שלא במודע, לשותפים לעבירה. אני שוקל כעת פניה לגורמים נוספים על מנת ומאתרו יעלמו היצירות הגנובות. לטיפולכם המיידי ועדכוני אודה. יום טוב. להלן העתק מכתבי למנהל הפורום (מחשש שימחק על ידו, כפי שנעשה בעבר): ------------------------------------------------------------------ האם אתה עבריין ביודעין או שמא עבריין שלא במתכוון. בכל ספר שיש לי בבית מצאתי בעמודים הראשונים את הפסקה הבאה : "אין לשכפל, להעתיק, לצלם, להקליט, לתרגם, לאחסן במאגר מידע, לשדר או לקלוט בכל דרך או בכל אמצעי אלקטרוני, אופטי או מכני או אחר - כל חלק שהוא מהחומר שבספר זה. שימוש מסחרי מכל סוג שהוא בחומר הכלול בספר זה אסור בהחלט אלא ברשות מפורשת בכתב מהמו"ל. כל הזכויות שמורות." האם יש ברשותך מר "מרכז נטעים" אישור בכתב על: מצוטט מהספר של טרופ; ספרו של קרל פופר "השערות והפרכות""; פרופ´ אהרון קציר "בכור המהפכה המדעית"; מחשבות IBM סוציוביולוגיה - הטבע שבאדם; פרופ´ הוראי אדן; הגנטיקאי אוגוסט ויסמן "הכח הכול יכול של הברירה הטבעית"; אני בספק. ועל כן, אתרך ואתה כמתיימר לעמוד בראשו - עוברים על החוק באופן בוטה וחצוף. מה גם שאני בטוח שסילפת באופן בוטה את שאמרו וכתבו כל אותם היוצרים מהם שדדת את יצירותיהם... יום טוב לך ולמוחך הקרימינלי. ------------------------
 

ofir_y

New member
תוספת

כמו כן, מסתובב וירוס מיסוג "תולעת" (worm). הוירוס חודר לשרתי פורומים שונים, מציף את הפורום, ומעצבן את המשתמשים. שם הוירוס הוא "דוד XXX", והוא מחליף באקראיות את סיומת שמו. באתר של סימנטק נירשמו כ500 פגיעות של הוירוס המסוכן, והוא הוגדר כקטלני.
 

zazaza

New member
אופיר !

פנייתי רצינית ואיני מעונין שהנהלת הפורומים תתיחס בפחות רצינות להודעתי עקב צירוף הודעה סאטירית/צינית. עם זאת, ברור שאני מסכים עימך.
 

ofir_y

New member
../images/Emo52.gif אבל לא נראה לי שזה ישפיע

על הנהלת תפוז
 
למעלה