עבודות של יום שבת חורפי וקר..

sigaliot

New member
עבודות מאוד יפות אבל...

יום חורפי קר??? באיזו מדינה???
 

50מרלין

New member
שוב סופרת כבשים??

גמרת את כל צבע המגנט?? יפה מאוד, האם המגנט לא נפל? ואגב התמנית באופן רשמי ברגע זה לצלמת העבודות שלי תודה רבה יצא 10
 

גלצה

New member
באמת כבר תהיתי אם קיבלת את

התמונות... מתי כולם יראו אותן????
 

kivsi

New member
גלית מה יש לך עם כבשים ?

זה טוב שיש אוהדי כבשים נוספים לגלות שאני לא משוגעת יחידה!!!!!
 

גלצה

New member
תודה רבה לכולן. משום מה יש לי

משיכה לכבשים (אבל לא רק...
) העבודות נעשו על לוח עץ צבוע בצבעי אקריל שעליו מודבקת מפית. בחלק התחתון צבעתי עם צבע מגנט וקצת איירתי מסביב.
 

ofronet

New member
גלית! העבודות נפלאות!! אני אוהבת את

הסגנון שלך!! אתמול פיספסתי את יום הולדתך אז- מזל טוב ענקי ממני!! עם חיבוק גדול!!! (אני לא יכולה להעלות סמיילים...סליחה!)
 

ravit5

New member
יפה מאוד! זה לוח מגנט או גיר? הבנתי

שצבע מגנט הוא רב שימושי
ומזל טוב גם ממני
 
למעלה